Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Drømmer, NDO & ut av kroppenJeg fikk en rar beskjed i en drøm..

Forum dedikert til drømmer, ut-av-kroppen opplevelser som Astral projeksjon, Lucide drømmer og nær-døden opplevelser. Herunder også drømmetydning

Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer

Bruker avatar
Dansende Leah
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 53
Startet: 05 Aug 2005 22:11
18

Jeg fikk en rar beskjed i en drøm..

Innlegg av Dansende Leah »

Hei!
I natt drømte jeg at en eldre mann med hvit hår og isblå øyne sa: Tid er i tiden.

Da jeg våknet banket hjertet mitt rimelig fort og jeg skjønte ikke hva mannen mente med dette... Er det noen som har et forslag?
Antall ord: 48

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
JUNE
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1194
Startet: 11 Mar 2005 23:15
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Jessheim
Blitt takket: 11 ganger

Innlegg av JUNE »

når jeg leste dette tenkte jeg på en linje jeg har i hodet hele tiden.

"alle disse dagene som kom og gikk... ikke visste jeg at det var selve livet..."

kanskje han mente at du må gripe fatt i dagen i dag. for den kommer aldri tilbake.
bare min tanke.
Antall ord: 51

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
>wiz

Innlegg av >wiz »

Må drømmer bety noe egentlig?
Antall ord: 6

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
JUNE
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1194
Startet: 11 Mar 2005 23:15
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Jessheim
Blitt takket: 11 ganger

Innlegg av JUNE »

sikkert ikke, men jeg tror jeg hadde tenkt ltt ekstra over en drøm der noen faktisk ga meg en beskjed.
Antall ord: 21

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Joachim
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 20
Startet: 08 Nov 2005 16:51
18
Kjønn (valgfri): Gutt

Innlegg av Joachim »

Hvis en drøm ikke betyr noe, hvorfor drømmer man da?
Bare et spørsmål :)
Antall ord: 17

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Dansende Leah
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 53
Startet: 05 Aug 2005 22:11
18

Innlegg av Dansende Leah »

JUNE skrev:når jeg leste dette tenkte jeg på en linje jeg har i hodet hele tiden.

"alle disse dagene som kom og gikk... ikke visste jeg at det var selve livet..."

kanskje han mente at du må gripe fatt i dagen i dag. for den kommer aldri tilbake.
bare min tanke.
Hm... ja.. Jeg er ganske så stresset for tiden for jeg har valgt å takke ja til en jobb hvor jeg først og fremst må bevise at dette er noe jeg kommer til å klare for så å gå videre i en enda høyere stilling.. Klarer jeg ikke første delen så står jeg uten jobb, men jeg har jeg likevel bestemt meg for å ta sjansen.. så nå går jeg og føler at jeg ikke skal få tid nok til å sette meg inn i alt og forberede meg til den muntlige "prøven" jeg må ta før jeg kan få den andre jobben... Kanskje jeg ikke skal bekymre meg så mye?
Antall ord: 167

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Dansende Leah
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 53
Startet: 05 Aug 2005 22:11
18

Innlegg av Dansende Leah »

>wiz skrev:Må drømmer bety noe egentlig?
Skjønner hva du mener, men denne var bare så intens at jeg klarte ikke legge det fra meg.. Dessuten så opplever jeg ofte at en god del av det jeg drømmer skjer, så når det oppstår en drøm jeg ikke klarer tyde blir jeg litt forvirret og samtidig nysgjerrig... :)
Antall ord: 62

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
>wiz

Innlegg av >wiz »

Joachim skrev:Hvis en drøm ikke betyr noe, hvorfor drømmer man da?
Bare et spørsmål :)
Mener du at fordi vi drømmer så er det skjulte meninger i det? Er det den eneste forklaringen som kan være?
Antall ord: 42

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
løøøp
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 37
Startet: 11 Feb 2005 11:06
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: sarpsborg

Innlegg av løøøp »

jeg ha rogså hatt en sprø drømm...har gått og tenkt på drømmen lenge og får en sånn rar følelse hver gangj eg tenker på drømmen... jeg drømmte at jeg var et sted der folk talte i tunger ,vi sto i en sirkel og ingen la merke til meg for jeg var helt stille. plutslig etter en stund ser det noen på meg og sier du er spesiell,det finnes ikke mange som deg,rart vi ikke la merke til deg med en gang. de spurte om jeg kjennte noe...de ga meg og sendte meg noen stikkninger og vibrasjoner med tankekraft så jeg kjennte det på kroppen, fra magen,brystene og ut i armene. også sa den ene at jeg skulle titte ham rett inni øynene og tenke til han isteden for og snakke,en slags telepati... han kunne lese meg,hele meg, mine problemer og masse annet.... jeg var svevende på en måte og kunne styre meg selv i drømmen og var våken i drømmen.... når jeg hadde tittet han inni øynene og nesten overgitt meg selv og mine tanker og sp.mål fikk jeg svar tilbake ,han snakket til meg igjennom tankene. han ga meg en slags kjærlighet,jeg kjennte hele meg bli fyllt av en uforklarlig kjærlighet....også gjorde han så jeg talte i tunger og svevde bortover gulvet en slags meditasjons tilstand. jeg hørte de sa at : hun vil jo bare sove... jeg har gått rundt med den rare følesen av og ha vært fyllt med kjærlighet siden den drømmen,jeg kjenner følesen i magen på en måte...

ville bare dele drømmen min med dere.... jeg er ikke så flink med ord og er ikke flink til og skrive.... ¨

varme og kjærlighet til dere alle;)
Antall ord: 316
jeg elsker det vakkre i det mørke.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
løøøp
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 37
Startet: 11 Feb 2005 11:06
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: sarpsborg

Innlegg av løøøp »

det er sannt... men jeg har en så rar følese i magen etter denne drømmen ...en rar følelse jeg ikke har hatt før, jeg er egentlig deppresiv,engstlig og unnvikende med masse angst.. nå har jeg sommerfugler i magen.. jeg har tenkt at det kansje har noe med en fjernhealing som jeg har fått av morten eriksen, han sender ut fjernhealing til de som ønsker det hver onsdag.
Antall ord: 73
jeg elsker det vakkre i det mørke.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
løøøp
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 37
Startet: 11 Feb 2005 11:06
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: sarpsborg

Innlegg av løøøp »

for og si det sånn ,jeg føler meg forelsket ..ikke deppresiv og allt det der.hehe:)
Antall ord: 18
jeg elsker det vakkre i det mørke.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Eileen

Innlegg av Eileen »

syns det høres ut som en setning fra sagaen om isfolket jeg... snedig...
Antall ord: 14

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Kitty
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 38
Startet: 06 Mar 2006 17:40
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo

Innlegg av Kitty »

Hei!
I natt drømte jeg at en eldre mann med hvit hår og isblå øyne sa: Tid er i tiden.

Da jeg våknet banket hjertet mitt rimelig fort og jeg skjønte ikke hva mannen mente med dette... Er det noen som har et forslag?


Eldere mann kan jo bety: eldere mann representerer ofte de inspirerende sidene ved arketypen den gamle vise mann, som leder deg på din veien mot personlig utvikling.
den vise mannen kan godt dukke opp som en trollmann som kan bety kilden til vekst eller energi..

høres jo ut som den eldere mannen var en trollmann da.
Antall ord: 105

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Dansende Leah
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 53
Startet: 05 Aug 2005 22:11
18

Innlegg av Dansende Leah »

Eileen skrev:syns det høres ut som en setning fra sagaen om isfolket jeg... snedig...
Vittig at du sa det, jeg var helt oppslukt i de bøkene da jeg var yngre!:)
Antall ord: 33

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Dansende Leah
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 53
Startet: 05 Aug 2005 22:11
18

Innlegg av Dansende Leah »

demon kiss skrev:jeg ha rogså hatt en sprø drømm...har gått og tenkt på drømmen lenge og får en sånn rar følelse hver gangj eg tenker på drømmen... jeg drømmte at jeg var et sted der folk talte i tunger ,vi sto i en sirkel og ingen la merke til meg for jeg var helt stille. plutslig etter en stund ser det noen på meg og sier du er spesiell,det finnes ikke mange som deg,rart vi ikke la merke til deg med en gang. de spurte om jeg kjennte noe...de ga meg og sendte meg noen stikkninger og vibrasjoner med tankekraft så jeg kjennte det på kroppen, fra magen,brystene og ut i armene. også sa den ene at jeg skulle titte ham rett inni øynene og tenke til han isteden for og snakke,en slags telepati... han kunne lese meg,hele meg, mine problemer og masse annet.... jeg var svevende på en måte og kunne styre meg selv i drømmen og var våken i drømmen.... når jeg hadde tittet han inni øynene og nesten overgitt meg selv og mine tanker og sp.mål fikk jeg svar tilbake ,han snakket til meg igjennom tankene. han ga meg en slags kjærlighet,jeg kjennte hele meg bli fyllt av en uforklarlig kjærlighet....også gjorde han så jeg talte i tunger og svevde bortover gulvet en slags meditasjons tilstand. jeg hørte de sa at : hun vil jo bare sove... jeg har gått rundt med den rare følesen av og ha vært fyllt med kjærlighet siden den drømmen,jeg kjenner følesen i magen på en måte...

ville bare dele drømmen min med dere.... jeg er ikke så flink med ord og er ikke flink til og skrive.... ¨

varme og kjærlighet til dere alle;)
Oi, det hørtes spennende ut!
Antall ord: 325

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links