Engler, Guider, Hjelpere, Skytsenglerkontakt med hjelper

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Bruker avatar
ulriktr
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 60
Startet: 01 Apr 2006 22:05
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Sunnmøre

kontakt med hjelper

Innlegg av ulriktr »

hvordan kan jeg få kontakt med hjelperen min?
å hvordan kan hjelperen hjelpe deg skriv noen eksempel, :D
Antall ord: 16
BE BRAVE AND GO WITH HONOR

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
myss
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 70
Startet: 19 Okt 2005 20:17
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: skien

Innlegg av myss »

det første jeg ville prøvd for å få kontakt med hjelperen min var mellom meditasjon. det fins mange enkle å gode bøker om dette emne, hvis du har lyst å lære dette.ellers så må jeg vel si at du helt sikkert allerede har kontakt med hjelperne dine, bare at ditt fysiske jeg ikke er det bevisst.
tenk etter om det ikke av og til "faller" ting ned i hodet på deg som feks.du plutselig får en sterk følelse av å gå motsatt vei enn det du hadde tenkt. :mozilla_surprised: noe jeg gjør av og til, er at før leggetid sier jeg ut i rommet i vanlig toneleie, et spørsmål til mine hjelpere, legger meg så for å sove. og på morningen tenker jeg på hva jeg har drømt inatt. plutselig har jeg et svar! det kan gjerne gå flere netter før svaret kommer. andre ganger kommer det ikke i det hele tatt så vidt jeg vet. uansett er det en treningssak ,men artig å prøve.
Antall ord: 175
myss

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 3053
Startet: 02 Sep 2004 20:50
20
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 56 ganger

Innlegg av Hecate »

Hvorfor ikke prøve å komme i kontakt med ditt høyere selv i stedet? Hjelperne hadde sikkert syntes at det var flott at du fikk dypere innsikt i deg selv og hvorfor du er her.
Antall ord: 35
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu





Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Jeanette84
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 4
Startet: 01 Aug 2006 00:56
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Østlandet

Innlegg av Jeanette84 »

Det er ikke meninga du skal se hjelperne dine. Derfor viser de seg ikke heller. Skulle det en eller annen gang være meninga eller nødvendig at du skal se dem, vil de også vise seg for deg. Derfor må jeg si meg enig med "Heia" og heller anbefale deg og heller få en dypere innsikt i deg selv. Men skjønner godt at du lurer... Selvfølgelig hadde det vært moro og sett hjelperne sine som er med deg over alt - hvor enn du går:)
Men hvis du vil vite litt om hjelperne dine, vil jeg anbefale deg og kontakte en klarsynt. Det gjorde jeg, og fikk svar på mye jeg lurte på...
Antall ord: 117
Smil til verden og verden smiler til deg;)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Lizza
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 15
Startet: 07 Okt 2005 10:06
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Skien

Innlegg av Lizza »

Hecate skrev:Hvorfor ikke prøve å komme i kontakt med ditt høyere selv i stedet? Hjelperne hadde sikkert syntes at det var flott at du fikk dypere innsikt i deg selv og hvorfor du er her.

Du... vet du hva??

Det der kunne jeg ikke sagt bedre selv.... " BINGO"


Helt enig med deg =D>
Antall ord: 54
Lizza

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links