Jeg lå i senga og skulle til å sove, jeg sov ikke for jeg hadde akkurat lagt med nedpå, da jeg plutselig kjenner at jeg blir helt borte, føltes ut som om jeg bare skulle forsvinne vekk og da tenkte jeg at nå skulle jeg dø. var ikke en vond følelse, men ekkelt. når jeg kom til meg selv noen jeg sekunder etterpå merket jeg at jeg var kjempe sliten. for jeg hadde anstrengt meg så for ikke å gå helt vekk....hvis jeg kan si det sånn. men jeg var ikke sliten i musklene eller noe, bare i sinnet, på en måte. veldig vanskelig å forklare en følelse som man ikke kjenner fysisk men som alikevel er der.

har hatt det noen ganger etter dette også, men blitt mindre og mindre redd for det, når jeg får det nå så må jeg fortsatt anstrenge meg for jeg tørr ikke slappe av å bli revet med, fordi om mange beskriver meg som heldig som har det på denne måten og at jeg burde la meg rive med og se hva som skjer.
Jeg syntes ikke dette er gøy og skulle ønske det skulle stoppe, nå er det forresten en god stund siden jeg har hatt det... Noen som kan hjelpe? hva tror dere skjer og hvorfor skjer dette med meg siden jeg ikke ønsker det?