Engler, Guider, Hjelpere, Skytsengler ⇒ har du sett en engel+?
Moderatorer: Asbjørn, mod engler
-
- Nybegynner
- Startet: 06 Mai 2006 19:51
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Bærum Verk
har du sett en engel+?
Hei jeg lurte på om du hadde sett en engel... eller noe lignene...
Antall ord: 19
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Standard bruker
- Startet: 18 Jan 2005 16:05
- 19
-
- Standard bruker
- Startet: 05 Sep 2004 20:51
- 20
- Kjønn (valgfri): Mann
- Lokalisering: Rogaland,
- Har takket: 11 ganger
- Blitt takket: 8 ganger
ser engler hele dagen eg. alle gode menesker eg kjenner. som ikke vil annet enn godt. di er engler di.
Antall ord: 20
I love you.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 05 Apr 2006 08:35
- 18
- Lokalisering: Akershus
Dj_Devil skrev:ser engler hele dagen eg. alle gode menesker eg kjenner. som ikke vil annet enn godt. di er engler di.
Antall ord: 23
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 21 Nov 2005 23:54
- 18
- Lokalisering: Lier
Ja, jeg treffer også mange snille engler, men ingen av den sorten som menes her.
Hvordan ser egentlig en engel ut? Med lang, hvit kjole, glorie på hodet og to vinger på ryggen?
Hvordan ser egentlig en engel ut? Med lang, hvit kjole, glorie på hodet og to vinger på ryggen?
Antall ord: 33
Skal du være ærlig, så vær det!
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 03 Jul 2005 13:11
- 19
- Blitt takket: 1 gang
-
- Standard bruker
- Startet: 18 Jan 2005 16:05
- 19
-
- Nybegynner
- Startet: 31 Mai 2006 21:54
- 18
Har flere ganger fått hjelp av engler her blandt mennesker.
Jeg kunne kanskje ikke forstå det der og da, men jeg vet svarene på hvorfor idag !
Truffet mange (hva dere sikkert vil kalle) "overnaturlige" vesener og hendelser opp igjennom årene, og det var fint å se hvor noen godehjertede viste meg vei til slutt.
En periode i livet forvillet jeg meg inn i andre tid/rom (andre dimensjoner), og de plassene var pr. vår menneskelige definisjon IKKE særlig bra, vesnene som oppholdt seg der var heller ikke særlig barmhjertige og vennlige for å si det sånn.
Uansett, for å gjøre en laaang historie kort;
Selv på de lave nivåene, kom det gode vesner og hjalp meg opp, far beyond, hva jeg trodde eksisterte. TAKK!!!
Jeg kunne kanskje ikke forstå det der og da, men jeg vet svarene på hvorfor idag !
Truffet mange (hva dere sikkert vil kalle) "overnaturlige" vesener og hendelser opp igjennom årene, og det var fint å se hvor noen godehjertede viste meg vei til slutt.
En periode i livet forvillet jeg meg inn i andre tid/rom (andre dimensjoner), og de plassene var pr. vår menneskelige definisjon IKKE særlig bra, vesnene som oppholdt seg der var heller ikke særlig barmhjertige og vennlige for å si det sånn.
Uansett, for å gjøre en laaang historie kort;
Selv på de lave nivåene, kom det gode vesner og hjalp meg opp, far beyond, hva jeg trodde eksisterte. TAKK!!!
Antall ord: 128
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 11 Feb 2005 11:06
- 19
- Lokalisering: sarpsborg
ja... for noen år siden..... gidder ikke skrive om det da folk sikkert ikke tar det på alvor her inne alikavel.
Antall ord: 21
jeg elsker det vakkre i det mørke.
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 05 Sep 2004 20:51
- 20
- Kjønn (valgfri): Mann
- Lokalisering: Rogaland,
- Har takket: 11 ganger
- Blitt takket: 8 ganger
det er jo sant. :DRunar skrev:Dj_Devil skrev:ser engler hele dagen eg. alle gode menesker eg kjenner. som ikke vil annet enn godt. di er engler di.
ser slike menesker som forje engler som har blit født på ny å berre instinktift er snille mot alle uansett hvor hard oppveksten har vert. men det er mitt syn. betyr ikke at det så på død og liv er slikt
Antall ord: 72
I love you.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.
Thank you.
Forgive me.
I'm Sorry.
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 27 Nov 2005 20:17
- 18
Har ikke sett en engel (dvs. typisk engel ala slik folk flest tror de ser ut). Som andre her sier; alle gode folk er engler. Har fått et lite budskap fra det en kan kalle en engel, og det gikk vel så og si ut på at absolutt alt er engler (eller energivesner eller noe i den duren). Beskjeden kom vel egentlig som en blanding av farger, tanker, lukter, lyder og det eneste som jeg fanget opp som lignet ord var "Vi er så mye mer!". Dvs. at englene håper at vi mennesker får øynene opp for at engler ikke trenger å være bevingede søvngjengere i hvitt kjortel.
Antall ord: 112
Oh... jeg hører fin musikk! Hvor kommer den fra.... Kaizers!
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 09 Jan 2006 23:36
- 18
- Lokalisering: hamar
- Blitt takket: 2 ganger
Snakk om å forhåndsdømme..gi oss en sjans nå da :mozilla_wink:demon kiss skrev:ja... for noen år siden..... gidder ikke skrive om det da folk sikkert ikke tar det på alvor her inne alikavel.
Antall ord: 37
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 19 Mar 2006 18:37
- 18
- Lokalisering: Stavanger
Eg vet ikkje heilt eg...Eg har jo klart å komt meg gjennom masse vanskelige tider her i livet så eg tror vel at eg alltid har ein engel på siden av meg, så passe på meg!! Men fysisk sett ein...Nei...Men har følt di mange ganger
Men det jo så di seie det alle di kjekke menneskene så e ront meg e også engler...
Men det jo så di seie det alle di kjekke menneskene så e ront meg e også engler...
Antall ord: 66
Det finnes mer mellom himmel og jord enn vi vet...
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 19 Mar 2006 18:37
- 18
- Lokalisering: Stavanger
Jo!! kom igjen...Me bite ikkjedemon kiss skrev:ja... for noen år siden..... gidder ikke skrive om det da folk sikkert ikke tar det på alvor her inne alikavel.
Antall ord: 30
Det finnes mer mellom himmel og jord enn vi vet...
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 19 Nov 2004 19:06
- 19
- Lokalisering: Nordland
- Blitt takket: 2 ganger
Finnes engler?
Antall ord: 2
Vil du bli bombet? Kle deg ut som muslim og besøk Thon.
Hide post links |