Vaskemaskinen vår har 3 ganger skrudd på to knapper av seg sjøl. Ditte er mamma som har fortalt meg, og ho har spurt alle i huset, til og med naboen, om det er dei som har skrudd på disse to knappane. Ingen har gjort det.
Ho seie at neste gang det skjer, så bjynde ho virkllig å lure på om det er noken som går igjen i huset, for ho sei at det UMULIG kan skje av seg sjøl, at knappane kan ha blitt trykt inn av seg sjøl- det MÅ vere noken som gjer det..
Ikkje veit eg, men det er det ho seier. Ho e ikkje noke spssielt overtruisk, men det er eg
Det er kun mamma sin mor som har dødd av de som har budd i huset vårt, så mamma tror det kanskje er ho, eller så er det rett og slett bare vaskemaskina som er VELDIG rar..
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Merkelig vaskemaskin?
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 04 Jul 2006 14:53
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
-
- Nybegynner
- Startet: 04 Jul 2006 14:53
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Re: Merkelig vaskemaskin?
lalah91 skrev:Vaskemaskinen vår har 3 ganger skrudd på to knapper av seg sjøl. Ditte er mamma som har fortalt meg, og ho har spurt alle i huset, til og med naboen, om det er dei som har skrudd på disse to knappane. Ingen har gjort det.
Ho seie at neste gang det skjer, så bjynde ho virkllig å lure på om det er noken som går igjen i huset, for ho sei at det UMULIG kan skje av seg sjøl, at knappane kan ha blitt trykt inn av seg sjøl- det MÅ vere noken som gjer det..
Ikkje veit eg, men det er det ho seier. Ho e ikkje noke spssielt overtruisk, men det er eg
Det er kun mamma sin mor som har dødd av de som har budd i huset vårt, så mamma tror det kanskje er ho, eller så er det rett og slett bare vaskemaskina som er VELDIG rar..
Antall ord: 160
.:Meg:.
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |