Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ levd livet før?
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 14 Jul 2006 01:34
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: norge
levd livet før?
hei! kommer med en liten historie. når jeg var mindre så var jeg helt opphengt i dyr, alt jeg lekte med var dyr og jeg hadde plast leker av dyr, jeg lekte altid at jeg var en katt.. jeg var en hann katt,..... jeg var en katt og ingen kunne forandre det, men denne perioden gikk jo over når jeg ble litt eldre. i en alder av 12 år så var jeg i spania og ble stoppet opp av noen katt som satt i et ødelagt vindu, katten så på meg med et blikk som gikk igjenom meg , har aldri opplevd noe sånt, jeg følte meg sikkelig hjemme i denne bak gaten som jeg hadde blitt stoppet opp i. og etter det har jeg tenk på at kanskje jeg levde før?? det er jo en mulighet for det.. er det ikke? folk som kjenner meg sier jeg har en spessiel måte å få kontakt med dyr på.. jeg skal begynne å jobbe med dyr når jeg er voksen, ferdig på vidergåne. men hva tror du det er? og jeg hadde en "fantasi" venn når jeg var 9 år også før.. katte dronningen, en svart katte som skulle ta meg.... men det værste er at jeg så henne, hun var stor og svart og føk fort forbi meg... selvfølgelig kan det ha vært innbillninger men hvorfor trodde jeg så sterkt på dette? av og til kan jeg lese hva hunder tenker.. og jeg svarer.. jeg ser det i blikket dems... (noen som kan svare plis)
Antall ord: 266
MVH Rikke
Lukk et øye og du ser halvt, lukk begge øynene og du ser alt
Lukk et øye og du ser halvt, lukk begge øynene og du ser alt
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 29 Jul 2006 19:38
- 18
Jeg tror at du har svaret selv.
Hva med å gå ned i meditasjon og spørre?
Hva med å gå ned i meditasjon og spørre?
Antall ord: 16
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |