Jeg hakke peiling på om dette er det rette stedet å skrive dette, usikker på hvilken kategori dette er, men prøver likevel.
Vi har en datter på to år som har ligget på sitt eget rom fra dag 1. Vi har en litt avansert babycall som blant annet viser temperaturen i rommet hennes. Det som er så snodig at det er ALLTID mye kaldere i rommet hennes enn resten av huset. Når vi har på varmeovnen også. Temperaturen kan vise for eks 20 grader men vi fryser når vi er inni rommet og hun er kald på hender og nese. Vi har testet med tre andre gradestokker og de viser samme temperatur men føles kaldt for det. SElvfølgelig blir det jo varmere utover natten innimellom, men poenget er at når gradestokken sier 20 grader så forventer man jo at det skal føles slik også, men nei. Så hva kan dette være??????
En person sa at det kan være en hjelper der, en energi som gjør at det er kaldt der men at det ikke slår ut på gradestokken? Kan personen ha rett?
Har også målt temperaturen i andre rom og det føles varmere der med lavere grad!!!!
håper noen kan svare meg på dette. HVIS det er sånn at det er noe/noen i det rommet, er det noe jeg skal gjøre for å få kontakt eller noe sånt? Takker for svar
Engler, Guider, Hjelpere, Skytsengler ⇒ kaldt i rommet
Moderatorer: Asbjørn, mod engler
-
- Nybegynner
- Startet: 17 Jul 2004 14:51
- 20
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Drammen
Det sies jo at det blir kaldere når en ånd blir sint..
Kanskje har dette noe med saken å gjøre?
Jeg vet ikke, jeg bare prøver meg
Kanskje har dette noe med saken å gjøre?
Jeg vet ikke, jeg bare prøver meg
Antall ord: 29
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Re: kaldt i rommet
mulig det er bestefaren som står der... tror du det stemmer?solstjerne skrev:Jeg hakke peiling på om dette er det rette stedet å skrive dette, usikker på hvilken kategori dette er, men prøver likevel.
Vi har en datter på to år som har ligget på sitt eget rom fra dag 1. Vi har en litt avansert babycall som blant annet viser temperaturen i rommet hennes. Det som er så snodig at det er ALLTID mye kaldere i rommet hennes enn resten av huset. Når vi har på varmeovnen også. Temperaturen kan vise for eks 20 grader men vi fryser når vi er inni rommet og hun er kald på hender og nese. Vi har testet med tre andre gradestokker og de viser samme temperatur men føles kaldt for det. SElvfølgelig blir det jo varmere utover natten innimellom, men poenget er at når gradestokken sier 20 grader så forventer man jo at det skal føles slik også, men nei. Så hva kan dette være??????
En person sa at det kan være en hjelper der, en energi som gjør at det er kaldt der men at det ikke slår ut på gradestokken? Kan personen ha rett?
Har også målt temperaturen i andre rom og det føles varmere der med lavere grad!!!!
håper noen kan svare meg på dette. HVIS det er sånn at det er noe/noen i det rommet, er det noe jeg skal gjøre for å få kontakt eller noe sånt? Takker for svar
Antall ord: 261
Hide post links |
-
Verifisert
- ADMIN
- Startet: 05 Apr 2005 01:39
- 19
- Kjønn (valgfri): *U*
- Lokalisering: Florø
- Har takket: 1431 ganger
- Blitt takket: 1723 ganger
- Kjønn:
Re: kaldt i rommet
Jeg kortet ned sitatet... her er kommentar:solstjerne skrev: Temperaturen kan vise for eks 20 grader men vi fryser når vi er inni rommet og hun er kald på hender og nese. Vi har testet med tre andre gradestokker og de viser samme temperatur men føles kaldt for det.
Ett moment som kan påvirke følelsen av varme/kulde er fargevalg i rommet.
Ett lyseblått rom føles kaldere enn et med rødlig/orange farger.
Dette er jo en såkalt "logisk" forklaring, men stemmer dårlig dersom dette føles slik når det er mørkt også.
Dersom du ikke finner ut hva dette er, sjekk først alle "naturlige forklaringer",
et rom hvor det er kaldt på gulvet ( murgolv mot grunn ) er ofte kaldere enn lufttemperaturen.
Luft fuktighet kan og ha betydning.
Så det alternative "vinduet" :
Det er riktig at endel energier kan virke "kjølende", men somregel ikke i hele rommet, heller ett bestemt sted i rommet.
Unntak er hvis energien beveger seg...
DERSOM det er energier ( som f.ex en hjelper som skal passe på ), så kan man enkelt og greit spørre (høyt) i rommet ;
"Ynnskyld, men det virker som du trekker med deg kulde, og det gjør at vi fryser her selv om det er varmt i rommet.
Dersom du er her for å tjene oss, så må du være så vennlig å skjerme oss fra kulden.
Dersom du ikke er her for å tjene oss, må du være vennlig å forlate oss."
Gir ikke dette resultater, kan du teste Rosenkvarts, en blek rosa kvartssten, gjerne flere stykker i samme rom.
Gir ikke dette resultater, kan du forsøke å flytte barnet til et annet rom ( om enn midlertidig), for å se om det er rommet eller "noe med barnet" som forårsaker dette.
Det kan OGSÅ være en enkelt gjenstand i rommet som har slik energi, be da dine Hjelpere til å få føle hvilken gjenstand som må ut.
Her er forøvrig mange andre som kan ha andre forklaringer også, og kansje noen bor i nærheten av deg, som kan komme og hjelpe ?
for å finne ut om det er noe "rart" her....
Jeg vet iallfall om noen mulige ... ;-)
mvh Asbjørn
Antall ord: 409
Hide post links |
Hei. Bjørn. Du snakker i svaret ditt på dette innlegget om å skape kulde! Jeg er ingen expert, men jeg ville heller sagt (bruke varme) Varme = energi vet du. Noe som de fleste vet, så bruker åndene den energien som er tilgjengelig for å materialisere seg. Ihvertfall prøve å materialisere seg. De kan bruke Elektrisitet, Vonde følelser og varmen i rommet for eksempel. Slik har jeg forstått det. Er ydmyk over for slike tema. Korriger meg hvis jeg tar feil! Vennlig hilsen Krull. :mozilla_laughing:
Antall ord: 86
Hide post links |
-
Verifisert
- ADMIN
- Startet: 05 Apr 2005 01:39
- 19
- Kjønn (valgfri): *U*
- Lokalisering: Florø
- Har takket: 1431 ganger
- Blitt takket: 1723 ganger
- Kjønn:
Ja, selvfølgelig... Har visst vært trøtt når jeg skrev dette, gitt ;-) (Skrevet: Ons 22 Feb, 2006 1:24:09 Tittel: Re: kaldt i rommet)Krull skrev:Hei. Bjørn. Du snakker i svaret ditt på dette innlegget om å skape kulde! Jeg er ingen expert, men jeg ville heller sagt (bruke varme) Varme = energi vet du. Noe som de fleste vet, så bruker åndene den energien som er tilgjengelig for å materialisere seg. Ihvertfall prøve å materialisere seg. De kan bruke Elektrisitet, Vonde følelser og varmen i rommet for eksempel. Slik har jeg forstått det. Er ydmyk over for slike tema. Korriger meg hvis jeg tar feil! Vennlig hilsen Krull. :mozilla_laughing:
det virker som du trekker med deg kulde
Det burde stått: "det virker som om du forårsaker kulde"
men greit nok det, så lenge vi er enige...
Og joda, takker for selvkorrekturen ( navnet mitt ;-) )
Men det kan du faktisk rette opp selv i den opprinnelige meldingen, ved å klikke på ENDRE-knappen over meldingen din til høyre . .
Så slipper du å skrive ny... ;-)
mvh Asbjørn
Antall ord: 183
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 11 Mar 2006 17:29
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: bærum
Hei "solstjerne". Jeg har selv opplevd store temperatur forskjeller der jeg bor, nå for et par dager siden bare. Jeg har hatt besøk av en som driver m "reading"- og hun så oldemoren min sitte i en gyngestol på soverommet mitt, hun merket også annen aktivitet.-heldigvis ikke negativ (-noe jeg har visst fra jeg var liten) Var jeg deg ville jeg oppsøke et medium å fått greie på om d r gode eller onde energier. Lykke til, hilsen lille engel.
Antall ord: 83
Carpe Diem !!
Hide post links |