Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Pendler, spåkort, søkepinner, krystaller og andre hjelpemidlersøvn + pendel = sant??

Pendler, spåkort, søkepinner, krystaller og andre hjelpemidler
Heksepusen er moderator.

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

Sol-Angelica
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 55
Startet: 04 Nov 2005 18:43
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !

søvn + pendel = sant??

Innlegg av Sol-Angelica »

Jeg klør meg selv i hodet denne skrivende stund!

Jeg har en sønn på snart 4 år, og han sliter veldig med søvnen sin. Det er ikke noe å diskutere hva jeg gjør galt og hva jeg ikke gjør, jeg har vært i kontakt med såååå mange, både lege, helsesøster og andre personer osv. men ingenting hjelper, ikke vallergan en gang.

Det er slitsomt å være alenemor og ha ett barn som er så aktiv og som ikke sovner før mellom 22 og 24 hver kveld. Slik har det vært i snart 2 år nå.

I kveld tenkte jeg litt alternativt for å si det sånn.
Etter mye styr og vanelig diskusjoner om ditt og datt legging og springing og legging osv osv så satte jeg han i sengen og prøvde å heale han for hoste *aner ikke om jeg har slike evner, men mamma har det og jeg er spådd slike evner* han har astma og masse allergier. mens jeg satt der og prøvde å heale han kom jeg på pendelen min *ametyst sådan*. sprang å hentet den og satte meg ned på sengekanten og holdt den over hodet hans, innimellom sa jeg at pendelen måtte gi han god energi og gi han søvn, ta vekk plager og negativ energi.

Etter vært så sovnet poden og da stopet også pendelen! dette tok knappe ti minutter og det er nå 20 minutter siden han sovnet!!!!!

Søkte litt rundt på nettet og så der at man faktisk kunne gjøre slikt med en sånn pendel. håper dette fungerer flere ganger :)
Antall ord: 275

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Astarte
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5078
Startet: 21 Jun 2006 14:54
17
Kjønn (valgfri): Møkkakjærring
Lokalisering: Borti natta
Har takket: 163 ganger
Blitt takket: 171 ganger

Innlegg av Astarte »

Så godt for dere at noe virket!!! :) Har selv vært alenemor, og føler med deg...*klem*
Det er nok de som vil mene at dette bare er flaks eller innbildning :( :mozilla_undecided:
Uansett,så var det du som var tilstede, og føler hva som har skjedd..positivt var det iallefall!!
Takk for at du delte dette, det er sikkert flere i samme situasjon, det kan du være sikker på! :D

Noen som vet om dette kan vorke på trassige tenåringer? :doubt: :roll: ;)


Ikke all uro er usynlig...*sukk*
Antall ord: 88
BildeBilde Memento mori

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
karina
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 2133
Startet: 17 Feb 2005 22:07
19
Kjønn (valgfri): F
Har takket: 8 ganger
Blitt takket: 21 ganger

Innlegg av karina »

Men det kan ikke hende at pendelen har en søvndyssende effekt da? Sånn som uroer man henger over barnesenger når babyer skal sove?
Antall ord: 26

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Sol-Angelica
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 55
Startet: 04 Nov 2005 18:43
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !

Innlegg av Sol-Angelica »

aner ikke jeg, er vel ingen som vet forsikert noe uansett. men jeg ble i allefall så glad over dette at jeg måtte skrive å høre litt. søkte på pendel og søvn etterpå å så at man kunne bruke den til å skape ro og søvn på mennesker :) Får prøve igjen i morgen.

Utenom det så hadde mamma aromaterapi på meg en dag i uka her, om natte drømte jeg så rart. Jeg drømte at jeg satt hjemme til mamma og drev på med pendelen (som jeg da ikke har brukt på en stund). Var så mye som skjedde, kanskje var det ett hint om at jeg måtte bruke den igjen. er spennende med slike ting syns jeg :) :mozilla_laughing:
Antall ord: 127

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Astarte
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5078
Startet: 21 Jun 2006 14:54
17
Kjønn (valgfri): Møkkakjærring
Lokalisering: Borti natta
Har takket: 163 ganger
Blitt takket: 171 ganger

Innlegg av Astarte »

Sol-Angelica skrev:aner ikke jeg, er vel ingen som vet forsikert noe uansett. men jeg ble i allefall så glad over dette at jeg måtte skrive å høre litt. søkte på pendel og søvn etterpå å så at man kunne bruke den til å skape ro og søvn på mennesker :) Får prøve igjen i morgen.

Utenom det så hadde mamma aromaterapi på meg en dag i uka her, om natte drømte jeg så rart. Jeg drømte at jeg satt hjemme til mamma og drev på med pendelen (som jeg da ikke har brukt på en stund). Var så mye som skjedde, kanskje var det ett hint om at jeg måtte bruke den igjen. er spennende med slike ting syns jeg :) :mozilla_laughing:
Ja,det synes jeg også! Det kan godt være at underbevissheten tipset deg om at pendelen kunne hjelpe? Det kan også hende at dette var en engangsforeteelse, kan du ikke gi oss en tilbakemelding om hvordan det går fremover? Ellers brukte også jeg lett massasje på sønnen min når han ikke fikk sove da han var liten, cet er også effektivt. Hele den beroligende dtemningen kan sikkert også gjøre utslag.Det er nok mange teorier om hva det kan være, men som en mor som har vært i samme situasjon vet jeg at det er det samme HVORFOR det virker, bare det funker... *klem* :mozilla_wink:
Antall ord: 243
BildeBilde Memento mori

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
*Velvet*
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 764
Startet: 19 Nov 2004 19:06
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Nordland
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av *Velvet* »

...feil...
Antall ord: 1
Vil du bli bombet? Kle deg ut som muslim og besøk Thon.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Sol-Angelica
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 55
Startet: 04 Nov 2005 18:43
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !

Innlegg av Sol-Angelica »

feil hva?

Masasje ja, kan prøve det også. Er det noen spes. olje som er fin å bruke da? må ha noe naturlig uten parfyme da ettersom han har atopisk eksem
Antall ord: 31

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Astarte
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5078
Startet: 21 Jun 2006 14:54
17
Kjønn (valgfri): Møkkakjærring
Lokalisering: Borti natta
Har takket: 163 ganger
Blitt takket: 171 ganger

Innlegg av Astarte »

Sol-Angelica skrev:feil hva?

Masasje ja, kan prøve det også. Er det noen spes. olje som er fin å bruke da? må ha noe naturlig uten parfyme da ettersom han har atopisk eksem
Jeg brukte helt vanlig babyolje, men jeg tror også den kan tilsettes litt lavendel. Den virker beroligende, og hjelper på eksem. Sønnen min hadde også det, så jeg lagde uttrekk selv, men det kan kjøpes på apoteket. behøver bare å bruke litt i selve babyoljen. Kjempefint på oss voksne også! Lavendel er egentlig er vidundermiddel for mye! Klem
Antall ord: 94
BildeBilde Memento mori

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Sol-Angelica
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 55
Startet: 04 Nov 2005 18:43
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !

Innlegg av Sol-Angelica »

skal skaffe lavendel i morgen om jeg finner det her jeg bor :) så får jeg prøve. =) takk for rådet. Klem tilbake :)
Antall ord: 24

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Astarte
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5078
Startet: 21 Jun 2006 14:54
17
Kjønn (valgfri): Møkkakjærring
Lokalisering: Borti natta
Har takket: 163 ganger
Blitt takket: 171 ganger

Innlegg av Astarte »

Ingen årsak! Håper bare det hjelper! :)
Antall ord: 7
BildeBilde Memento mori

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Sol-Angelica
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 55
Startet: 04 Nov 2005 18:43
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !

Innlegg av Sol-Angelica »

Har kjøpt masasjeole (beroigende) og lavendelolje som jeg skal ha i den i dag. Var kun en flaske igjen :) skal til en man i dag som driver med litt alternative ting så blir spennende å se hva han kan gjøre for sovingen til poden
Antall ord: 45

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Astarte
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5078
Startet: 21 Jun 2006 14:54
17
Kjønn (valgfri): Møkkakjærring
Lokalisering: Borti natta
Har takket: 163 ganger
Blitt takket: 171 ganger

Innlegg av Astarte »

Sol-Angelica skrev:Har kjøpt masasjeole (beroigende) og lavendelolje som jeg skal ha i den i dag. Var kun en flaske igjen :) skal til en man i dag som driver med litt alternative ting så blir spennende å se hva han kan gjøre for sovingen til poden
Det blir spennende å høre hvordan det går videre! Mange gode gamle kjerringråd kan sikkert hjelpe også! Lykke til! *klem*
Antall ord: 70
BildeBilde Memento mori

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
*Velvet*
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 764
Startet: 19 Nov 2004 19:06
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Nordland
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av *Velvet* »

Sol-Angelica skrev:feil hva?

Masasje ja, kan prøve det også. Er det noen spes. olje som er fin å bruke da? må ha noe naturlig uten parfyme da ettersom han har atopisk eksem
Jeg bare skrev noe men så hadde jeg misforstått...
Antall ord: 44
Vil du bli bombet? Kle deg ut som muslim og besøk Thon.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Sol-Angelica
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 55
Startet: 04 Nov 2005 18:43
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !

Innlegg av Sol-Angelica »

Har fyrt opp i ovnen i dag så jeg skal legge (prøve) han foran der å masere før leggetid. Straks skal vi besøke en hokkuspokkus mann, litt usikker på hva han skal gjøre, men er spendt på det :) Skal inn om 15 min, og straks vi kommer hjem er det tannpuss å masasje :) spennende å prøve dette i forhold til slik time out og klistermerker og div div :)
Antall ord: 70

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Astarte
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5078
Startet: 21 Jun 2006 14:54
17
Kjønn (valgfri): Møkkakjærring
Lokalisering: Borti natta
Har takket: 163 ganger
Blitt takket: 171 ganger

Innlegg av Astarte »

Sol-Angelica skrev:Har fyrt opp i ovnen i dag så jeg skal legge (prøve) han foran der å masere før leggetid. Straks skal vi besøke en hokkuspokkus mann, litt usikker på hva han skal gjøre, men er spendt på det :) Skal inn om 15 min, og straks vi kommer hjem er det tannpuss å masasje :) spennende å prøve dette i forhold til slik time out og klistermerker og div div :)
Det er mye mer kos ihvertfall! Det "verste" som kan skje er at dere får en koselig stund sammen.. :) Faste rutiner om kvelden, med gradvis roligere tempo gjør underverker! Håper det lykkes for dere begge to! Det er nok ikke trivelig for den lille å ikke få sove heller?

*klem*
Antall ord: 125
BildeBilde Memento mori

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links