Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderKonsekvensene av en Liertur?

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
iselilja21
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 22 Jan 2005 14:56
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Bærum

Konsekvensene av en Liertur?

Innlegg av iselilja21 »

hei!
jeg angrer dypt og inderlig på en tur jeg og foreldrene mine tok til Lier forrige uke..Vi har alltid vært lett "mottakelig" for andre krefter og ånder, og vi har jo vært fryktelig nysgjerrig på dette stedet. Så vi dro dit for å sjekke, vi var riktignok aldri inn i selve bygget, men vi tok bilder og trasket rudt om i området. datteren min på snart fire år slet tidligere med at hun så personer som ingen andre så, og det plaget henne en stund...dette ga seg heldigvis for snart ett år siden. Etter jeg var på Lier så har hun derimot begynt å se noen igjen..Hun er veldig redd for DET, og hun klager på at noen plager henne om natta..Kan det være en Lier-ånd som har blitt med oss tilbake?
Leste jo et innlegg av moldestad om at det fins klebeånder der,vi tenkte at hvis vi holdte oss utenfor så skjedde det vel ingenting. Men nå har jeg lært, folk burde holde seg LANGT unna den plassen!!!!
Antall ord: 180

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Runar*
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 07 Jan 2006 16:04
18

Re: Konsekvensene av en Liertur?

Innlegg av Runar* »

iselilja21 skrev:hei!
jeg angrer dypt og inderlig på en tur jeg og foreldrene mine tok til Lier forrige uke..Vi har alltid vært lett "mottakelig" for andre krefter og ånder, og vi har jo vært fryktelig nysgjerrig på dette stedet. Så vi dro dit for å sjekke, vi var riktignok aldri inn i selve bygget, men vi tok bilder og trasket rudt om i området. datteren min på snart fire år slet tidligere med at hun så personer som ingen andre så, og det plaget henne en stund...dette ga seg heldigvis for snart ett år siden. Etter jeg var på Lier så har hun derimot begynt å se noen igjen..Hun er veldig redd for DET, og hun klager på at noen plager henne om natta..Kan det være en Lier-ånd som har blitt med oss tilbake?
Leste jo et innlegg av moldestad om at det fins klebeånder der,vi tenkte at hvis vi holdte oss utenfor så skjedde det vel ingenting. Men nå har jeg lært, folk burde holde seg LANGT unna den plassen!!!!
Veldig godt eksempel på at åndeverden ikke er til å leke med. Jeg synes det er respektløst ovenfor den åndelige verden de spøkelsesjakter som foregår på urolige steder. Tenk deg fra åndens ståsted, hvis en gjeng med folk kommer for å lete etter deg og du sitter fast på stedet av en god grunn. :mozilla_undecided:
Antall ord: 238

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Lone
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 07 Jan 2003 20:48
21
Lokalisering: Sarpsborg

Innlegg av Lone »

At ånder viser seg behøver ikke ha noe med Lier å gjøre. De er rundt oss hele tiden.
Å det at unger er mer åpne er et kjent fenomen.

Så for all del. Ikke la redselen overta :)
Antall ord: 37
Ikke gå foran meg
Kansje følger jeg deg ikke
Ikke gå bak meg.. Kansje jeg ikke viser vei
Gå ved siden av meg å bare vær min venn

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
hallinka
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 12 Aug 2005 15:13
19
Lokalisering: Lørenskog

Innlegg av hallinka »

Gode poeng her fra begge, men må si jeg har blitt betenkt selv etter noen Lier turer og spesielt etter innlegget til Moldestad. Ikke noe å leke med!
Antall ord: 27
“I'm an illusion of your heart. A manifestation of your adolescent psyche.” – Haruko, FLCL

Life may not be the party we hoped for, but while we are here we might as well dance.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
kthon2

Innlegg av kthon2 »

Hei!

Jeg betviler sterkt at du har fått noe med deg fra Lier, det at noen utaler seg om et sted betyr nødvendigvis ikke at du harfått en klebeånd med deg, åndene som er på lier har befunnet seg der lenge og de "kleber" seg ikke fast til noen de har dette som sitt bosted, de evnt klebåndene som befant seg der flyttet med folkene som var der tildigere en klebeånd er helt avhengig av energi, hvor finner klebe ånd energi på lier? så det er noe som ikke stemmer her, jeg tror rett og slett at stedet kan ha vekket opp hennes "evne" og at dere har en ånd i huset hun ser, mitt forslag er å rense huset deres, send gjerne en mail til meg så skal jeg fortelle hvordan dere kan gjøre det:)

Kenneth
Antall ord: 325

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
lille engel
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 11 Mar 2006 17:29
18
Lokalisering: bærum

Innlegg av lille engel »

Jeg ble m til Lier 11.8. jeg personlig har ikke følt noe etter besøket. Tviler sterkt på at du har fått m en "klebeånd"..Dere var jo ikke inne heller. Hvis datteren din ser noe igjen, så r d sikkert d hun har sett tidligere og. (tror jeg da) :mozilla_innocent: ingen fare :mozilla_innocent:
Antall ord: 56
Carpe Diem !! :-)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Sultan666
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 17 Aug 2006 20:27
18
Lokalisering: Hell

Innlegg av Sultan666 »

stakkars deg og dattera di.....jeg tror at deres må søk hjelp ,kansje Olav moldestad,eller noen som kan rense huset deres.
Lier er en peste dar finner du aktivetet både inn og ut,noen er mer sårbart enn andre,mange ikke oppleve noe,men finnes også noen som føler skikkelig alle energier negativer og ånder som har fanget der. dem som blir berørt,blir plaget både fisisk og psykisk.Olav har helt rett når advart at dette stedet,som en helvete.det er farlig og vandret ut også,fordi energien er så sterk der.
jeg sende deg en pm for å hjelpe deg iselilja21.
Antall ord: 293

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
skeptikeren
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 17 Jul 2006 10:30
18
Lokalisering: Vestfold
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av skeptikeren »

Datter på 4 år, hva hadde hun der og gjøre i det hele tatt.
Lurer på om ikke du og dine foreldre har skremt din datter litt med dette opplegget...
Antall ord: 31
"For those who don't believe, no amount of evidence is enough. And for those who do believe, no evidence is necessary."

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
madjava
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 01 Des 2005 21:35
18
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av madjava »

Trur nesten eg lyt ta meg ein tur, sjekke om helvete er der liksom...hehe.
Antall ord: 15
If we spread truth like a disease
we might just infect those around us
with intelligence

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
kthon2

Innlegg av kthon2 »

Sultan666 skrev:
stakkars deg og dattera di.....jeg tror at deres må søk hjelp ,kansje Olav moldestad,eller noen som kan rense huset deres.
Lier er en peste dar finner du aktivetet både inn og ut,noen er mer sårbart enn andre,mange ikke oppleve noe,men finnes også noen som føler skikkelig alle energier negativer og ånder som har fanget der. dem som blir berørt,blir plaget både fisisk og psykisk.Olav har helt rett når advart at dette stedet,som en helvete.det er farlig og vandret ut også,fordi energien er så sterk der.
jeg sende deg en pm for å hjelpe deg iselilja21.
Ulv i fåre klær passer utmerket med satan tein uff og uff
Antall ord: 309

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
olav moldestad

Hei

Innlegg av olav moldestad »

Jeg kan ikke forstå hvorfor der ikke er ånder som henger igjen der oppe som kan henge seg på andre, det viser jo bare hvor mye du ser Kenneth. Du snakket jo om det her tidligere i en debatt, hvor du ønsket å ha en utdrivelse der oppe. Og at det var mya aktivitet der. Jeg hadde ikke satt mine bein der oppe alene, eller prøvd meg på en utdrivelse i allefall. For akkurat dette stedet har jeg enormt stor respekt for. du kaller meg for en ulv i fåreklær, hehe nå må jeg le litt *flire* Hva er du da? ;)
Antall ord: 103

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
TJ25
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 20 Jul 2006 17:07
18
Lokalisering: Østfold

Innlegg av TJ25 »

skeptikeren skrev:Datter på 4 år, hva hadde hun der og gjøre i det hele tatt.
Lurer på om ikke du og dine foreldre har skremt din datter litt med dette opplegget...
Sorry, men er helt enig med dette.
Hvem tar med seg ei lita jente, som tidligere har visst tegn til å være sensitiv, på "spøkelsesjakt"?????
Er ikke sikkert dere har fått klebeånd, men tenk om datteren din så noe hun ikke har fortalt. For d virker jo som hun kan se ting som ikke nødvendigvis du ser....og da er det ikke særlig snilt å ta henne med et sted du "vet" det spøker!!!
Kort tenkt kaller jeg sånt......
Antall ord: 118

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
spissmusa
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 04 Apr 2006 12:11
18
Lokalisering: Akershus

Innlegg av spissmusa »

er fulstendig enig at det er korttenkt å ta med seg en 4 åring påspøkelsesjakt!

...men...jeg kan ikke se at det egentlig står at hun hadde med seg barnet. det som står er at hun og hennes foreldre var der, og at etter at hun kom hjem så har barnet reagert...

så... jeg velger å la tvilen komme vedkomne til gode... jeg ønsker ikke å tro at hun er så korttenkt at hun tar med seg barn til lier...
Antall ord: 81
søker vi guds ord der vi boltrer oss i syndens gods.
med bibelen til hjertet,
på vandring tekkes vi djevelens fristelser

skrevet av... -meg

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Hira
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 06 Aug 2006 23:39
18
Lokalisering: sykkylven

Innlegg av Hira »

spissmusa skrev:er fulstendig enig at det er korttenkt å ta med seg en 4 åring påspøkelsesjakt!

...men...jeg kan ikke se at det egentlig står at hun hadde med seg barnet. det som står er at hun og hennes foreldre var der, og at etter at hun kom hjem så har barnet reagert...

så... jeg velger å la tvilen komme vedkomne til gode... jeg ønsker ikke å tro at hun er så korttenkt at hun tar med seg barn til lier...

er det bare meg eller har veldig mange missforstått her ?
hun har da ikke sagt noe om att hun har tatt med ungen til lier ?
var det ikke snakk om en klebeånd som ble med tilbake til huset da ?
å att det var der ungen så ting igjen ?
tror ikke ho tok med ungen jeg men ,
folk leser for fort :P
Antall ord: 144
Ingenting er som det ser ut før du virkelig har sett det i detalj

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
spissmusa
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 04 Apr 2006 12:11
18
Lokalisering: Akershus

Innlegg av spissmusa »

Hira skrev:
spissmusa skrev:er fulstendig enig at det er korttenkt å ta med seg en 4 åring påspøkelsesjakt!

er det bare meg eller har veldig mange missforstått her ?
hun har da ikke sagt noe om att hun har tatt med ungen til lier ?
var det ikke snakk om en klebeånd som ble med tilbake til huset da ?
å att det var der ungen så ting igjen ?
tror ikke ho tok med ungen jeg men ,
folk leser for fort :P
det er jo akkurat det jeg skriver...
det står ikke at hun tok med seg barnet nei.
derfor velger jeg som sagt å la tvilen komme henne til gode.
altså, jeg kan ikke bare gå ut i fra noe som ikke står der!
men, at jeg er i mot å ta med barn på spøkelsesjakt legger jeg heller ikke skjul på!
Antall ord: 208
søker vi guds ord der vi boltrer oss i syndens gods.
med bibelen til hjertet,
på vandring tekkes vi djevelens fristelser

skrevet av... -meg

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links