Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderMystisk...

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
*magica*

Mystisk...

Innlegg av *magica* »

Jeg skulle overnatte i sommerhuset til besteforeldrene mine på sørlandet. Det er et veldig gammelt hus, ca 150 år gammelt eller noe sånt. Jeg hadde lagt meg, og lå og leste en bok. Jeg hadde ikke lyset på siden det var lyst ut og sengen sto rett under vinduet. Døra til soverommet, som sto på gløtt, gikk pluteselig opp ca. en halv meter. jeg blir litt små nervøs, men bare tenkte på at det fins en naturlig forklaring. Bestemor og bestefar hadde lagt seg i 1. etasje og jeg lå i 3. (altså loftetasjen). Midt på natta bråvåkner jeg av bikkja mi som sto ved siden av senga og bjeffa. Jeg spurte henne hva det var for no og hun snudde seg og så på meg, før hu bjeffa mot døra som nå sto på vidt gap. Jeg ble selvfølgelig redd men plutselig så løp bikkja mot trappa og løp ned til underetasjen. Jeg ble liggende alene i senga og var selvfølgelig pissredd siden bikkja mi er gammel og bjeffer veldig sjelden, så jeg tenkte at det måtte være noe. Men jeg prøvde å ikke tenke på det og la meg tilbake i senga. Litt senere, ved 5 tiden våknet jeg igjen. Nå sto også vinduet over senga mi på vidt gap (dette var gamle vinduer som var harde å få opp, så de hadde ikke gått opp av seg selv.) og det blåste kald vind inn på rommet. Bikkja mi var ikke på rommet nå heller. I tillegg sto den bærbare PC'n min på. Jeg frika skikkelig ut og løp ned til soverommet til besteforeldrene mine. Der ble jeg resten av natta. Bestemor har fortalt at hun ofte har opplevd at vinduer og dører har stått på vidt gap selv etter hun har lukket og låst dem, i tillegg til at nyinnkjøpte ting ofte blir funnet helt andre steder enn der de har satt dem. Elektriske ting blir ofte slått av eller på av seg selv.
Noen som har en forklaring på hva dette kan være??? P.S. Bikkja mi har aldri gått opp til loftsetasjen etter det som skjedde den natta.
Antall ord: 380

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Ønsker du din egen nettside ?
Bruker avatar
Sigridrb
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 22 Feb 2006 15:07
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !

Innlegg av Sigridrb »

Hvis det er sant spøker det nok. :mozilla_undecided:
Antall ord: 8

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Lone
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 07 Jan 2003 20:48
21
Lokalisering: Sarpsborg

Innlegg av Lone »

Det er mye mellom himmel og jord vettu :mozilla_wink:
Antall ord: 10
Ikke gå foran meg
Kansje følger jeg deg ikke
Ikke gå bak meg.. Kansje jeg ikke viser vei
Gå ved siden av meg å bare vær min venn

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gjest

Innlegg av Gjest »

Det hørtes ikke helt bra ut..
Om dere blir plaget burde dere vel kontakte medium!?
Antall ord: 16

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
>wiz

Innlegg av >wiz »

Finnes det bare et svar på det problemet?
Medium er bare medium, ikke noe bigdeal faktisk.
Antall ord: 16

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Lone
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 07 Jan 2003 20:48
21
Lokalisering: Sarpsborg

Innlegg av Lone »

Bare det å ta kontroll over situasjonen om hvem som tilhører "her" eller ikke hjelper skal jeg si deg.
Å kjøre gjennom god og ny energi hjelper også. Feks healing :mozilla_laughing: Bytte ut litt energi vettu :)
Antall ord: 37
Ikke gå foran meg
Kansje følger jeg deg ikke
Ikke gå bak meg.. Kansje jeg ikke viser vei
Gå ved siden av meg å bare vær min venn

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links