Engler, Guider, Hjelpere, Skytsengler ⇒ Har alle...
Moderatorer: Asbjørn, mod engler
-
- Nybegynner
- Startet: 31 Jul 2006 02:17
- 18
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Nybegynner
- Startet: 19 Okt 2005 20:17
- 19
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: skien
aldri hørt om noen som ikke har for å si det sånn. men det varierer fra menneske til menneske hvor mange vi har. noen kan ha en andre sju, men det betyr ikke at de som "bare " har en ikke får likke mye "hjelp" som de som har fler. hjelpere kan også komme å gå etter som behovet for støtte og hjelp melder seg.
Antall ord: 66
myss
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 26 Jun 2006 22:48
- 18
- Lokalisering: sarpsborg
lurer på hvem min er.. er de lixom rundt deg hele tida? og ser alt du gjør? hva om hjelperen din er litt kinky a? ser deg når du sover, dusjer, sitter på dass, har sex osv... hmm..
Antall ord: 40
" Danger could be my middle name, but it's John."
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 27 Feb 2006 15:10
- 18
- Lokalisering: Avsides
Hehe!dealbreaker skrev:lurer på hvem min er.. er de lixom rundt deg hele tida? og ser alt du gjør? hva om hjelperen din er litt kinky a? ser deg når du sover, dusjer, sitter på dass, har sex osv... hmm..
Antall ord: 43
When Hell Is Full, The Dead Will Walk The Earth..
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 02 Sep 2004 20:50
- 20
- Har takket: 7 ganger
- Blitt takket: 56 ganger
Selvfølgelig er de med da også. Du legger da ikke igjen energien din utenfor døren, gjør du vel?dealbreaker skrev:lurer på hvem min er.. er de lixom rundt deg hele tida? og ser alt du gjør? hva om hjelperen din er litt kinky a? ser deg når du sover, dusjer, sitter på dass, har sex osv... hmm..
Antall ord: 63
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu
Our Anscestors be Praised!
~Lao Tzu
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
har jeg ett valg?Heia skrev:Selvfølgelig er de med da også. Du legger da ikke igjen energien din utenfor døren, gjør du vel?dealbreaker skrev:lurer på hvem min er.. er de lixom rundt deg hele tida? og ser alt du gjør? hva om hjelperen din er litt kinky a? ser deg når du sover, dusjer, sitter på dass, har sex osv... hmm..
Antall ord: 69
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 02 Sep 2004 20:50
- 20
- Har takket: 7 ganger
- Blitt takket: 56 ganger
Nope!dealbreaker skrev:har jeg ett valg?Heia skrev:Selvfølgelig er de med da også. Du legger da ikke igjen energien din utenfor døren, gjør du vel?dealbreaker skrev:lurer på hvem min er.. er de lixom rundt deg hele tida? og ser alt du gjør? hva om hjelperen din er litt kinky a? ser deg når du sover, dusjer, sitter på dass, har sex osv... hmm..
Antall ord: 72
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu
~Lao Tzu
Hide post links |
Neidealbreaker skrev:har jeg ett valg?Heia skrev:Selvfølgelig er de med da også. Du legger da ikke igjen energien din utenfor døren, gjør du vel?dealbreaker skrev:lurer på hvem min er.. er de lixom rundt deg hele tida? og ser alt du gjør? hva om hjelperen din er litt kinky a? ser deg når du sover, dusjer, sitter på dass, har sex osv... hmm..
Joda, om du kan kommunisere med hjelperne dine kan du be de la deg være i fred. Men hvorfor ikke ha de med overalt:)
Antall ord: 97
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
jaja.. bra jeg ikke kan se de da..Heia skrev:Nope!dealbreaker skrev:har jeg ett valg?Heia skrev:Selvfølgelig er de med da også. Du legger da ikke igjen energien din utenfor døren, gjør du vel?dealbreaker skrev:lurer på hvem min er.. er de lixom rundt deg hele tida? og ser alt du gjør? hva om hjelperen din er litt kinky a? ser deg når du sover, dusjer, sitter på dass, har sex osv... hmm..
Antall ord: 82
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 19 Okt 2005 20:17
- 19
- Lokalisering: skien
ja hjelperne er med oss hele tiden, men det som er bra er at de er der for oss betingelsesløst. de ser ikke på oss i dusjen eller når vi koser oss i senga for å si det sånn. dette er ting som tilhører den fysiske verden og har ikke betydning i åndverdenen.
Antall ord: 56
myss
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
det var jo bra.. hehemyss skrev:ja hjelperne er med oss hele tiden, men det som er bra er at de er der for oss betingelsesløst. de ser ikke på oss i dusjen eller når vi koser oss i senga for å si det sånn. dette er ting som tilhører den fysiske verden og har ikke betydning i åndverdenen.
Antall ord: 63
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 27 Nov 2005 20:17
- 18
De "ser" ikke på oss, men de er jo der. En hjelper er jo deg, bare på et høyere frekvensnivå.e ser ikke på oss i dusjen eller når vi koser oss i senga for å si det sånn. dette er ting som tilhører den fysiske verden og har ikke betydning i åndverdenen.
Antall ord: 56
Oh... jeg hører fin musikk! Hvor kommer den fra.... Kaizers!
Hide post links |
Re: Har alle...
Nei! Jeg er sikker på at jeg ikke har no hjelper. Jeg blir faktiskt provosert av dette hjelpersnakket. Hva med å ta ansvar for eget liv?Hubert skrev:en hjelper?
Antall ord: 29
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 17 Jul 2006 23:30
- 18
- Kjønn (valgfri): Kjærringskrell
- Lokalisering: Akershus
- Blitt takket: 1037 ganger
Det ene utelukker ikke det andre vel...?Paralei.. skrev:Nei! Jeg er sikker på at jeg ikke har no hjelper. Jeg blir faktiskt provosert av dette hjelpersnakket. Hva med å ta ansvar for eget liv?Hubert skrev:en hjelper?
Antall ord: 38
Hide post links |
Kanskje ikke, men i mitt tilfelle så må jeg nok si nei. Spørsmålet til Hubert var da om alle har en hjelper.Lilja skrev:Det ene utelukker ikke det andre vel...?Paralei.. skrev:Nei! Jeg er sikker på at jeg ikke har no hjelper. Jeg blir faktiskt provosert av dette hjelpersnakket. Hva med å ta ansvar for eget liv?Hubert skrev:en hjelper?
Antall ord: 64
Hide post links |