Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Drømmer, NDO & ut av kroppenvar det min hjelper?

Forum dedikert til drømmer, ut-av-kroppen opplevelser som Astral projeksjon, Lucide drømmer og nær-døden opplevelser. Herunder også drømmetydning

Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer

Bruker avatar
Riegrot
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 327
Startet: 12 Des 2005 13:23
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Blitt takket: 2 ganger

var det min hjelper?

Innlegg av Riegrot »

For en tid tilbake hadde jeg ofte uko, og når jeg la meg om kveldene så jeg ansikter og folk når jeg lukket øynene, og det jeg så var helt klårt og tydelig.
Jeg kunne se folk som viste fram noe til meg.
jeg så en gang en kvinne som holdt et lite barn. ansiktet hennes var full av frykt, så også mange andre ansikt, noen ble virkelig stygge.
jeg så oxo folk som gjorde dagligdagse ting.

Men den mest spesielle opplevelsen var under en uko tilstand da mitt soverom ble fylt av et spesielt lys og det føltes som om det var fult av folk der.
en person satt på sengen min og la en hånd over pannen min, men jeg hørte ingen ting.
jeg følte meg aldri redd på noen måte, ble bare mer nysjerrig på det ukjente.

Er det noen andre som har opplevd å ha kontakt med andre under en uko på denne måten?
Antall ord: 166
Han skjulte sin dumhet bak en mur av kunnskaper.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
>wiz

Innlegg av >wiz »

ja, men det er jo ikke sikkert det er UKO. Kan jo bare være en drøm. Får ingen svar på det dessverre.
Antall ord: 25

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links