Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerEn nisse - hjelper ...engel ??

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Bruker avatar
BattyJoy
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 05 Aug 2006 11:38
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Sogn

En nisse - hjelper ...engel ??

Innlegg av BattyJoy »

Hei, har det siste året fått hjelp til å finne flere ting som er kommet bort. Både i mitt eget hus og hos andre. Jeg kaller "han" nissen og ber han istedig om å vise meg hvor han har gjemt tingene mine ( eller andres). Jeg er ikke klarsynt !! eller ?? Det virker bare når jeg gir klar beskjed om bestemte ting og jeg blir like overasket hver gang :mozilla_surprised:
Hva er dette ?? :mozilla_cool:
Andre som har erfaringer ??
Antall ord: 79
mvh
BattyJoy :)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Vero
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 14 Jul 2006 19:22
18
Lokalisering: En by ved navn Oslo

Innlegg av Vero »

når jeg var liten trodde jeg akkurat det samme!
Bortsett fra at de små nissene/alvene, var de som tok tingene fra meg.. Men likevel, litt av det samme da :)
Jeg så for meg små husnisser som løp rundt og gjemte sakene mine.. Men funker dette hver gang sier du?
Antall ord: 52

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
BattyJoy
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 05 Aug 2006 11:38
18
Lokalisering: Sogn

Innlegg av BattyJoy »

Vero skrev:når jeg var liten trodde jeg akkurat det samme!
Bortsett fra at de små nissene/alvene, var de som tok tingene fra meg.. Men likevel, litt av det samme da :)
Jeg så for meg små husnisser som løp rundt og gjemte sakene mine.. Men funker dette hver gang sier du?
Det har funka flere ganger siste året. men jeg må virkelig ta i og gi klar beskjed. Det er rare greie. Hvor lenge det går vet jeg ikke, men jeg blir skikkelig stum og takknemlig på denne lure "nissen".
Antall ord: 94
mvh
BattyJoy :)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links