Har søkt, men fant ikke noe slik i forumet. Sikkert bare jeg som ikke kan å søke.
Men hadde noen giddet å markere lier sykehus (der det spøker) på http://kart.gulesider.no
På forhånd takk.
Admin: bare slett denne hvis dere er lei av lier-tråder
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Kart til lier
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 14 Jan 2006 19:09
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Standard bruker
- Startet: 17 Jun 2006 01:18
- 18
- Blitt takket: 1 gang
Jeg prøver å søke etter adressa nå, men hvis jeg googler etter Lier sykehus så kommer man selvfølgelig til paranormal.
Jeg nekter å hente kartboka, jeg skal finne det på nettet. Jeg vet jo hvor det er, men gulesider er ikke like lett som google earth.
Jeg nekter å hente kartboka, jeg skal finne det på nettet. Jeg vet jo hvor det er, men gulesider er ikke like lett som google earth.
Antall ord: 47
Beauty is in the eye of the beer holder..
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
På denne linken ser du lier fra finn.no sine kartsider.
Jeg vet ikke hva slags nummer sykehuset ligger på, men det er Fossveien i Lier. (Postadresse 3400). Bare ta til høyre når du må velge. Nå du har tatt til høyre vil du komme på parkeringsplassen som du ser øverst til venstre i bildet.
Hvis du kommer fra E-18, noe nesten alle gjør, så kjører du bare mot Hønefoss. Etterhvert ser du Lier E-verk. Du skal inn på andre siden av veien for E-verket. Da er du i fossveien.
Bygget øverst i bildet er der alle bildene på para er fra. Av de jeg har sett. Men husk at du må parkere på parkeringsplassen og det er ganske langt å løpe med en demon i ræva.
Jeg vet ikke hva slags nummer sykehuset ligger på, men det er Fossveien i Lier. (Postadresse 3400). Bare ta til høyre når du må velge. Nå du har tatt til høyre vil du komme på parkeringsplassen som du ser øverst til venstre i bildet.
Hvis du kommer fra E-18, noe nesten alle gjør, så kjører du bare mot Hønefoss. Etterhvert ser du Lier E-verk. Du skal inn på andre siden av veien for E-verket. Da er du i fossveien.
Bygget øverst i bildet er der alle bildene på para er fra. Av de jeg har sett. Men husk at du må parkere på parkeringsplassen og det er ganske langt å løpe med en demon i ræva.
Sist redigert av science på 30 Jun 2006 02:48, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 137
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
http://www.finn.no/finn/map?toolMode=1& ... &tabState=
Jeg klarer ikke fikse linken så den blir kortere. Eller dvs på flere linjen, men fortsatt funksjonerende. Håper noen har peil for tråden blir så stygg.
Jeg klarer ikke fikse linken så den blir kortere. Eller dvs på flere linjen, men fortsatt funksjonerende. Håper noen har peil for tråden blir så stygg.
Antall ord: 37
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 14 Jan 2006 19:09
- 18
-
- Nybegynner
- Startet: 13 Apr 2006 16:32
- 18
- Lokalisering: Skien
nå har de jaggu meg tatt av håndtaket på den heisen som man kom seg inn i å nå.. snakket med ene vakten der og han var dritt pissed fordi vi var der og han lurte på hva vi gjorde, vi sa at vi bare tok bilder av lier og det var greit, men de var så dritt lei av folk der oppe for mange av bilene hadde blitt herpa på. skjønner ikke hva folk får ut av å ripe oppp biler osv, er det noen på forumet så brenn i h. de har trappet opp på sikerheten der nå. bare så folk vet det liksom.
Antall ord: 107
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 09 Des 2005 14:46
- 18
så etter ørten ør har dem tilsutt funni ut dem skal trappe opp sikkerheten? Skal sykehuset da selv stå for sikkerheten? mer vakthold er dyrt, vet ikke helt om det at ungdommer skal absolutt inn på gamle lier og ser er verdt prisen det kosyter av mer vakthold siden det alerede er lite spenn nok fra før til sykehus osv. men eg kan jo ta feil
Antall ord: 67
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 09 Des 2006 13:31
- 17
- Lokalisering: asker
Vakthold er svindyrt! Koster minst halv mill per år! Og tror ikke sykehuset kan avse det. Har hvertfall ikke hørt om noe vekterselskap som har fått annsvaret der. Dessuten er alle vekterselskap pliktige til å sette opp skilt om vakthold...
Men er det virkelig noen idioter her som ødelegger ting der? Og biler da? Er dere helt jævla blåste eller? Og dere vil liksom unngå besøk av politiet der oppe?
Kommer jeg over noen som gjør noe sånt når jeg er der kommer jeg til å tre magliten så langt opp i ***** på vedkommende!
Men er det virkelig noen idioter her som ødelegger ting der? Og biler da? Er dere helt jævla blåste eller? Og dere vil liksom unngå besøk av politiet der oppe?
Kommer jeg over noen som gjør noe sånt når jeg er der kommer jeg til å tre magliten så langt opp i ***** på vedkommende!
Antall ord: 100
hva skal man tro om alt man opplever?
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 19 Nov 2006 01:58
- 18
- Lokalisering: Nes i Akershus
magne_c skrev:Vakthold er svindyrt! Koster minst halv mill per år! Og tror ikke sykehuset kan avse det. Har hvertfall ikke hørt om noe vekterselskap som har fått annsvaret der. Dessuten er alle vekterselskap pliktige til å sette opp skilt om vakthold...
Men er det virkelig noen idioter her som ødelegger ting der? Og biler da? Er dere **BANNEORD!?** blåste eller? Og dere vil liksom unngå besøk av politiet der oppe?
Si ifra, så skal jeg komme med min maglite 6D DEN ER LANG!!! :mozilla_surprised:
Antall ord: 116
Hide post links |