Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ det spøker i gangen
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Standard bruker
- Startet: 02 Mar 2006 12:53
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: østfold
det spøker i gangen
Hei jeg har hatt åndelig aktivitet i alle tre husene jeg har bodd i de siste 6 årene. Her jeg bor nå trudde jeg egentlig det var ganske rolig men det har begynt å bli noe veldig med spetakkel her på nattestid. jeg bor i en firemannsbolig med felles gang. det som skjer er at det går noen gjennom stua mi og så vidre ut i gangen. ingen dører som lukkes opp eller igjen. noen ganger har handtaket på døra beveget seg. jeg ser ingenting men det er et voldsomt spetakkel i en times tid. (fast tidspunkt )før det plutselig forsvinner helt. og heller da er det ingen dører som lukkes. jeg vet med sikkerhet at dette ikke er menneskene som bor her og utgangsdøren er låst så ingen kommer inn her. Kan jeg prøve å få den /de til å gjøre seg til kjenne? spørre om spm eller kommer dette til å skremme shitten av meg? kamera kankje? er det noen som har tips.... jeg blir vist aldri kvitt åndelig aktivitet jeg.
Antall ord: 179
Livet er herlig!!
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Standard bruker
- Startet: 11 Jan 2006 15:38
- 18
- Lokalisering: Stord
Visst du er vant til ånder,så blir du kansje ikke så redd? Jeg kann egentlig ikke svare på om du blir skremt eller ikke,det må du vite selv
Men jeg syns du bør prøve å få kontakt.Lykke til
Antall ord: 42
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
jeg syns det er spennende og er "vant" til det på et vis. men samtidig ydmyk. jeg har aldri sett noe, det er det som skremmer meg litt. reaksjon min hvis jeg ser noe. på svarte natta med tre unger hjemme som ikke skal skremmes.. hehe.. skal jeg spørre dem om no da? hvordan får dere kontakt dere som har fått det?fridadanmo skrev:Visst du er vant til ånder,så blir du kansje ikke så redd? Jeg kann egentlig ikke svare på om du blir skremt eller ikke,det må du vite selv
Antall ord: 109
Livet er herlig!!
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 07 Jan 2003 20:48
- 21
- Lokalisering: Sarpsborg
Re: det spøker i gangen
Forsøk å være rett på. Det spørs nok hvor samarbeidsvillig de er men det kan hende du er heldig å få direkte kontakt.hege210 skrev:Hei jeg har hatt åndelig aktivitet i alle tre husene jeg har bodd i de siste 6 årene. Her jeg bor nå trudde jeg egentlig det var ganske rolig men det har begynt å bli noe veldig med spetakkel her på nattestid. jeg bor i en firemannsbolig med felles gang. det som skjer er at det går noen gjennom stua mi og så vidre ut i gangen. ingen dører som lukkes opp eller igjen. noen ganger har handtaket på døra beveget seg. jeg ser ingenting men det er et voldsomt spetakkel i en times tid. (fast tidspunkt )før det plutselig forsvinner helt. og heller da er det ingen dører som lukkes. jeg vet med sikkerhet at dette ikke er menneskene som bor her og utgangsdøren er låst så ingen kommer inn her. Kan jeg prøve å få den /de til å gjøre seg til kjenne? spørre om spm eller kommer dette til å skremme shitten av meg? kamera kankje? er det noen som har tips.... jeg blir vist aldri kvitt åndelig aktivitet jeg.
Et camera feks på natterstid kunne jo være et forsøk verdt.
Antall ord: 218
Ikke gå foran meg
Kansje følger jeg deg ikke
Ikke gå bak meg.. Kansje jeg ikke viser vei
Gå ved siden av meg å bare vær min venn
Kansje følger jeg deg ikke
Ikke gå bak meg.. Kansje jeg ikke viser vei
Gå ved siden av meg å bare vær min venn
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
Jeg har aldri fått kontakt på den måten att jeg har fått vite ting om dem.Men jeg ba om ett tegn en gang,og da var ett lys plutselig på.Jeg ba dem om å skru det av,hadde knapt snudd rggen til så var det av.Pæra hadde ikke gått.Jeg fikk inntrykk av at de ikke vill vi skulle se på når de skrudd av lyset.Det er min erfaring.Men jeg kann dessverre ikke si 100% sikkert at det var ånder den gangen,kan ha vert en naturlig forklaring
Antall ord: 98
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 04 Jan 2005 13:56
- 19
- Kjønn (valgfri): Jente :)
- Lokalisering: Porsgrunn
- Blitt takket: 1 gang
Re: det spøker i gangen
Det er ikke sikkert det spøker i alle tre husene.. Mulig du har med deg en ånd på flyttelasset også. Har du tenkt den tanken?hege210 skrev:Hei jeg har hatt åndelig aktivitet i alle tre husene jeg har bodd i de siste 6 årene. Her jeg bor nå trudde jeg egentlig det var ganske rolig men det har begynt å bli noe veldig med spetakkel her på nattestid. jeg bor i en firemannsbolig med felles gang. det som skjer er at det går noen gjennom stua mi og så vidre ut i gangen. ingen dører som lukkes opp eller igjen. noen ganger har handtaket på døra beveget seg. jeg ser ingenting men det er et voldsomt spetakkel i en times tid. (fast tidspunkt )før det plutselig forsvinner helt. og heller da er det ingen dører som lukkes. jeg vet med sikkerhet at dette ikke er menneskene som bor her og utgangsdøren er låst så ingen kommer inn her. Kan jeg prøve å få den /de til å gjøre seg til kjenne? spørre om spm eller kommer dette til å skremme shitten av meg? kamera kankje? er det noen som har tips.... jeg blir vist aldri kvitt åndelig aktivitet jeg.
Du skal ikke være redd! For det er ingenting å være redd for.
Du kan jo prøve litt motsatt psykologi*S* Send ånden masse kjærlighet.
Kanskje den forsvinner da.. Bare vær tålmodig og ikke vær redd..
Om du gir ånden masse oppmerksomhet, er det nok vanskligere å bli kvitt han.. Jeg inbiller meg det er en han.. Det har jeg selv erfart her, om jeg forer de på oppmerksomhet, så blir det ganske ille å bo her. Overser jeg dem, så trekker de seg litt tilbake*S*
Prøv med kjærlighet du.,. Å jobb med frykten din..
Antall ord: 308
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 31 Mar 2005 10:03
- 19
- Lokalisering: Trollheimen
spøker i gangen
Hei Hege 210
Du må roe deg ned,det er ikke lett,det veit!
har selv oppleve mange ganger ,og første gang,da var jeg redd!!!
har du mistet noen at din familen eller noen kjent av deg i det siste!
det kan være en som var kjent av deg tidlligere,og bare vil besøke deg
og hilse deg på en måtte.
kan også være en klebeånd,en ånd som følge deg fra en tid tilbake,dette kan være ganske plagsomt!
uansett du må ikke fått panikk,da forverre deg sjøl,og kommer du å miste masse energi,at du føler slitt,trist,angst,mye førstyrreelse både fysisk og psykisk.
noen har gitt deg gode råd her,prove å be ,å snakk,til dette ånd,at må slutte å plage,å la være i fred,men ikke skjeft eller var agresiv mot dem.
hvis ikke hjelpe deg dette ellers,
da bør du kontakt en MEDIUM til å hjelpe deg å sende dette plagsomt ånd til andre siden.
håper du får ro snart i huset ditt
og ønskeg deg lykke til.
hvis du trenge å snakk kan du kontakte meg per PM
GJERNE HJELPE DEG!
Du må roe deg ned,det er ikke lett,det veit!
har selv oppleve mange ganger ,og første gang,da var jeg redd!!!
har du mistet noen at din familen eller noen kjent av deg i det siste!
det kan være en som var kjent av deg tidlligere,og bare vil besøke deg
og hilse deg på en måtte.
kan også være en klebeånd,en ånd som følge deg fra en tid tilbake,dette kan være ganske plagsomt!
uansett du må ikke fått panikk,da forverre deg sjøl,og kommer du å miste masse energi,at du føler slitt,trist,angst,mye førstyrreelse både fysisk og psykisk.
noen har gitt deg gode råd her,prove å be ,å snakk,til dette ånd,at må slutte å plage,å la være i fred,men ikke skjeft eller var agresiv mot dem.
hvis ikke hjelpe deg dette ellers,
da bør du kontakt en MEDIUM til å hjelpe deg å sende dette plagsomt ånd til andre siden.
håper du får ro snart i huset ditt
og ønskeg deg lykke til.
hvis du trenge å snakk kan du kontakte meg per PM
GJERNE HJELPE DEG!
Antall ord: 204
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
Hei. igjen..tusen takk for fine svar.
Jeg har tenkt tanken på en som har fulgt meg men samtidig hadde jeg jo de to danske fra åndenes makt hos meg i det forrige huset mitt. Det var ganske sterke ting som skjedde der, og ondt, men skulle ikke de da ha merka om det var en som fulgte meg spesielt?
Jeg er redd på en go måte for jeg syns jo faktisk at dette er kjempe spennende, men litt frustrert over å ikke vite hvem de er og hva de vil. Hadde det vært på lyse dagen hadde jeg nok vært en smule tøffere, men ting er verre på natta.. hehe. har ikke videokamera men skal prøve digital kamera i natt , så får vi se. Er ikke helt sikker på om jeg vil fjerne de heller men det er kankje til det beste for dem å komme seg over te andre sia..
Jeg har tenkt tanken på en som har fulgt meg men samtidig hadde jeg jo de to danske fra åndenes makt hos meg i det forrige huset mitt. Det var ganske sterke ting som skjedde der, og ondt, men skulle ikke de da ha merka om det var en som fulgte meg spesielt?
Jeg er redd på en go måte for jeg syns jo faktisk at dette er kjempe spennende, men litt frustrert over å ikke vite hvem de er og hva de vil. Hadde det vært på lyse dagen hadde jeg nok vært en smule tøffere, men ting er verre på natta.. hehe. har ikke videokamera men skal prøve digital kamera i natt , så får vi se. Er ikke helt sikker på om jeg vil fjerne de heller men det er kankje til det beste for dem å komme seg over te andre sia..
Antall ord: 156
Livet er herlig!!
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
- Blitt takket: 1 gang
Var du i et eller annet ukeblad? Mener å ha lest om noen dansker der som renset hus.hege210 skrev:Hei. igjen..tusen takk for fine svar.
Antall ord: 175
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
Var du i et eller annet ukeblad? Mener å ha lest om noen dansker der som renset hus.[/quote]
Ja det gikk i "Hjemmet" for en stund siden,jeg fulgte spent meg
Ja det gikk i "Hjemmet" for en stund siden,jeg fulgte spent meg
Antall ord: 31
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
jada det var meg. heheToneG skrev:Var du i et eller annet ukeblad? Mener å ha lest om noen dansker der som renset hus.hege210 skrev:Hei. igjen..tusen takk for fine svar.
Antall ord: 182
Livet er herlig!!
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19