Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderTur til Lier Psykriatiske

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Bruker avatar
Vero
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 14 Jul 2006 19:22
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: En by ved navn Oslo

Tur til Lier Psykriatiske

Innlegg av Vero »

Om d er noen som planlegger en tur til Lier snart vil jeg gjerne henge meg på :)
Mååå bare komme meg ut dit snart, om det er noen der ute som bor i Oslo er det enda bedre!
Si ifra isåfall! :mozilla_laughing:
Antall ord: 44

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
olav moldestad

hehe

Innlegg av olav moldestad »

I jesunavn hvor mange Lier tråder er det her inne tro?
Skulle tro at der finnes bedre plasser man kan oppsøke.
Jeg er sikker på at noen av dem som reiser dit vil komme til å slite psykisk senere, for det er veldig mye åndelig aktivitet der og ikke minst klebeånder som kan tappe deg for energi og ødelegge mye for dere, så hadde jeg vært dere, hadde jeg skyd det stedet som pesten.

Olav
Antall ord: 78

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
science
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 17 Jun 2006 01:18
18
Blitt takket: 1 gang

Re: hehe

Innlegg av science »

olav moldestad skrev:I jesunavn hvor mange Lier tråder er det her inne tro?
Jeg er sikker på at noen av dem som reiser dit vil komme til å slite psykisk senere, for det er veldig mye åndelig aktivitet der og ikke minst klebeånder som kan tappe deg for energi og ødelegge mye for dere, så hadde jeg vært dere, hadde jeg skyd det stedet som pesten.

Olav
Med sååååååå mange klebeånder og så mange nysgjerrige paranormalere som er der oppe så tviler jeg på at det er så mange ånder igjen. Jeg mener, hvis de kleber skikkelig altså.
Antall ord: 113

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Vero
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 14 Jul 2006 19:22
18
Lokalisering: En by ved navn Oslo

Innlegg av Vero »

Jeg vil ikke tro at det er så altfor farlig der Olav :P
Jeg sier ikke at jeg ikke passer på, men betyr ikke at jeg kommer til å slite psykisk senere akkurat.. Opplevd verre ting regner jeg med :)
Antall ord: 37

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
un0rmal
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 31 Des 2005 23:45
18
Lokalisering: Finnmark
Blitt takket: 1 gang

Re: hehe

Innlegg av un0rmal »

science skrev:
olav moldestad skrev:I jesunavn hvor mange Lier tråder er det her inne tro?

Olav
Med sååååååå mange klebeånder og så mange nysgjerrige paranormalere som er der oppe så tviler jeg på at det er så mange ånder igjen. Jeg mener, hvis de kleber skikkelig altså.
Jeg aner et lite poeng der ?
Antall ord: 121
Ingenting er så bra at du ikke kan gå glipp av det.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Karoline22
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 09 Mar 2006 01:50
18
Lokalisering: Hagan i Nittedal

Re: Tur til Lier Psykriatiske

Innlegg av Karoline22 »

Vero skrev:Om d er noen som planlegger en tur til Lier snart vil jeg gjerne henge meg på :)
Mååå bare komme meg ut dit snart, om det er noen der ute som bor i Oslo er det enda bedre!
Si ifra isåfall! :mozilla_laughing:
GhostFriends skal dit på lørdag igjen. Bare å henge seg på hvis du vil.
Legg meg til på MSN: kr190284@hotmail.com Så snakkes vi.
Antall ord: 71

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links