Klarsyn, Spådom & Åndelige sanserdrømmetydning!

Her diskuteres åndelige sanser som telepati, prekognisjon, klarsyn / clairvoyance, spådom og mer.

Moderatorer: Asbjørn, mod klarsyn, mod hjem

lalah91
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 12
Startet: 04 Jul 2006 14:53
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !

drømmetydning!

Innlegg av lalah91 »

Hei. :mozilla_cool:

Eg lure bare på om folk her veit ting om drømmetydning eller har opplevd noke innen f.eks at det dei har drømt har skjedd i virkligheten eller lignande?

I det siste har eg blitt veldig opptatt av det, og har en nettside som det står en god del av drømmesymboler som kan tyde det som eg drømmer om. Kult :)

Synest det er urtulig interessant, fordi drømming handla om underbevisstheten vår. Ting vi kanskje ikkje veit om oss sjølv, livet eller ting som skjer rundt deg. :D
Antall ord: 97
.:Meg:.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
embla81

Innlegg av embla81 »

har du lyst og legge ut den linken til den hjemmesiden? :mozilla_smile:
Antall ord: 13

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
sandra87
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 37
Startet: 29 Mai 2006 17:56
18

Innlegg av sandra87 »

http://www.drommetydning.no

skal det være tydning av symbole ihvertfall :mozilla_wink:
Antall ord: 14
death gonna be easy, cuz life is hard...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
^Idril^
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 577
Startet: 27 Apr 2005 14:58
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Sørlandet

Innlegg av ^Idril^ »

Da jeg var liten drømte jeg to ganger at jeg var på et sted som jeg aldri hadde vært før, og merka meg jo enkelte detaljer... Noen år senere så var jeg på en ferietur med båt langs kysten, i ny-hellesund, et sted med mye symboler fra krigen. Vi gikk oppover en sti som førte oppover til disse krigsminnene, og plutselig fikk jeg en sterk følelse av og ha vært der før, men jeg hadde jo aldri vært der før.. og da huska jeg drømmen... Men det har aldri skjedd igjen.. og jeg aner ikke hvorfor...
Antall ord: 108

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
liseviola
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 113
Startet: 18 Des 2005 03:30
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: melhus

Innlegg av liseviola »

faren min er sanndrømt.. og jeg er det til tider.. altså, jeg får bare vasler når det er noe spesielt som jeg bør være obs på.. "problemet" er bare at vi drømmer motsatt.. som feks en gang drømte jeg at jeg og faren min hadde en flott dsag sammen og koste oss og lo osv.. den dagen var det bare krangling og kjefting og dritt.. da hadde jeg drømt det som skulle skje.. bare motsat.. kan være ganske forvirrende.. og så har jeg ganske mange symboler som forteller meg om ting.. som om jeg drømmer om penger, latter, blod, drikking osv... har også lest en del om drømmetydning o.l, men jeg har liksom ikke funnet noe plass som jeg har blitt fornøyd med..
Antall ord: 136

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Slettet_Sparrow

Innlegg av Slettet_Sparrow »

nok en gang, anbefaler Drømmeboken av sylvia Browne.
Antall ord: 9

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
lalah91
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 12
Startet: 04 Jul 2006 14:53
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !

Innlegg av lalah91 »

embla81 skrev:har du lyst og legge ut den linken til den hjemmesiden? :mozilla_smile:

Ja, kan godt legge ut disse drømmetydningssidene :)

Har to stk:

http://www.drommetydning.no/

http://www.drommetydning.dk/
Antall ord: 34
.:Meg:.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
lalah91
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 12
Startet: 04 Jul 2006 14:53
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !

Innlegg av lalah91 »

^Idril^ skrev:Da jeg var liten drømte jeg to ganger at jeg var på et sted som jeg aldri hadde vært før, og merka meg jo enkelte detaljer... Noen år senere så var jeg på en ferietur med båt langs kysten, i ny-hellesund, et sted med mye symboler fra krigen. Vi gikk oppover en sti som førte oppover til disse krigsminnene, og plutselig fikk jeg en sterk følelse av og ha vært der før, men jeg hadde jo aldri vært der før.. og da huska jeg drømmen... Men det har aldri skjedd igjen.. og jeg aner ikke hvorfor...

Ganske interessant :)

Også at du har drømt den samme drømmen to ganger da du var liten, og at du "opplevde" drømmen tidligere..
Har lest litt om sånt, og det kan vere fra "ditt forrige liv" eller noke sånt! Eller det kan vere ett dejavu, men siden du husket fra den drømmen da du var der, er det ganske rart, men interresant..

Noken som har andre meininga om ditta? :)
Antall ord: 184
.:Meg:.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
lalah91
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 12
Startet: 04 Jul 2006 14:53
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !

Innlegg av lalah91 »

liseviola skrev:faren min er sanndrømt.. og jeg er det til tider.. altså, jeg får bare vasler når det er noe spesielt som jeg bør være obs på.. "problemet" er bare at vi drømmer motsatt.. som feks en gang drømte jeg at jeg og faren min hadde en flott dsag sammen og koste oss og lo osv.. den dagen var det bare krangling og kjefting og dritt.. da hadde jeg drømt det som skulle skje.. bare motsat.. kan være ganske forvirrende.. og så har jeg ganske mange symboler som forteller meg om ting.. som om jeg drømmer om penger, latter, blod, drikking osv... har også lest en del om drømmetydning o.l, men jeg har liksom ikke funnet noe plass som jeg har blitt fornøyd med..

Interesaant du:)

En ting eg har lært om det der med drømming er at av og til drømmer du om slik du vil at det skal vere. F.eks om du har mista/savna noken, da kan du drømme at du og denne personen har det fint ilag, og alt er bare bra. Ditte skjer fordi du savner det og det er hjernens egen måte å takle det på :)

Men som du seie, at det skjer det motsatte av det du drømmer, er ganske interessant :D
Har du fleire eksempel/drømmer på ditte? :)
Antall ord: 236
.:Meg:.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
sitron3
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 26
Startet: 21 Mai 2006 01:29
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !

Re: drømmetydning!

Innlegg av sitron3 »

lalah91 skrev:Hei. :mozilla_cool:

Eg lure bare på om folk her veit ting om drømmetydning eller har opplevd noke innen f.eks at det dei har drømt har skjedd i virkligheten eller lignande?

I det siste har eg blitt veldig opptatt av det, og har en nettside som det står en god del av drømmesymboler som kan tyde det som eg drømmer om. Kult :)

Synest det er urtulig interessant, fordi drømming handla om underbevisstheten vår. Ting vi kanskje ikkje veit om oss sjølv, livet eller ting som skjer rundt deg. :D
Selv er jeg ikke den største fan av drømmesymboler om alt mulig.. alt er inviduelt og man må sette det sammen, også i forhold til hvordan og hvem dette individet er... dette utenom disse arketypiske drømmesymbolene.. som jeg har troen på! Dette er symboler som mennesker, uansett alder, kjønn, bosted, land, nasjon kan ha i drømmene... eksempel på dette er vann, luft, ild, jord... falledrømmer, og flyvedrømmer!
mange av drømmesymbolene en finner på nettet virker som om de er skrudd sammen på en tilfeldig måte...! Men selvsagt, det kan være en tolkning som passer det og..

Slik jeg oppfatter det omhandler også drømmetolkning empati, og forståelse... det ville vært vanskelig å tolke en drøm til et menneske helt og fullt ut uten at man vet noenting om individet... det kan bety så mye! Kjenner man mennesket, eller vet smått om livet og situasjonen, kan man trekke i tråder og en kan få spesifikke, relativt direkte råd fra drømmene...
Antall ord: 274

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
^Idril^
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 577
Startet: 27 Apr 2005 14:58
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Sørlandet

Innlegg av ^Idril^ »

Kan noen fortelle meg hvorfor jeg hele tiden drømmer at jeg ikke vet hvorfor jeg er på steder?

Eks. 1: Sitter på et fly uten å vite hvorfor, uten billett eller pass... Så blir jeg spurt etter billett og jeg aner ikke engang hvorfor jeg sitter på det flyet..

Eks. 2: Tilbake i praksis i garderoben og støter på veilederen min, og hun spør meg hva jeg gjør der, og jeg kan ikke svare for meg... Jeg vet ikke...

Eks. 3: Praksis dette og, er på kontoret til sjefen, der er også to av turnuslegene, får spørsmål hva jeg gjør der, og jeg kan ikke svare for meg...

Alle drømmer jeg har for tiden er slik, at jeg ikke vet hvorfor jeg er på steder...

Får jeg hukommelsestap snart eller?!
Antall ord: 139

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 3053
Startet: 02 Sep 2004 20:50
20
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 56 ganger

Innlegg av Hecate »

^Idril^ skrev:Kan noen fortelle meg hvorfor jeg hele tiden drømmer at jeg ikke vet hvorfor jeg er på steder?

Eks. 1: Sitter på et fly uten å vite hvorfor, uten billett eller pass... Så blir jeg spurt etter billett og jeg aner ikke engang hvorfor jeg sitter på det flyet..

Eks. 2: Tilbake i praksis i garderoben og støter på veilederen min, og hun spør meg hva jeg gjør der, og jeg kan ikke svare for meg... Jeg vet ikke...

Eks. 3: Praksis dette og, er på kontoret til sjefen, der er også to av turnuslegene, får spørsmål hva jeg gjør der, og jeg kan ikke svare for meg...

Alle drømmer jeg har for tiden er slik, at jeg ikke vet hvorfor jeg er på steder...

Får jeg hukommelsestap snart eller?!
Kanskje presenil demens?
Har du tenkt over om du er på rett sted? Kanksje du ikke helt vet hva du vil med livet ditt?
Bare en tanke...
Antall ord: 168
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu





Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
^Idril^
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 577
Startet: 27 Apr 2005 14:58
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Sørlandet

Innlegg av ^Idril^ »

Heia skrev:
^Idril^ skrev:Kan noen fortelle meg hvorfor jeg hele tiden drømmer at jeg ikke vet hvorfor jeg er på steder?

Eks. 1: Sitter på et fly uten å vite hvorfor, uten billett eller pass... Så blir jeg spurt etter billett og jeg aner ikke engang hvorfor jeg sitter på det flyet..

Eks. 2: Tilbake i praksis i garderoben og støter på veilederen min, og hun spør meg hva jeg gjør der, og jeg kan ikke svare for meg... Jeg vet ikke...

Eks. 3: Praksis dette og, er på kontoret til sjefen, der er også to av turnuslegene, får spørsmål hva jeg gjør der, og jeg kan ikke svare for meg...

Alle drømmer jeg har for tiden er slik, at jeg ikke vet hvorfor jeg er på steder...

Får jeg hukommelsestap snart eller?!
Kanskje presenil demens?
Har du tenkt over om du er på rett sted? Kanksje du ikke helt vet hva du vil med livet ditt?
Bare en tanke...
Kanskje du har rett, har tenkt mye på framtida i det siste, og hva jeg vil gjøre med livet mitt... Presenil demens i en alder av 20?
Antall ord: 198

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 3053
Startet: 02 Sep 2004 20:50
20
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 56 ganger

Innlegg av Hecate »

^Idril^ skrev:
Heia skrev:
^Idril^ skrev:Kan noen fortelle meg hvorfor jeg hele tiden drømmer at jeg ikke vet hvorfor jeg er på steder?

Eks. 1: Sitter på et fly uten å vite hvorfor, uten billett eller pass... Så blir jeg spurt etter billett og jeg aner ikke engang hvorfor jeg sitter på det flyet..

Eks. 2: Tilbake i praksis i garderoben og støter på veilederen min, og hun spør meg hva jeg gjør der, og jeg kan ikke svare for meg... Jeg vet ikke...

Eks. 3: Praksis dette og, er på kontoret til sjefen, der er også to av turnuslegene, får spørsmål hva jeg gjør der, og jeg kan ikke svare for meg...

Alle drømmer jeg har for tiden er slik, at jeg ikke vet hvorfor jeg er på steder...

Får jeg hukommelsestap snart eller?!
Kanskje presenil demens?
Har du tenkt over om du er på rett sted? Kanksje du ikke helt vet hva du vil med livet ditt?
Bare en tanke...
Kanskje du har rett, har tenkt mye på framtida i det siste, og hva jeg vil gjøre med livet mitt... Presenil demens i en alder av 20?
pre-pre-pre-presenil, da.
Antall ord: 205
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu





Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
sitron3
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 26
Startet: 21 Mai 2006 01:29
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !

Innlegg av sitron3 »

^Idril^ skrev:Kan noen fortelle meg hvorfor jeg hele tiden drømmer at jeg ikke vet hvorfor jeg er på steder?

Eks. 1: Sitter på et fly uten å vite hvorfor, uten billett eller pass... Så blir jeg spurt etter billett og jeg aner ikke engang hvorfor jeg sitter på det flyet..

Eks. 2: Tilbake i praksis i garderoben og støter på veilederen min, og hun spør meg hva jeg gjør der, og jeg kan ikke svare for meg... Jeg vet ikke...

Eks. 3: Praksis dette og, er på kontoret til sjefen, der er også to av turnuslegene, får spørsmål hva jeg gjør der, og jeg kan ikke svare for meg...

Alle drømmer jeg har for tiden er slik, at jeg ikke vet hvorfor jeg er på steder...

Får jeg hukommelsestap snart eller?!
Kan det ligge noe i det at du kanskje føler at andre setter deg opp etter veggen en del? Tenker dette da de stadig spør deg... det virker som du hele tiden må svare for deg.
Kanskje også noe oppfordrer deg til å spørre deg selv om hvorfor du gjør som du gjør, hvorfor du er der du er... tilbake til utgangspunktet på en måte..

Jeg vet ikke.. tenk over det, så kommer nok svarene!!
Antall ord: 221

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links