Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderTo gjenferd med forskjellig personligheter

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Nasse_liten
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 03 Jun 2006 21:29
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !

To gjenferd med forskjellig personligheter

Innlegg av Nasse_liten »

I besteforeldrene mine sitt hus spøker det, tror jeg.
Da jeg la meg til å sove der merket jeg plutselig at det ble tåke og kaldt i hele rommet.
Jeg snudde meg mot veggen på andre siden av rommet, og der så jeg to skygger.
Den ene skyggen var var hvit. Dette var en liten gutt som satt i hjørnet og skalv. Den andre var en svart skygge med hengslete positur.

Jeg fortalte besteforeldrene mine om det, og de sendte meg til naboen for å prate om slikt "tullprat". Hun tok frem et album som jeg fikk bla i. PÅ en side var det et fotografi fra et bryllup. Det var ca 100 gjester der. Av de kunne jeg peke ut han hengslete mannen jeg så. Nabokona fortalte at han hadde tatt selvmord i det rommet under 2. verdenskrig, og at han alltid var veldig trist og lei seg.

Jeg bladde videre i et enda eldre album, da jeg så den lille gutten. Hun fortalte da at hennes mor hadde passet denne gutten, som da bodde i mine besteforldres hus. Han var alltid blid og glad. Han døde av turberkulose i dette rommet på begynnelsen av 1920-tallet.

Kan fargene på skyggen si noe om personlighetene?
Og tror du faktisk jeg kan ha sett de, for hva er da ellers forklaringen på at jeg kjente de igjen?

Lurer=)
Antall ord: 230
Glad i alle, elsker ingen.
Leve livet, det er tingen<3

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Bruker avatar
Tyson
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 02 Jun 2006 07:40
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Norge/Sandnessjøen

Innlegg av Tyson »

Jo...alle har hørt at ånder har noe uoppgjort greier her på Jorda,så deffer kjem de tilbake for å bli ferdi

Det er det jeg tror :) [/list]
Antall ord: 28
TysonStorm

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links