Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerSpesiell opplevelse

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Atene
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 1
Startet: 28 Feb 2006 09:08
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Fredrikstad

Spesiell opplevelse

Innlegg av Atene »

Hei alle sammen!

Jeg vil fortelle om noe en av mine sønner har opplevd.Eller det er jo fler i familien som har hatt spesielle opplevelser her i huset... Det begynte med at min eldste sønn hadde noen, i begynnelsen skremmende opplevelser med spøkelser/gjenferd i leiligheten der de bor. Han og sambo`n kom kjørende hjem til mamma en sen kveld fordi de var redde.Men det er en annen historie,men de henger kanskje sammen på en måte...
Jeg ble vekket en natt i fire tiden av en gråtende gutt som fortalte at det var spøkelser på rommet hans....Han hadde våknet av at han hørte det liksom gnistret i luften, og han hadde sett en hvitkledd dame som liksom kom ut av veggen. Hun hadde en hvit stor kjole,hun hadde noe hengende over den ene armen,det kunne se ut som en duk eller lign. Hun hadde langt mørkt hår og hadde hode bøyd fremover så han hadde ikke kunnet se ansiktet.Han hadde også hørt 3 trinn, hele tiden 3 trinn... Hun hadde gått mot døren og blitt borte....det hadde liksom gnistret i luften når hun hadde gått i oppløsning. På bordet hadde han sett en liten rund figur,rund kropp og et lite rundt hode med øyne som hadde sett på han. Figuren hadde snudd hode frem og tilbake,akkurat som den sa nei....
Han har etter den opplevelsen sovet på et annet rom fordi han er redd, og i morges i 5 tiden våknet han av at han hørte 3 trinn....hele tiden bare 3 trinn.Den runde figuren har han sett ved flere anledninger men den er han ikke redd for....han føler at den liksom passer på han. Han hadde også sett noe i luften, han sa det så ut som striper eller noe....det gnistret.
Dette her er bare en av mange små og store hendelser her i huset. Ville dele den med dere...*S*
Atene
Antall ord: 348
Veien blir til mens du går...*S*

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Asbjørn
Verifisert
ADMIN
ADMIN
Innlegg: 7982
Startet: 05 Apr 2005 01:39
19
Kjønn (valgfri): *U*
Lokalisering: Florø
Har takket: 1428 ganger
Blitt takket: 1721 ganger
Kjønn:

Re: Spesiell opplevelse

Innlegg av Asbjørn »

Atene skrev:Jeg vil fortelle om noe en av mine sønner har opplevd.Eller det er jo fler i familien som har hatt spesielle opplevelser her i huset...
Det er faktisk ikke uvanlig at dersom en i familien har opplevelser , så er det flere i samme familie som har det.
Hvorfor vet jeg ikke, men det KAN ha noe med såkalte sjelegrupper å gjøre - dvs sjeler som er kommet omtrent like langt i sin utvikling ? ( bare tanker altså ).
Atene skrev:På bordet hadde han sett en liten rund figur,rund kropp og et lite rundt hode med øyne som hadde sett på han. Figuren hadde snudd hode frem og tilbake,akkurat som den sa nei....
Jepp, dersom dette er en beskytter, så har den sannsynligvis forsøkt å "holde" gutten på plass intill "faren var over"...

Dette med 3 trinn, derimot, det kan være noe spesielt i forbindelse med det som sannsynligvis går igjen.

mvh Asbjørn
Antall ord: 160

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links