Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Drømmer, NDO & ut av kroppenAstralreise samme som UKO og HVA er det egentlig??

Forum dedikert til drømmer, ut-av-kroppen opplevelser som Astral projeksjon, Lucide drømmer og nær-døden opplevelser. Herunder også drømmetydning

Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer

Snupii*
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 3
Startet: 03 Jan 2006 16:17
18

Astralreise samme som UKO og HVA er det egentlig??

Innlegg av Snupii* »

Ser det er skrevet ye om UKO opplevelser her (astral reise)
Ette å ha lest mange av deres historier og erfaringer om UKO kjenner jeg meg veldig igjen i mange av opplevelsene. Jeg vil si jeg har opplevd slike opplevleser jeg også, og jeg blr alltid veldiiiig redd og skremt hver gang. Det er det verste jeg noen gang har opplevd. JHar aldri opplev det før. eg er 18 år og det begynte i høst og har vært noen måneders mellomrom , er det noen som vet hvorfor, eller om tidsperioden mellom opplevelsene har noe å si??

Også lurer jeg bare litt på generell fakta om astralreise. Har søkt på netten, men finner ikke så mye og tror ikke jeg kjøper meg en bok om det med det første. Så bare lurer på om noen her inne kan forklare litt om det?
Kjenntegn
beskrivelse
kanskej hvorfor det skjer osv...er bare nysgjerring og interessert i dette temaet :mozilla_smile:
Antall ord: 163

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Cova
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 19
Startet: 22 Des 2004 22:39
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Trondheim

Innlegg av Cova »

Jeg lurer på akkuratt det samme. Har det også på den samme måten som deg:( Å jeg kan ikke akkuratt si at det er en morsom opplevelse av det jeg har erfart ivertfall.. :(

Men har fått beskjed om ikke og være redd.. og bare la det flyte av seg selv.
Antall ord: 52
Alt er mulig, det umulige tar bare litt lenger tid ;)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links