lalah91 skrev:Hei. :mozilla_cool:
Eg lure bare på om folk her veit ting om drømmetydning eller har opplevd noke innen f.eks at det dei har drømt har skjedd i virkligheten eller lignande?
I det siste har eg blitt veldig opptatt av det, og har en nettside som det står en god del av drømmesymboler som kan tyde det som eg drømmer om. Kult
Synest det er urtulig interessant, fordi drømming handla om underbevisstheten vår. Ting vi kanskje ikkje veit om oss sjølv, livet eller ting som skjer rundt deg.

Selv er jeg ikke den største fan av drømmesymboler om alt mulig.. alt er inviduelt og man må sette det sammen, også i forhold til hvordan og hvem dette individet er... dette utenom disse arketypiske drømmesymbolene.. som jeg har troen på! Dette er symboler som mennesker, uansett alder, kjønn, bosted, land, nasjon kan ha i drømmene... eksempel på dette er vann, luft, ild, jord... falledrømmer, og flyvedrømmer!
mange av drømmesymbolene en finner på nettet virker som om de er skrudd sammen på en tilfeldig måte...! Men selvsagt, det kan være en tolkning som passer det og..
Slik jeg oppfatter det omhandler også drømmetolkning empati, og forståelse... det ville vært vanskelig å tolke en drøm til et menneske helt og fullt ut uten at man vet noenting om individet... det kan bety så mye! Kjenner man mennesket, eller vet smått om livet og situasjonen, kan man trekke i tråder og en kan få spesifikke, relativt direkte råd fra drømmene...