Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ min mor døde nylig....mulighet å kontakte henne?
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 23 Mai 2006 16:47
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: trondheim
min mor døde nylig....mulighet å kontakte henne?
min mor døde nylig,å jeg vil så gjerne kontakte henne...har spørsmål jeg aldri fikk svar på.
lurer på om hun har det bra nå...hvor hun er...
Antall ord: 31
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 29 Apr 2006 19:41
- 18
Jeg vet ikke om det er mulig. Kanskje det er det.
Men sjansen for at det er mulig og at du finner et medium som er dyktig og kan gi detaljerte beskrivelser og motta infor klart er svært liten.
Hvis det var mulig så ville ikke denne siden het paranormal.
Sjansen for å bli lurt er stor og det er du iallefall ikke tjent med. Tror jeg bare ville ventet ei stund hvis jeg var deg.
Men sjansen for at det er mulig og at du finner et medium som er dyktig og kan gi detaljerte beskrivelser og motta infor klart er svært liten.
Hvis det var mulig så ville ikke denne siden het paranormal.
Sjansen for å bli lurt er stor og det er du iallefall ikke tjent med. Tror jeg bare ville ventet ei stund hvis jeg var deg.
Antall ord: 76
Hide post links |
Re: min mor døde nylig....mulighet å kontakte henne?
Det jeg skal si nå er vel drepan tenker jeg. Men mitt forslag er at du skal legge dette på hylla - både med å kontakte mor og å finne ut om du er med eller mot satan. Jeg tror det er mye bedre for deg om du heller bruker energien på dagliglivet ditt og komme over tapet av din mor på en "vanlig" måte. Og så kan du evt innvolvere deg med spiritisme når du har ting på plass og ikke er så utrygg spirituelt. Fordi at du er veldig spirituellt utrygg når du lurer på dette med satan. Eller den vonde eller hva du kalte ham, husker ikke heltanette79 skrev:min mor døde nylig,å jeg vil så gjerne kontakte henne...har spørsmål jeg aldri fikk svar på.
Ha det godt uansett
Atmi
Antall ord: 150
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 28 Nov 2005 08:29
- 19
- Blitt takket: 2 ganger
Det finnes nok noen som kan hjelpe deg! ei jeg kjenner kan kontakte døde ved å holde i en ting som den avdøde eide, men hun kontakter ikke folk hun ikke kjenner da. Hun gjør det bare for venner og slik. Det jeg ville fram til var at det finnes nok mange fler som gjør det påd en måten. Da kan både du og hun spørre om spørsmål og få svar
Antall ord: 80
Jeg elsker deg så utrolig høyt! ---/)-<3
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 31 Mar 2005 10:03
- 19
- Lokalisering: Trollheimen
mors dødfall
Hei Anette ganske trist å miste sin mor,kondolere jeg!
har sett noen sa til deg at du bør vente en stund,tror er det best for deg og mora di!
muligheter finnes du,ganske sannsynlig at en dyktig medium kan hjelpe deg!det tror jeg!
men senere ikke enda,men hvis du føler sterk nok kan du bare prøv nå!
sende deg pm.
lykke til og tenk positiv!!!!!!livet forsetter......
har sett noen sa til deg at du bør vente en stund,tror er det best for deg og mora di!
muligheter finnes du,ganske sannsynlig at en dyktig medium kan hjelpe deg!det tror jeg!
men senere ikke enda,men hvis du føler sterk nok kan du bare prøv nå!
sende deg pm.
lykke til og tenk positiv!!!!!!livet forsetter......
Antall ord: 73
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 16 Feb 2005 15:39
- 19
- Lokalisering: særp
- Blitt takket: 1 gang
Det er altid ille å miste en du er glad i. Men det er nokk ikke noe måte du kan kontakte ho på.
Hold de minnene du har av henne kjært.
Hold de minnene du har av henne kjært.
Antall ord: 32
Epostadressa mi gir feilmelding, så jeg får ikke mottatt varsler via epost....
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 02 Sep 2004 20:50
- 20
- Har takket: 7 ganger
- Blitt takket: 56 ganger
Kondolerer.
Skjønner godt hvordan du har det, men jeg er enig med Atmi og RL-Crew.
Fellesnevner for denne tråden og den andre tråden din, vil jeg tro er depresjon. Jeg har selv vært igjennom det, og jeg vet at det er veldig mye negativitet som kan fremprovoseres i slike tilfeller-også fantasi. Du har nylig gjennomgått noe traumatisk, det er naturlig å ha slike spørsmål, men la det ligge inntil videre og bygg deg opp igjen.
Skjønner godt hvordan du har det, men jeg er enig med Atmi og RL-Crew.
Fellesnevner for denne tråden og den andre tråden din, vil jeg tro er depresjon. Jeg har selv vært igjennom det, og jeg vet at det er veldig mye negativitet som kan fremprovoseres i slike tilfeller-også fantasi. Du har nylig gjennomgått noe traumatisk, det er naturlig å ha slike spørsmål, men la det ligge inntil videre og bygg deg opp igjen.
Antall ord: 83
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu
Our Anscestors be Praised!
~Lao Tzu
Our Anscestors be Praised!
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 25 Mai 2006 10:53
- 18
døden er bare en ny ferd, du har kansje hørt at noen trur at det oppstår liv etter døden.
moren din kan være en hund foreksempel nå..men jeg tror at det ikke er murlig...hvis du blir kremert for eks. så åssen i bergen går det ann at sjelen overlever:-o
moren din kan være en hund foreksempel nå..men jeg tror at det ikke er murlig...hvis du blir kremert for eks. så åssen i bergen går det ann at sjelen overlever:-o
Antall ord: 58
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 04 Jan 2005 13:56
- 19
- Kjønn (valgfri): Jente :)
- Lokalisering: Porsgrunn
Hvor gammel er du?Torben13 skrev:døden er bare en ny ferd, du har kansje hørt at noen trur at det oppstår liv etter døden.
Moren hennes kan nok ikke være en hund. Når vi dør, går sjelen ut av kroppen. Den blir ikke med kroppen ned i graven eller til kremering.. Sjelen er fri fra kroppen når vi dør.
Antall ord: 105
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 18 Jan 2005 16:05
- 19
Å prøve å kontakte henne på en mediumistisk(heter det det?) vis, vet jeg ikke om er så lurt, som folk sier her. Men jeg kan anbefale deg å forsøke å "møte henne" i en drøm en natt. Vet ikke om du er i stand til å styre drømmene dine mot et visst tema..? Du kan jo forsøke, ihvertfall, å si til deg selv før du sovner, at "i natt skal jeg drømme om deg, mamma" eller noe lignende. Vet ikke helt om dette funker på alle..? Jeg sa ihvertfall ordentlig farvel til pappa i en drøm da han døde for noen år siden. Jeg tror ikke han egentlig var der i drømmen, men det føltes allikevel veldig bra etterpå. Verdt et forsøk.
Antall ord: 130
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- 19
Når vi dør så dør ”Sjelen” med oss. ”Sjelen” ligger rett bak øye. Å når hjernen dør så dør nok den å ja.ToneG skrev:Hvor gammel er du?Torben13 skrev:døden er bare en ny ferd, du har kansje hørt at noen trur at det oppstår liv etter døden.
Moren hennes kan nok ikke være en hund. Når vi dør, går sjelen ut av kroppen. Den blir ikke med kroppen ned i graven eller til kremering.. Sjelen er fri fra kroppen når vi dør.
Antall ord: 134
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
Dette blir bare påstand mot påstand.Bixz skrev:Når vi dør så dør ”Sjelen” med oss. ”Sjelen” ligger rett bak øye. Å når hjernen dør så dør nok den å ja.ToneG skrev:Hvor gammel er du?Torben13 skrev:døden er bare en ny ferd, du har kansje hørt at noen trur at det oppstår liv etter døden.
Antall ord: 144
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- 19
Det blir det ikke. ”Sjelen” eller sansen av et jeg. Ligger rett bak øyet. Det er vitenskaplig bevist.Marií skrev:Dette blir bare påstand mot påstand.Bixz skrev:Når vi dør så dør ”Sjelen” med oss. ”Sjelen” ligger rett bak øye. Å når hjernen dør så dør nok den å ja.ToneG skrev:Hvor gammel er du?Torben13 skrev:døden er bare en ny ferd, du har kansje hørt at noen trur at det oppstår liv etter døden.
Antall ord: 164
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 19
Det kommer jo litt an på hva du legger i "sjelen"...Bixz skrev:Det blir det ikke. ”Sjelen” eller sansen av et jeg. Ligger rett bak øyet. Det er vitenskaplig bevist.Marií skrev:Dette blir bare påstand mot påstand.Bixz skrev:Når vi dør så dør ”Sjelen” med oss. ”Sjelen” ligger rett bak øye. Å når hjernen dør så dør nok den å ja.ToneG skrev:Hvor gammel er du?Torben13 skrev:døden er bare en ny ferd, du har kansje hørt at noen trur at det oppstår liv etter døden.
Antall ord: 177
Hide post links |
-
- UGYLDIG Epost
- 19
http://www.illustrertvitenskap.com/Cros ... 17&id=9389Marií skrev:Det kommer jo litt an på hva du legger i "sjelen"...Bixz skrev:Det blir det ikke. ”Sjelen” eller sansen av et jeg. Ligger rett bak øyet. Det er vitenskaplig bevist.Marií skrev:Dette blir bare påstand mot påstand.Bixz skrev:Når vi dør så dør ”Sjelen” med oss. ”Sjelen” ligger rett bak øye. Å når hjernen dør så dør nok den å ja.ToneG skrev: Hvor gammel er du?
Antall ord: 127
Hide post links |