Hei.
For en stund siden lå jeg i sengen min og sov, men våknet av at jeg hørte døra (som er rett ved siden av senga mi og går ut der vi har ved) åpnet seg. Jeg vet ikke om den ble åpna fordi jeg ble så redd og la meg under dyna. Men det hørtes sånn ut. Mens jeg lå der så var det noen som sa navnet mitt lavt, men høyt nok til at jeg kunne høre det. Jeg turte ikke svare, og lurte på hva i *** dette var. Det var ekkelt for stemmen beveget seg rundt senga mi. Til slutt ble jeg så redd at jeg bare måtte ta tlf min og lyse opp hele rommet. Da var det ingen der.
Noen som kan hjelpe meg med hva det kunne være?
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Ekkel natt.. hva kan det ha vært?
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 19 Mar 2006 11:21
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Skjetten
Ekkel natt.. hva kan det ha vært?
Antall ord: 144
xXx..Livet er min bok, Hjerte er min penn, Blodet er mitt blekk..xXx
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 29 Jul 2006 22:39
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Lørenskog
hehe, jeg skulle gjerne ha hjulpet deg med å fortelle hva det var, men jeg vet nok ikke det. men jeg velger likevel å se på historien din som intressant og jeg tar den seriøst.
Jeg regner med at siden du ble så skremt så må du ha vært alene i huset? Var stemmen kjent? Det er slettes ikke uvanlig at man får besøk av sine egne heller. altså folk som har gått bort men som likevel kommer tilbake for å hilse på. enten fordi det er noe de vil eller rett og slett bare sjekke om alt er bra.
Klart mange blir litt engstlige når de EGENTLIG vet de er alene men likevel får følelsen av å ha besøk. og når man da enten ser eller hører noe så er det jo klart at det ikke akkurat legger noen demper på angsten det heller.
Men kan nok beroligge deg med at det er helt ufarlig. Jeg kjennr mange som har sett og hørt gjenferd, og ingen av dem har dødd av det
Fortell gjerne mer om du kommer på noe. eller kanskje opplever noe lignende en annen gang!
Jeg regner med at siden du ble så skremt så må du ha vært alene i huset? Var stemmen kjent? Det er slettes ikke uvanlig at man får besøk av sine egne heller. altså folk som har gått bort men som likevel kommer tilbake for å hilse på. enten fordi det er noe de vil eller rett og slett bare sjekke om alt er bra.
Klart mange blir litt engstlige når de EGENTLIG vet de er alene men likevel får følelsen av å ha besøk. og når man da enten ser eller hører noe så er det jo klart at det ikke akkurat legger noen demper på angsten det heller.
Men kan nok beroligge deg med at det er helt ufarlig. Jeg kjennr mange som har sett og hørt gjenferd, og ingen av dem har dødd av det
Fortell gjerne mer om du kommer på noe. eller kanskje opplever noe lignende en annen gang!
Antall ord: 198
is there anybody out there...?
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |