Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Pendler, spåkort, søkepinner, krystaller og andre hjelpemidlersøvn + pendel = sant??

Pendler, spåkort, søkepinner, krystaller og andre hjelpemidler
Heksepusen er moderator.

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Sol-Angelica
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 55
Startet: 04 Nov 2005 18:43
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !

Innlegg av Sol-Angelica »

nei det hjalp lite det ja gitt. sover ikke enda. Fikk noe humopatmedisin i dag som jeg skal hente/bestille i morgen. Han vi var til mente at innen to dager så skulle han bli mye roligere.
Antall ord: 37

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Astarte
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5078
Startet: 21 Jun 2006 14:54
17
Kjønn (valgfri): Møkkakjærring
Lokalisering: Borti natta
Har takket: 163 ganger
Blitt takket: 171 ganger

Innlegg av Astarte »

Sol-Angelica skrev:nei det hjalp lite det ja gitt. sover ikke enda. Fikk noe humopatmedisin i dag som jeg skal hente/bestille i morgen. Han vi var til mente at innen to dager så skulle han bli mye roligere.
Stakars liten.. :( Det er ikke godt når man ikke får sove... Han driver ikke med tenner eller noe da? Synes litt synd på deg også da... ;) Ikke morsomt dette! Vanskelig å gi "avstandsråd" også!
Antall ord: 76
BildeBilde Memento mori

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Sol-Angelica
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 55
Startet: 04 Nov 2005 18:43
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !

Innlegg av Sol-Angelica »

sovnet for 10 min siden nå. Ikke så ille i kveld da med tanke på at vi ikke kom hjem fra han homopaten der før kl 20. Men tenner kan det nok ikke være da det har vært slik hele tiden i over 1.5 år :) Nei får krysse fingrene for denne medisinen da :)
Antall ord: 58

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Astarte
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5078
Startet: 21 Jun 2006 14:54
17
Kjønn (valgfri): Møkkakjærring
Lokalisering: Borti natta
Har takket: 163 ganger
Blitt takket: 171 ganger

Innlegg av Astarte »

Sol-Angelica skrev:sovnet for 10 min siden nå. Ikke så ille i kveld da med tanke på at vi ikke kom hjem fra han homopaten der før kl 20. Men tenner kan det nok ikke være da det har vært slik hele tiden i over 1.5 år :) Nei får krysse fingrene for denne medisinen da :)
Huffda..Vi får håpe noe hjelper til slutt..For å "trøste" deg, kan jeg si at søskenbarnet mitt ikke sov en hel natt før han var 5... :evil: :badgrin: Nei, nå var jeg slem...skamme meg... :mozilla_sealed:
Antall ord: 99
BildeBilde Memento mori

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Sol-Angelica
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 55
Startet: 04 Nov 2005 18:43
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !

Innlegg av Sol-Angelica »

Astarte skrev:
Sol-Angelica skrev:sovnet for 10 min siden nå. Ikke så ille i kveld da med tanke på at vi ikke kom hjem fra han homopaten der før kl 20. Men tenner kan det nok ikke være da det har vært slik hele tiden i over 1.5 år :) Nei får krysse fingrene for denne medisinen da :)
Huffda..Vi får håpe noe hjelper til slutt..For å "trøste" deg, kan jeg si at søskenbarnet mitt ikke sov en hel natt før han var 5... :evil: :badgrin: Nei, nå var jeg slem...skamme meg... :mozilla_sealed:
hehe ja men det er vel noen unger som er slik da sikkert :) SKal hente ut medisinen i dag (håper de har den inne). Men jeg kommer til å prøve masasje og pendel igjen ja :)
Antall ord: 137

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
-Marie-
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 344
Startet: 17 Mar 2006 22:13
18
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av -Marie- »

HYL UT hvis du kommer over noe som funker!! Har en på snart 3, som sovner greit om kvelden, men ALDRI sover en hel natt igjennom :( Har prøvd alt..alle gode råd..ingenting funker på han.

Og man får aldri barnevakt til en sånn unge heller... :mozilla_yell:

Litt sliten..
Antall ord: 52
Du kan velge glede, uansett omstendigheter..

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Astarte
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5078
Startet: 21 Jun 2006 14:54
17
Kjønn (valgfri): Møkkakjærring
Lokalisering: Borti natta
Har takket: 163 ganger
Blitt takket: 171 ganger

Innlegg av Astarte »

-Marie- skrev:HYL UT hvis du kommer over noe som funker!! Har en på snart 3, som sovner greit om kvelden, men ALDRI sover en hel natt igjennom :( Har prøvd alt..alle gode råd..ingenting funker på han.

Og man får aldri barnevakt til en sånn unge heller... :mozilla_yell:

Litt sliten..
Jepp! Sikkert mange som føler det samme som dere/oss.. :mozilla_yell:

Men det med barnevakter har jeg aldri skjønt. Mener de at de kun skal passe et barn som sover hele tiden? Det er jo netopp nå man har "slitsomme" barn at vi trenger avlastning..?
Men hvis barna,gud forby, skulle lage arbeid for disse stakkars barnevaktene, da vil de ikke komme mer.. Forstå det de som kan.. Du har ikke noen gode venninner som du kan byttelåne barn med? Så kan dere avlaste hverandre etter tur?
Når barna ikke vil sove, så kan dere trøste dere med tanken at det går over..plutselig sitter dere å venter på at poden skal komme hjem, bekymrer dere om hva han gjør osv...
Bare en trøstende tanke? :badgrin: :roll:

Neida; spøk tilside, jeg føler med dere..virkelig..(som om det hjelper?)

*klem*
Antall ord: 200
BildeBilde Memento mori

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
-Marie-
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 344
Startet: 17 Mar 2006 22:13
18
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av -Marie- »

Trøstende? Ha ha :D Ja, du kan spøke, du ;)

Barnevakter skal visst ha en avslappende "jobb", med tv og godterier..der foreldrene kommer hvis barnet ikke vil sove.. Har fått barnevakt til han to ganger.. Den ene gangen var jeg på jobb(natt), og barnevakta, som faktisk er barnets tante, ringte meg hver time, og lurte på om jeg ikke kunne komme snart.. :mozilla_undecided:

Den andre gangen var det ikke så mye bedre..

Tror ikke de helt forstår at man trenger avlastning, nei..
Antall ord: 85
Du kan velge glede, uansett omstendigheter..

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
-Marie-
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 344
Startet: 17 Mar 2006 22:13
18
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av -Marie- »

Mine venninner har barn som sover som engler.. :mozilla_innocent: Og vil nødig bytte med meg..
Antall ord: 15
Du kan velge glede, uansett omstendigheter..

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
-Marie-
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 344
Startet: 17 Mar 2006 22:13
18
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av -Marie- »

Hei, Sol-Angelica!

Ta opp igjen denne :) Noen mirakelkurer oppfunnet?
Antall ord: 10
Du kan velge glede, uansett omstendigheter..

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Sol-Angelica
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 55
Startet: 04 Nov 2005 18:43
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !

Re: søvn + pendel = sant??

Innlegg av Sol-Angelica »

Dette er lenge siden men vil bare skrive hvordan det gikk. Jeg prøvde pendelen flere ganger, jeg gikk rundt i huset og spesielt i rommet til poden og renset med pendelen. Det gikk over og han ble (og er) flink til å sovne om kvelden :) :)
Antall ord: 45

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links