Jeg har en del historier...
Jeg begynner med noe jeg har hørt av venninna mi:
Hun har en annen venninne som heter Katrine.I hytta til Katrine kjer det visstnok mye merkelig.Spessielt i kammerset,der føler de ubehag.En gang moren stod å lagde mat skled telefonkatalogen ned fra bordet.Den lå mitt på så det må ha vert noen som skubba den...En gang faren var alene i huset hørte han skritt oppe på loftet,og en gang Katrine var i kammerset smalt døren igjen(eller gjikk opp,jeg husker ikke) uten hat hun var borti den..
Katrine har opplevd noe annet og:
En gang hun var ute(vet ikke hva/vor hun skulle) så hun en jente.Det så ut som hun var redd,som om hun flykta fra noe...Katrine hadde aldri sett jenta før.Hun fulgte etter henne,jenta forsvant,og kom tilbake.Så gjikk hun bak ett tre og etter det så hun ikke mer til henne...Men hun fant masse matrester og sånnt bak treet.Det kan jo ha vert tilfeldig da....Kan dette ha vert ett gjennferd!
Jeg har og en historie som har kjedd med en i klassen min.
Hun og søstera og mormoren var hjemme hos dem.Silje,som hun i klassen min heter,var på do da hun hørte noen gå opp trappa.Hun trodde det var en av de andre,men når hun kommer ut fra badet så sier søsteren:Er ikke du oppe da? Både hun og mormoren hadde vert i stua hele tiden,men de trodde det var Silje som hadde gått opp.
TVen ble visst plutselig slått av uten at det var noen i stua....
En gang når Silje satt i stua og så ut på gangen,så hun en jente som gjikk forbi.Hun hadde fletter oig gammaldagse klær.Og hun bar på noe,men Silje greide ikke å se hva det var....Har visst ikke kjedd noe før og etter dette,men huset er jo gammelt.
Jeg har følt ubehag der.Når jeg var i bursdagen til silje for ca 2 år siden syntes jeg det var ekkelt å vere alene i gangen.Dette var lenge før Silje opplevde dette,så det kann ikke ha noe med det å gjøre at jeg følte dette ubehaget...
Hva tror dere? Sorry visst det ble litt rotete.
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Ånder?
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Standard bruker
- Startet: 11 Jan 2006 15:38
- 18
- Lokalisering: Stord
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Nybegynner
- Startet: 31 Mar 2005 10:03
- 19
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Trollheimen
ÅNDER
TROR IKKE DET! TRENGER IKKE Å VÆRE DET!
ELLERS ÅNFERD SPISER IKKE MAT!
Antall ord: 13
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 29 Apr 2006 19:41
- 18
Re: ÅNDER
Seriøst, til venstre for bokstaver A så er den en knapp som heter Caps Lock.mario andres skrev:TROR IKKE DET! TRENGER IKKE Å VÆRE DET!
Antall ord: 32
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 08 Jun 2005 10:40
- 19
- Lokalisering: Ved en matbutikk, en skole og bygdehus
- Blitt takket: 4 ganger
Re: ÅNDER
Ånferd?mario andres skrev:TROR IKKE DET! TRENGER IKKE Å VÆRE DET!
mener du gjengangere.. gjenferd.. ånder?
Antall ord: 22
Vær snille mot dyrene
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 28 Nov 2005 08:29
- 19
- Blitt takket: 2 ganger
Det er så mye historier her som begynner med! Jeg har en historie jeg har hørt av venninna mi som har ein venninne som har opplevd noe rart... Når d begynner å komme slike lange remser så kan alt være oppdiktet. For den første kan si. Jeg trodde jeg hørte noen som gikk opp trappa i dag. så sier den neste det videre men legger til at hun trodde det var mormoren som gikk opp trappen og hun trodde motsatt. og plutselig slo tvn seg på. osv...
Jeg vet ikke om dette er sant eller ikke det er det bare du og venninen som vet. Jeg vil ikke si noe om dette! Det kan jo være noe der;) kanskje den samme jenta i begge husa..
(rart at alle ser jenter akkurat som i The Ring:p)
Jeg vet ikke om dette er sant eller ikke det er det bare du og venninen som vet. Jeg vil ikke si noe om dette! Det kan jo være noe der;) kanskje den samme jenta i begge husa..
Antall ord: 141
Jeg elsker deg så utrolig høyt! ---/)-<3
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 08 Jun 2005 10:40
- 19
- Lokalisering: Ved en matbutikk, en skole og bygdehus
- Blitt takket: 4 ganger
Jeg ser faktisk ut som dama i The ring.. hun skumle... med det lange mørke håret...Toadii skrev:Det er så mye historier her som begynner med! Jeg har en historie jeg har hørt av venninna mi som har ein venninne som har opplevd noe rart... Når d begynner å komme slike lange remser så kan alt være oppdiktet. For den første kan si. Jeg trodde jeg hørte noen som gikk opp trappa i dag. så sier den neste det videre men legger til at hun trodde det var mormoren som gikk opp trappen og hun trodde motsatt. og plutselig slo tvn seg på. osv...
Antall ord: 161
Vær snille mot dyrene
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 28 Nov 2005 08:29
- 19
- Blitt takket: 2 ganger
haha... står du å kammer hårene under armene også??? (scary movie)
Antall ord: 12
Jeg elsker deg så utrolig høyt! ---/)-<3
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18
Det med mormoren i trappa og TVen har jeg ikke hørt av vennina hennes mnen av hun som opplevde det...Toadii skrev:Det er så mye historier her som begynner med! Jeg har en historie jeg har hørt av venninna mi som har ein venninne som har opplevd noe rart... Når d begynner å komme slike lange remser så kan alt være oppdiktet. For den første kan si. Jeg trodde jeg hørte noen som gikk opp trappa i dag. så sier den neste det videre men legger til at hun trodde det var mormoren som gikk opp trappen og hun trodde motsatt. og plutselig slo tvn seg på. osv...
Antall ord: 164
Hide post links |
-
- Standard bruker
- 18