Hjemsøkt, Gjenferd & Åndermin mor døde nylig....mulighet å kontakte henne?

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Bruker avatar
anette79
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 23 Mai 2006 16:47
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: trondheim

min mor døde nylig....mulighet å kontakte henne?

Innlegg av anette79 »

min mor døde nylig,å jeg vil så gjerne kontakte henne...har spørsmål jeg aldri fikk svar på.
lurer på om hun har det bra nå...hvor hun er...
Antall ord: 31

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
RL-Crew
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 29 Apr 2006 19:41
18

Innlegg av RL-Crew »

Jeg vet ikke om det er mulig. Kanskje det er det.
Men sjansen for at det er mulig og at du finner et medium som er dyktig og kan gi detaljerte beskrivelser og motta infor klart er svært liten.

Hvis det var mulig så ville ikke denne siden het paranormal.
Sjansen for å bli lurt er stor og det er du iallefall ikke tjent med. Tror jeg bare ville ventet ei stund hvis jeg var deg.
Antall ord: 76

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Atmi

Re: min mor døde nylig....mulighet å kontakte henne?

Innlegg av Atmi »

anette79 skrev:min mor døde nylig,å jeg vil så gjerne kontakte henne...har spørsmål jeg aldri fikk svar på.
lurer på om hun har det bra nå...hvor hun er...
Det jeg skal si nå er vel drepan tenker jeg. Men mitt forslag er at du skal legge dette på hylla - både med å kontakte mor og å finne ut om du er med eller mot satan. Jeg tror det er mye bedre for deg om du heller bruker energien på dagliglivet ditt og komme over tapet av din mor på en "vanlig" måte. Og så kan du evt innvolvere deg med spiritisme når du har ting på plass og ikke er så utrygg spirituelt. Fordi at du er veldig spirituellt utrygg når du lurer på dette med satan. Eller den vonde eller hva du kalte ham, husker ikke helt :)

Ha det godt uansett
Atmi
Antall ord: 150

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Toadii
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 28 Nov 2005 08:29
19
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av Toadii »

Det finnes nok noen som kan hjelpe deg! ei jeg kjenner kan kontakte døde ved å holde i en ting som den avdøde eide, men hun kontakter ikke folk hun ikke kjenner da. Hun gjør det bare for venner og slik. Det jeg ville fram til var at det finnes nok mange fler som gjør det påd en måten. Da kan både du og hun spørre om spørsmål og få svar ;)
Antall ord: 80
Jeg elsker deg så utrolig høyt! ---/)-<3

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
mario andres
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 31 Mar 2005 10:03
19
Lokalisering: Trollheimen

mors dødfall

Innlegg av mario andres »

Hei Anette ganske trist å miste sin mor,kondolere jeg!

har sett noen sa til deg at du bør vente en stund,tror er det best for deg og mora di!

muligheter finnes du,ganske sannsynlig at en dyktig medium kan hjelpe deg!det tror jeg!
men senere ikke enda,men hvis du føler sterk nok kan du bare prøv nå!
sende deg pm.
lykke til og tenk positiv!!!!!!livet forsetter...... :)
Antall ord: 73

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bixz
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Startet: 16 Feb 2005 15:39
19
Lokalisering: særp
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Bixz »

Det er altid ille å miste en du er glad i. Men det er nokk ikke noe måte du kan kontakte ho på.
Hold de minnene du har av henne kjært.
Antall ord: 32
Epostadressa mi gir feilmelding, så jeg får ikke mottatt varsler via epost....

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Startet: 02 Sep 2004 20:50
20
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 56 ganger

Innlegg av Hecate »

Kondolerer.
Skjønner godt hvordan du har det, men jeg er enig med Atmi og RL-Crew.
Fellesnevner for denne tråden og den andre tråden din, vil jeg tro er depresjon. Jeg har selv vært igjennom det, og jeg vet at det er veldig mye negativitet som kan fremprovoseres i slike tilfeller-også fantasi. Du har nylig gjennomgått noe traumatisk, det er naturlig å ha slike spørsmål, men la det ligge inntil videre og bygg deg opp igjen.
Antall ord: 83
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu

Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Torben13
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 25 Mai 2006 10:53
18

Innlegg av Torben13 »

døden er bare en ny ferd, du har kansje hørt at noen trur at det oppstår liv etter døden.
moren din kan være en hund foreksempel nå..men jeg tror at det ikke er murlig...hvis du blir kremert for eks. så åssen i bergen går det ann at sjelen overlever:-o
Antall ord: 58

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
ToneG
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 04 Jan 2005 13:56
19
Kjønn (valgfri): Jente :)
Lokalisering: Porsgrunn

Innlegg av ToneG »

Torben13 skrev:døden er bare en ny ferd, du har kansje hørt at noen trur at det oppstår liv etter døden.
moren din kan være en hund foreksempel nå..men jeg tror at det ikke er murlig...hvis du blir kremert for eks. så åssen i bergen går det ann at sjelen overlever:-o
Hvor gammel er du?
Moren hennes kan nok ikke være en hund. Når vi dør, går sjelen ut av kroppen. Den blir ikke med kroppen ned i graven eller til kremering.. Sjelen er fri fra kroppen når vi dør.
Antall ord: 105

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Marií
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 18 Jan 2005 16:05
19

Innlegg av Marií »

Å prøve å kontakte henne på en mediumistisk(heter det det?) vis, vet jeg ikke om er så lurt, som folk sier her. Men jeg kan anbefale deg å forsøke å "møte henne" i en drøm en natt. Vet ikke om du er i stand til å styre drømmene dine mot et visst tema..? Du kan jo forsøke, ihvertfall, å si til deg selv før du sovner, at "i natt skal jeg drømme om deg, mamma" eller noe lignende. Vet ikke helt om dette funker på alle..? Jeg sa ihvertfall ordentlig farvel til pappa i en drøm da han døde for noen år siden. Jeg tror ikke han egentlig var der i drømmen, men det føltes allikevel veldig bra etterpå. Verdt et forsøk.
Antall ord: 130

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bixz
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
19

Innlegg av Bixz »

ToneG skrev:
Torben13 skrev:døden er bare en ny ferd, du har kansje hørt at noen trur at det oppstår liv etter døden.
Hvor gammel er du?
Moren hennes kan nok ikke være en hund. Når vi dør, går sjelen ut av kroppen. Den blir ikke med kroppen ned i graven eller til kremering.. Sjelen er fri fra kroppen når vi dør.
Når vi dør så dør ”Sjelen” med oss. ”Sjelen” ligger rett bak øye. Å når hjernen dør så dør nok den å ja.
Antall ord: 134

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Marií
Standard bruker
Standard bruker
19

Innlegg av Marií »

Bixz skrev:
ToneG skrev:
Hvor gammel er du?
Når vi dør så dør ”Sjelen” med oss. ”Sjelen” ligger rett bak øye. Å når hjernen dør så dør nok den å ja.
Dette blir bare påstand mot påstand.
Antall ord: 144

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bixz
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
19

Innlegg av Bixz »

Marií skrev:
Bixz skrev:
ToneG skrev:
Hvor gammel er du?
Det blir det ikke. ”Sjelen” eller sansen av et jeg. Ligger rett bak øyet. Det er vitenskaplig bevist.
Antall ord: 164

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Marií
Standard bruker
Standard bruker
19

Innlegg av Marií »

Bixz skrev:
Marií skrev:
Bixz skrev:
ToneG skrev:
Hvor gammel er du?
Det blir det ikke. ”Sjelen” eller sansen av et jeg. Ligger rett bak øyet. Det er vitenskaplig bevist.
Det kommer jo litt an på hva du legger i "sjelen"...
Antall ord: 177

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bixz
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
19

Innlegg av Bixz »

Marií skrev:
Bixz skrev:
Marií skrev:
Bixz skrev:
ToneG skrev: Hvor gammel er du?
Det kommer jo litt an på hva du legger i "sjelen"...
http://www.illustrertvitenskap.com/Cros ... 17&id=9389
Antall ord: 127

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links