altså, har jo fortalt om at noe er innpå rommet mitt. men jg glemte noe, jg har en uro, og noe annet inne på rommet mitt som beveger seg uten grunn fler ganger., ja, jg har tenkt på naturlige grunner. men når jg siere dt til foreldrene mine, ler de bare. de trur vel at jg er gal. men dt får de bare mene, jg har oxo merket at jgg ikke er alene i huset lenger. akkurat som om dt er noen som våker over mg hele tia. fuglen min skriker oxo fler ganger helt uten grunn.. dt har nook en naturlig forklaring md fuglen. men jg har fler ganger når venner har vært på besøk og vi har vært helt alene, nydelig vær og alt dt der, har sittet og gjort lekser på kjøkkenet og har hørt tunge skritt ovenifra. hører oxo knirking i trappen. noen som kan hjelpe mg??? værsåssnill.
KLEM
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ hva skjer der egentlig??
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 10 Mar 2006 19:00
- 18
- Kjønn (valgfri): kvinne
- Lokalisering: Fetsund
hva skjer der egentlig??
Antall ord: 166
There's more between heaven and earth
Ida Jonette
Ida Jonette
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 10 Mar 2006 03:21
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Åleby
Poltergeist? wrææææææææææææææææææææl!
haha..neida..ikke bli skremt. det er bare en stakkar som ikke har funnet lyset som de her inne kaller d..lol.(ikke at jeg tror d da..)
jo mere du bryr deg om den ånden jo mere vil den tulle med deg..den er ikke mer farlig en du gjør den til selv :mozilla_wink:
haha..neida..ikke bli skremt. det er bare en stakkar som ikke har funnet lyset som de her inne kaller d..lol.(ikke at jeg tror d da..)
jo mere du bryr deg om den ånden jo mere vil den tulle med deg..den er ikke mer farlig en du gjør den til selv :mozilla_wink:
Antall ord: 60
Mer mellom himmel og jord en du tror...
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 10 Mar 2006 19:00
- 18
- Kjønn (valgfri): kvinne
- Lokalisering: Fetsund
hmmm
jg bryr mg ikke så altfor mye, mn vil finne ut hva dn vil
Antall ord: 14
There's more between heaven and earth
Ida Jonette
Ida Jonette
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 19 Nov 2004 19:06
- 20
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Nordland
- Blitt takket: 2 ganger
U kn jo prøv å snakke md dn llr no? Jg menr, dn hr jo ikk gjort dg no lixom, så da er dn vl snil, tror du ikk?!?!?
Antall ord: 29
Vil du bli bombet? Kle deg ut som muslim og besøk Thon.
Hide post links |