Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerVa d bare en drøm eller???

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

ikkeA4
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 3
Startet: 02 Jun 2006 22:24
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: øst finnmark

Va d bare en drøm eller???

Innlegg av ikkeA4 »

for straks ett år sia døde en nabo i en bilulykke.. han var far til min venninne... en som æ ikke har hadd så veldi mye kontakt m, men vi snakkes nu en gang i blant... på begravelsesdagen "drømte" æ han så klart og dydelig(æ bruk ikke huske drømmer) men dette va så klart, å han sa at æ måtte si til min venninne at han va gla i ho (hans datter altså) Æ prøvde å spørre ka han mente men da lo han bare av mæ.. han va så ung å så frisk... ja ca sånn æ huske han for 20 år sia... æ fikk mæ ikke til å si dette på begravelsen. å d gikk noen uker før æ fikk snakka med ho sikkelig... imellom tia "hang" liksom beskjeen over mæ, at dette måtte æ få gjort. æ fikk ikke sove sikkeli å ikke klarte æ å spise no særlig.. tenkte på dette hele tia,kordan æ sku få sagt d, uten at ho verken ble redd eller trudde æ va gal.
men når æ fikk snakka me ho ble alt mye lettere. Æ sov godt å alt ble normalt. ho ble å letta, og fikk enslags ro over sæ, æ sa ordrett ka han sa til mæ...

æ har lurt på koffor akkurat æ ble brukt til å formidle dette... og kan æ kanskje ha evner æ ikke vet om ???? lurer litt på om andre har opplev slikt eller har æ bare drømt ???
Antall ord: 228

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 3053
Startet: 02 Sep 2004 20:50
20
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 56 ganger

Innlegg av Hecate »

Det var vanskelig å lese innlegget ditt da du skev på dialekt.
Om du har evner er vanskelig å svare på, men at du kan ha fått en beskjed kan tenkes. Det kan også være at du har hatt dette i bakhodet før du la deg og så har underbevisstheten din jobbet i drømme.
Uansett så kan du slå deg til ro med at du fikk utført det som tynget deg og at det var godt for alle parter.
For å gjøre deg fullstendig forvirret, så kan det tenkes at du hadde en avtale med denne mannen på et åndelig plan, d.v.s. fra før dere inkarnerte hit til jorden....?
Antall ord: 115
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu





Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Innlegg: 7982
Startet: 05 Apr 2005 01:39
19
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1428 ganger
Blitt takket: 1721 ganger
Kjønn:

Re: Va d bare en drøm eller???

Innlegg av Asbjørn »

ikkeA4 skrev:æ har lurt på koffor akkurat æ ble brukt til å formidle dette... og kan æ kanskje ha evner æ ikke vet om ???? lurer litt på om andre har opplev slikt eller har æ bare drømt ???
DU ble brukt som formidlingskanal fordi du var tilgjengelig, nær nok til å ha gjevnlig omgang med henne, og åpen nok til at han " kom igjennom".

Hvorvidt du HAR evner utover det som gjennomsnittet har, er ikke godt å si bare pågrunn av en episode. Mange opplever ting fra tid til annen, uten at de er et medium, synsk eller har andre evner.
Det KAN også ha vært en ren drøm, og du kjente folkene så du visste underbevisst at hun trengte slike ord...

Underbevisttheten er en "rar" sak, den styrer og steller mer enn vi er klar over.
Den kan forklare mange "uforklarlige fenomen". Men ikke alt.

Noen mennesker har noe mer, selv om mange benekter det, fordi man ikke kan bevise en følelse / Tanke.
Personlig har jeg opplevet ting som gjør at jeg er overbevist om at det er noe mer enn bare tilfeldigheter og underbevisstheten som spiller inn.
Men jeg har ikke selv kontroll på det, dersom noe dukker opp, skjer det utenfor min kontroll....
Som en drøm, som at jeg plutselig vet noe , som at jeg skriver noe og plutselig har jeg skrevet noe jeg ikke tenkte engang...

Sånn er det bare... Noe tror på det , andre ikke.

Og hva du opplevet ? Uansett hva det var, om det bare var en drøm, eller om du virkelig hadde besøk, så ble resultatet bra... Ikke sant ? ;-)

mvh Asbjørn
Antall ord: 272

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Slettet_Sparrow

Innlegg av Slettet_Sparrow »

Har skjedd meg flere ganger, det som forbløffet meg var at det IKKE skjedde da farmora mi døde i fjor, og hun sto jeg skikkelig nær! Noen som skjønner?
Antall ord: 33

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
*Velvet*
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 764
Startet: 19 Nov 2004 19:06
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Nordland
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av *Velvet* »

Sparrow skrev:Har skjedd meg flere ganger, det som forbløffet meg var at det IKKE skjedde da farmora mi døde i fjor, og hun sto jeg skikkelig nær! Noen som skjønner?
Kommer kanskje litt an på personen som dør også?
Antall ord: 45
Vil du bli bombet? Kle deg ut som muslim og besøk Thon.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Riegrot
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 327
Startet: 12 Des 2005 13:23
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av Riegrot »

Sparrow skrev:Har skjedd meg flere ganger, det som forbløffet meg var at det IKKE skjedde da farmora mi døde i fjor, og hun sto jeg skikkelig nær! Noen som skjønner?
Kansje dere ikke har noe usnakket?
Antall ord: 41
Han skjulte sin dumhet bak en mur av kunnskaper.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links