Engler, Guider, Hjelpere, Skytsengler ⇒ Konkakt med hjelperen min.
Moderatorer: Asbjørn, mod engler
-
- Nybegynner
- Startet: 19 Mai 2006 21:38
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Sandnes, Rogaland
Konkakt med hjelperen min.
Ja, jeg vet det! det er sikkert 30 innlegg om dette allerede, men jeg har prøvd og prøvd å få kontakt med min hjelper.. har tilogmed lånt paranormal bok på biblioteket om dette. men det jeg ikke forstår er hvordan en blir skikkelig avslappet. har lest masse innlegg hvor det står at du skal forestille deg en trerot eller noe som går ned i jordens indre. åssen skal en forestille seg det? Har virkelig lyst å lykkes med dette..
Antall ord: 83
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 18 Jul 2006 19:53
- 18
- Lokalisering: Bodø
Hei. Du kan prøve å få tak i litt meditasjonsmusikk, det hjelper for å slappe av. Hvordan du skal bli helt avslappet kan ikke jeg fortelle deg, men jeg bruker å dempe lysene, slå av telefon og så setter jeg på mediteringsmusikk. Så setter jeg meg godt til rette og lukker øynene.
Hvordan du skal forestille deg den treroten du nevner er nok en treningssak. Visualisering er ikke enkelt til å begynne med, men du får det nok til etterhvert. Se for deg hvordan treroten ser ut, hvilken farge er den? Er den krokete eller helt rett? Rett og slett se på detaljene på denne rota. Det finnes ingen fasitsvar på hvordan den skal se ut, bare du vet det.
Nå skal det sies at jeg ikke har hørt om akkurat den teknikken med å bruke ei trerot, men bare prøv så kanskje det plutselig en dag skjer noe. Lykke til iallefall.
Hvordan du skal forestille deg den treroten du nevner er nok en treningssak. Visualisering er ikke enkelt til å begynne med, men du får det nok til etterhvert. Se for deg hvordan treroten ser ut, hvilken farge er den? Er den krokete eller helt rett? Rett og slett se på detaljene på denne rota. Det finnes ingen fasitsvar på hvordan den skal se ut, bare du vet det.
Nå skal det sies at jeg ikke har hørt om akkurat den teknikken med å bruke ei trerot, men bare prøv så kanskje det plutselig en dag skjer noe. Lykke til iallefall.
Antall ord: 151
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
syns det virker snodig jeg, men jeg syns jeg leste det her en plass.. hehe ja skal prøve og prøve videre..Magikeren skrev:Visualisering er ikke enkelt til å begynne med, men du får det nok til etterhvert. Se for deg hvordan treroten ser ut, hvilken farge er den? Er den krokete eller helt rett? Rett og slett se på detaljene på denne rota. Det finnes ingen fasitsvar på hvordan den skal se ut, bare du vet det.
Antall ord: 113
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 19 Okt 2005 20:17
- 19
- Lokalisering: skien
hvis du virkelig har lyst å komme i kontakt med hjelperne dine, men syntes det er vanskelig på egenhånd, burde du kanskje melde deg på et meditasjonskurs, slik at du kan få litt hjelp på veien din :mozilla_smile:
Antall ord: 39
myss
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 07 Aug 2006 20:53
- 18
Re: Konkakt med hjelperen min.
Jeg ER Paranormal!! HAHAHAHAzaha skrev:Ja, jeg vet det! det er sikkert 30 innlegg om dette allerede, men jeg har prøvd og prøvd å få kontakt med min hjelper.. har tilogmed lånt paranormal bok på biblioteket om dette. men det jeg ikke forstår er hvordan en blir skikkelig avslappet. har lest masse innlegg hvor det står at du skal forestille deg en trerot eller noe som går ned i jordens indre. åssen skal en forestille seg det? Har virkelig lyst å lykkes med dette..
Antall ord: 89
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
å jippi!Natusan skrev:Jeg ER Paranormal!! HAHAHAHAzaha skrev:Ja, jeg vet det! det er sikkert 30 innlegg om dette allerede, men jeg har prøvd og prøvd å få kontakt med min hjelper.. har tilogmed lånt paranormal bok på biblioteket om dette. men det jeg ikke forstår er hvordan en blir skikkelig avslappet. har lest masse innlegg hvor det står at du skal forestille deg en trerot eller noe som går ned i jordens indre. åssen skal en forestille seg det? Har virkelig lyst å lykkes med dette..
Antall ord: 92
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 05 Aug 2006 11:38
- 18
- Lokalisering: Sogn
Det finnes en bok "Møt din skytsengel" som er mnd bok i Energica . Har ikke lest så mye i den , men den er laget som treningsopplegg for å få kontakt med hjelper/ skytsengelen din. Ellers bruker jeg mye englekort og spør denne om hvem som er hjelperen min, det har funket, men det tar litt tid . Lykke til !!!! mvh BattyJoy ( som skal på engleskole i helgenzaha skrev:Ja, jeg vet det! det er sikkert 30 innlegg om dette allerede, men jeg har prøvd og prøvd å få kontakt med min hjelper.. har tilogmed lånt paranormal bok på biblioteket om dette. men det jeg ikke forstår er hvordan en blir skikkelig avslappet. har lest masse innlegg hvor det står at du skal forestille deg en trerot eller noe som går ned i jordens indre. åssen skal en forestille seg det? Har virkelig lyst å lykkes med dette..
Antall ord: 152
mvh
BattyJoy
BattyJoy
Hide post links |