Engler, Guider, Hjelpere, Skytsengler ⇒ Spennende!
Moderatorer: Asbjørn, mod engler
-
- Nybegynner
- Startet: 03 Aug 2006 19:18
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: bergen
Spennende!
Må bare fortelle dokkar noe sprøtt!!
Isted så tok eg en sølvsjede og en ring og festet ringen inni sjedet.. Og satt meg ned i midten av rommet på et lite hjerteteppe, og spurte om eg kunne få kontakt med mine hjelpere, og spurte; har vi kontakt?
Så plutselig bevegde smykket seg frem og tilbake ganske fort!
eg spurte om det var flere enn en hjelper, og då gikk den fortere frem og tilbake..
åsså spurte eg om den kunne stoppe, også plutselig sto den HELT i ro!
sykeste eg har opplevd! Og det e IKJE flipp en gang!! Trodde aldri eg kom til å få kontakt med hjelperene mine, men no fikk eg d :mozilla_wink: Så, eg anbefaler alle som vil ha kontakt m hjelperene sine, om å prøve det samme!
Har også prøvd å meditere for å få kontakt men får det ikje til!
Men no vet eg væffal en annen måte å snakke med de på=)
Klem fra meg
Isted så tok eg en sølvsjede og en ring og festet ringen inni sjedet.. Og satt meg ned i midten av rommet på et lite hjerteteppe, og spurte om eg kunne få kontakt med mine hjelpere, og spurte; har vi kontakt?
eg spurte om det var flere enn en hjelper, og då gikk den fortere frem og tilbake..
sykeste eg har opplevd! Og det e IKJE flipp en gang!! Trodde aldri eg kom til å få kontakt med hjelperene mine, men no fikk eg d :mozilla_wink: Så, eg anbefaler alle som vil ha kontakt m hjelperene sine, om å prøve det samme!
Klem fra meg
Antall ord: 165
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Nybegynner
- Startet: 19 Mai 2006 21:38
- 18
- Lokalisering: Sandnes, Rogaland
nice, JEG tror du kan få kontakt med hjelpere på den måten. Har prøvd litt før, men lenge siden nå.. takk for innlegget
Antall ord: 26
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 18 Jul 2006 19:53
- 18
- Lokalisering: Bodø
Hei.. Holdt du den pendelen selv? For isåfall så er det mest sansynlig du selv som styrer den uten å være klar over det. Det har med det som kalles " Idémotoriske bevegelser " å gjøre. Altså hvis du vil at pendelen skal bevege seg så vil mikroskopiske bevegelser i hånden din gjøre at pendelen beveger seg, eventuelt stopper når du vil. Disse bevegelsene er så små at du ikke merker noe til dem, men de er der. Hvis du skal bruke en pendel til det du beskriver bør du feste den i et eller annet som du ikke har kontroll over...
Antall ord: 106
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 05 Aug 2006 11:38
- 18
- Lokalisering: Sogn
Re: Spennende!
Kuult, tror på det jeg har prøvd selv også og det kan komme mye bra ut av det. Uansett om det " Idémotoriske bevegelser " eller ikke. Det setter fart på tanker og opplevelser. Lykke til videre Jeg skal på engleskole i helgen , kommer tilbake å forteller mer hva som kom ute av det !!WhiteDevil skrev:Må bare fortelle dokkar noe sprøtt!!
Klem fra meg
Antall ord: 220
mvh
BattyJoy
BattyJoy
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 03 Aug 2005 13:15
- 19
- Blitt takket: 1 gang
Bruker pendel jeg også i ny og ne for moro skyld,men forstår det sånn at svarene man får er fra "ditt høyere jeg",det er du selv som gir svar m.a.o.
Det var litt morsomt å høre dette,for da er jeg jo ikke så ille "blond" alikevel.Har fått mange "dype" og kloke svar fra meg selv. :mozilla_laughing:
Blir morsomt å høre fra engleskolen du skal på,det har jeg aldri hørt om:Men jeg er englegal,så jeg venter i spenning.
Det var litt morsomt å høre dette,for da er jeg jo ikke så ille "blond" alikevel.Har fått mange "dype" og kloke svar fra meg selv. :mozilla_laughing:
Blir morsomt å høre fra engleskolen du skal på,det har jeg aldri hørt om:Men jeg er englegal,så jeg venter i spenning.
Antall ord: 93
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
Jeg mener altså ikke at man ikke kan få noen svar på sine spørsmål, men at det er hjelpere som styrer pendelen når man holder i den tror jeg ikke. Men at det er din underbevisthet, og der kan man nok finne mange svar!
Antall ord: 47
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 15 Aug 2006 20:49
- 18
- Lokalisering: drømmeland
Hmmm..det med å bruke pendel er ganske fassinerende! Har prøvd noe selv og det er sant som du sier at den beveger seg ut i fra dine spørmål og stopper da du ber den om det! MEN hva som gjør at den beveger seg og skifter retning osv er vanskelig å svare på, jeg blir aldri klok på det der, og føler ikke at jeg blir fortrolig med å bruke den. Vet for lite om det, og føler ikke at jeg for noe kontakt med noen andre enn meg selv..hehe.
ER DET NOEN SOM MENER DET ER MULIG Å FÅ KONTAKT MED SKYTSENGLER/ÅNDER VED BRUK AV PENDEL??? :mozilla_smile:
ER DET NOEN SOM MENER DET ER MULIG Å FÅ KONTAKT MED SKYTSENGLER/ÅNDER VED BRUK AV PENDEL??? :mozilla_smile:
Antall ord: 114
Angelina :=)
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
Prøv å hold pendelen og tenk på at den går rundt i ring. Pendelen vil begynne å¨gå rundt. Tenk fram og tilbake og pendelen vil gå fram og tilbake...Angelina79 skrev:Hmmm..det med å bruke pendel er ganske fassinerende! Har prøvd noe selv og det er sant som du sier at den beveger seg ut i fra dine spørmål og stopper da du ber den om det! MEN hva som gjør at den beveger seg og skifter retning osv er vanskelig å svare på, jeg blir aldri klok på det der, og føler ikke at jeg blir fortrolig med å bruke den. Vet for lite om det, og føler ikke at jeg for noe kontakt med noen andre enn meg selv..hehe.
Antall ord: 146
Hide post links |
Re: Spennende!
WhiteDevil skrev:Må bare fortelle dokkar noe sprøtt!!
Klem fra meg
Gratulerer, så moro. Pleier å få spørre om møte i drøm når det er noe jeg lurer på.
Antall ord: 188
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 05 Aug 2006 11:38
- 18
- Lokalisering: Sogn
Ja vi skal lære om englehiraki, skytsengler m.m..... 4 helger i høst det er mer på (www.artandmusic.dk). Men skal komme med erfaringer etterhvert Ha en fin englekveldsnowfall skrev:Bruker pendel jeg også i ny og ne for moro skyld,men forstår det sånn at svarene man får er fra "ditt høyere jeg",det er du selv som gir svar m.a.o.
Antall ord: 127
mvh
BattyJoy
BattyJoy
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 11 Jan 2006 15:38
- 18
- Lokalisering: Stord
Har aldri brukt pendel,men har prøvd å få kontakt med hjelperne mine. Jeg spurte om de kunne vise seg i en drøm. Men gjorde de det? Neida...
Antall ord: 29
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 15 Aug 2006 20:49
- 18
- Lokalisering: drømmeland
HE HE..det har jeg også spurt om, men skjedde lite ja. Men hadde det vært mulig å få kontakt med hjelperene på noen måte , så kunne jeg ha tenkt meg det!!
Men har liskom ikke helt trua på at jeg skulle få til det!!
Antall ord: 46
Angelina :=)
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 11 Jan 2006 15:38
- 18
- Lokalisering: Stord
Godt jeg ikke er alene! :mozilla_laughing: For meg føltes det som om jeg er den eneste her inne som har prøvd,og ikke fått det tilAngelina79 skrev:HE HE..det har jeg også spurt om, men skjedde lite ja. Men hadde det vært mulig å få kontakt med hjelperene på noen måte , så kunne jeg ha tenkt meg det!!
Antall ord: 78
Hide post links |