Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ gjenferdnes kontakt
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 30 Apr 2006 14:20
- 18
gjenferdnes kontakt
har du noen gang blit kontaktet av de døde på en eller annen måte??
Antall ord: 16
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Standard bruker
- Startet: 08 Jun 2005 10:40
- 19
- Lokalisering: Ved en matbutikk, en skole og bygdehus
- Blitt takket: 4 ganger
Re: gjenferdnes kontakt
ÅHJAAA!!!!goost-giirl skrev:har du noen gang blit kontaktet av de døde på en eller annen måte??
kontakt kan være på mange plan...
Antall ord: 27
Vær snille mot dyrene
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 06 Mai 2006 19:51
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Bærum Verk
Heisann!!.....
Det er meg!! Siri...
Kjeme kule tema greier assa.
skal du no spess i dag??
:mozilla_smile:
Det er meg!! Siri...
Kjeme kule tema greier assa.
skal du no spess i dag??
:mozilla_smile:
Antall ord: 18
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 11 Des 2005 09:44
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: rogaland
Re: gjenferdnes kontakt
Jeg tror vi på en eller annen måte blir kontaktet på forskjellige måter, noen i drømmer,andre opplever det i våken tilstand,mens noen blir kontaktet igjennom andre mennesker.jeg mener å ha blitt kontaktet gjennom et medium,skjønner ikke hvordan vedkommede i tilfelle skulle vist om dette mennesket (Som hadde tatt farvel med jorden for lenge siden )goost-giirl skrev:har du noen gang blit kontaktet av de døde på en eller annen måte??
skulle gjerne opplevd å føle kontakten selv,men det kan jo være jeg ikke er klar for det,vet jo ikke hvordan jeg ville reagert
føler jeg kansje har fått endel varsler i drømmene mine...kansje noen som kontakter meg mens jeg sover...? :mozilla_laughing:
Antall ord: 130
Fantasien ble gitt oss mennesker som erstatning for det vi ikke er - den humoristiske sansen fikk vi til trøst for det vi er...
Hide post links |