Opplevd engler?
Jeg skriver en masteroppgave om engleopplevelser, og trenger flere informanter.
Har du sett, hørt eller kjent en engel? Hva skjedde egentlig - og hva ville engelen?
Håper noen kan hjelpe meg med materiale til oppgaven.
Engler, Guider, Hjelpere, Skytsengler ⇒ Engler
Moderatorer: Asbjørn, mod engler
-
- Nybegynner
- Startet: 09 Mar 2006 12:31
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
-
- UGYLDIG Epost
- Startet: 02 Sep 2004 20:50
- 20
- Har takket: 7 ganger
- Blitt takket: 56 ganger
Nå ble jeg litt nysgjerrig; hva tar du master i? Liksom ikke så vanlig å skrive om engler, vil jeg tro?
Antall ord: 20
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu
Our Anscestors be Praised!
~Lao Tzu
Our Anscestors be Praised!
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 10 Nov 2004 15:47
- 20
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: valdres
nei det der ble jeg også nyskjerrig på!Heia skrev:Nå ble jeg litt nysgjerrig; hva tar du master i? Liksom ikke så vanlig å skrive om engler, vil jeg tro?
Antall ord: 30
~*lehni*~
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 26 Aug 2004 02:46
- 20
- Har takket: 142 ganger
- Blitt takket: 181 ganger
Religion? Teologi? Hmm...
Jeg har jo svært lite informasjon om dette tilfellet men ei i klassen min fortalte at hun hadde sett engler i kirken. Av alle ting Det virket som om det var litt vanskelig for henne å prate om, hun hadde tydeligvis vært temmelig i sjokk etterpå. Husker hun sa de var lysende. Hun var ikke troende forresten, jeg forstod det som om hun var på folkehøyskole i en sammenheng hvor hun måtte i kirken..
Jeg har jo svært lite informasjon om dette tilfellet men ei i klassen min fortalte at hun hadde sett engler i kirken. Av alle ting Det virket som om det var litt vanskelig for henne å prate om, hun hadde tydeligvis vært temmelig i sjokk etterpå. Husker hun sa de var lysende. Hun var ikke troende forresten, jeg forstod det som om hun var på folkehøyskole i en sammenheng hvor hun måtte i kirken..
Antall ord: 80
Until you make the unconscious conscious, it will direct your life and you will call it fate. -C.Jung
Hide post links |