Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Slepeånd
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 13 Feb 2006 22:26
- 18
Slepeånd
Hei!
jeg har lekt meg liltt for mye med Oija-brett for csirka 5 år siden, noe jeg syntes var meget spennende. Og vi fikk kontakt med noe som kallt seg Z... men ennda så føler jeg meg både
tappet og nedtrykt av disse sakene, jeg har hatt mange depresjoner og jeg kjenner et
konstant trykk i bakhodet flere ganger om dagen, og jeg kan bli veldig hatefull og agressiv.
Jeg blir til tider meget rotete i hodet og jeg glemmer hva jeg tenkte på osv, det er faktisk så ille at jeg skal akkurat til å gjøre noe da bare jeg kjenner et trykk i bakhodet og jeg klarer ikke å konsentrere meg om noenting.. det er liksom som tusen tanker raser gjennom hodet eller at allt bare fryser.
nytter det å gjøre noe med dette, eller er det bare å blåse hodet av seg når man blir for lei???
jeg har lekt meg liltt for mye med Oija-brett for csirka 5 år siden, noe jeg syntes var meget spennende. Og vi fikk kontakt med noe som kallt seg Z... men ennda så føler jeg meg både
tappet og nedtrykt av disse sakene, jeg har hatt mange depresjoner og jeg kjenner et
konstant trykk i bakhodet flere ganger om dagen, og jeg kan bli veldig hatefull og agressiv.
Jeg blir til tider meget rotete i hodet og jeg glemmer hva jeg tenkte på osv, det er faktisk så ille at jeg skal akkurat til å gjøre noe da bare jeg kjenner et trykk i bakhodet og jeg klarer ikke å konsentrere meg om noenting.. det er liksom som tusen tanker raser gjennom hodet eller at allt bare fryser.
nytter det å gjøre noe med dette, eller er det bare å blåse hodet av seg når man blir for lei???
Antall ord: 153
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
Verifisert
- Nybegynner
- Startet: 07 Jan 2006 21:19
- 18
- Kjønn (valgfri): Dame
- Lokalisering: Ute ved kysten der oppe i nord
- Har takket: 49 ganger
- Blitt takket: 50 ganger
Det du nevner her er min største innvendig mot slike leketøy.
De fleste som prøver Oija-brett gjør det "fordi det er spennende", og noen får dessverre også problemer i ettertid. Jeg TROR ikke det er noen ånder som har hengt seg på deg, men at "noe" har skjedd som har gått dypt inn på deg. Jeg har aldri brukt Oija-brett selv, men nettopp det du beskriver her var årsaken til at jeg la bort Tarot-kortene mine for ti år siden. Jeg følte meg nedtrykt og hadde "skygger" i lang tid etterpå (flere år), men de er borte nå etter at jeg hadde en kjempeopprydding i eget hode, og bestemte meg for hva jeg skal tro på og hva jeg ikke skal bry meg med.
Jeg lærte også tidlig at det første veldig mange kommer i kontakt med er av mindre god karakter - og det er da det er VIKTIG å ha modne og seriøse rådgivere rundt seg, og ikke sitte alene med dette.
Jeg har forøvrig en venninne som også kom i kontakt med "Z". Også hun har det bra i dag - men brukte også litt tid før hun kom dit.
Ikke enkelt å svare ærlig og greit på et slikt spørsmål, men hvis du føler du ikke kommer videre går det an å søke hjelp. Det er sikkert noen her inne som har mer erfaring i bruk av Oija som sikkert også kan gi deg råd. Og det tror jeg du trenger. Lykke til - :mozilla_cool:
De fleste som prøver Oija-brett gjør det "fordi det er spennende", og noen får dessverre også problemer i ettertid. Jeg TROR ikke det er noen ånder som har hengt seg på deg, men at "noe" har skjedd som har gått dypt inn på deg. Jeg har aldri brukt Oija-brett selv, men nettopp det du beskriver her var årsaken til at jeg la bort Tarot-kortene mine for ti år siden. Jeg følte meg nedtrykt og hadde "skygger" i lang tid etterpå (flere år), men de er borte nå etter at jeg hadde en kjempeopprydding i eget hode, og bestemte meg for hva jeg skal tro på og hva jeg ikke skal bry meg med.
Jeg lærte også tidlig at det første veldig mange kommer i kontakt med er av mindre god karakter - og det er da det er VIKTIG å ha modne og seriøse rådgivere rundt seg, og ikke sitte alene med dette.
Jeg har forøvrig en venninne som også kom i kontakt med "Z". Også hun har det bra i dag - men brukte også litt tid før hun kom dit.
Ikke enkelt å svare ærlig og greit på et slikt spørsmål, men hvis du føler du ikke kommer videre går det an å søke hjelp. Det er sikkert noen her inne som har mer erfaring i bruk av Oija som sikkert også kan gi deg råd. Og det tror jeg du trenger. Lykke til - :mozilla_cool:
Antall ord: 266
Peace and love, Honey, Peace and love
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 11 Mar 2005 23:15
- 19
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Jessheim
- Blitt takket: 11 ganger
jeg tror at det er en god porsjon overtro og litt engstelse som ligger bak dine symptomer. ikke tolk det negativt. jeg tror at ouija blir hva du gjør det til selv.
Antall ord: 33
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 08 Feb 2005 19:22
- 19
- Lokalisering: In a galaxy far, far away!
kan Z`en stå for zizo, eller hva nå det navnet på djevelen er?
Antall ord: 14
"initative comes to thems that wait!"
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 11 Mar 2005 23:15
- 19
- Lokalisering: Jessheim
- Blitt takket: 11 ganger
trodde han het lucifer jeg, men han kan selvsagt ha flere navn...Silmarill skrev:kan Z`en stå for zizo, eller hva nå det navnet på djevelen er?
Antall ord: 28
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 08 Feb 2005 19:22
- 19
- Lokalisering: In a galaxy far, far away!
Jeg har iallefall hørt .. zizo (zozo?), satan, djevelen, lucifer som du nevnte og beelsebub!JUNE skrev:trodde han het lucifer jeg, men han kan selvsagt ha flere navn...Silmarill skrev:kan Z`en stå for zizo, eller hva nå det navnet på djevelen er?
Det er sikkert mange fler navn på faenskapet også
Antall ord: 54
"initative comes to thems that wait!"
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 08 Jun 2005 10:40
- 19
- Lokalisering: Ved en matbutikk, en skole og bygdehus
- Blitt takket: 4 ganger
Roe ned og ikke begynn å tro at djevel kommer på besøk hver gang det brettet brukes.. kan lige gjerne være naboens døde halvsøster for å si det sånn
verktøy og bruken av dette... alt man gjør og foretar seg påvirkes av den man er.. så det er ikke sikkert brettet er hele årsaken.. se nøye på omgivelser som på en måte "raste" på samme tid rundt deg.. skygger som følger deg.. er ikke nødvendigvis noe utenfor deg selv, men dine egne og å ta inn andre på ulike måter kan skape en verre følelse utifra utgangspunktet.. uansett om det er brettet man skal igang med, legge kort på andre eller likegjerne møte familiemedlemmer man ikke liker så bør man beskytte seg.. for vi påvirkes av de levende mer enn man er klar over ofte
jeg har langs veien.. lært meg å lete like mye etter årsaken inni meg som utenfor og kommet til at styrken i meg er ultimatet for hvordan jeg skal takle utenfra og innover og omvendt..
bare noen tanker
verktøy og bruken av dette... alt man gjør og foretar seg påvirkes av den man er.. så det er ikke sikkert brettet er hele årsaken.. se nøye på omgivelser som på en måte "raste" på samme tid rundt deg.. skygger som følger deg.. er ikke nødvendigvis noe utenfor deg selv, men dine egne og å ta inn andre på ulike måter kan skape en verre følelse utifra utgangspunktet.. uansett om det er brettet man skal igang med, legge kort på andre eller likegjerne møte familiemedlemmer man ikke liker så bør man beskytte seg.. for vi påvirkes av de levende mer enn man er klar over ofte
jeg har langs veien.. lært meg å lete like mye etter årsaken inni meg som utenfor og kommet til at styrken i meg er ultimatet for hvordan jeg skal takle utenfra og innover og omvendt..
bare noen tanker
Antall ord: 187
Vær snille mot dyrene
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 23 Nov 2005 03:14
- 19
- Lokalisering: Oslo, Helsfyr
Etter å ha lest her inne en stund virker det som om det ikke er en person her inne som har fått noe godt ut av å drive med dette brettet. Så hvorfor gjør dere det?
Antall ord: 36
Life is cruel, why should the afterlife be any different?
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 16 Nov 2005 13:12
- 19
- Lokalisering: Ålesund
- Har takket: 13 ganger
- Blitt takket: 40 ganger
Har stilt meg undrende til dette jeg også, og for meg virker det som folk tiltrekkes brettet pga det virker spennende. Brettet i seg selv er jo ikke vondt, men energiene man kommer i kontakt med er ikke positive. Jeg har funnet ut at det ikke hjelper å advare, for folk finner alltids en unnskyldning for å prøve det uansett. Man får vel finne det ut på den harde måten.BMFLEX skrev:Etter å ha lest her inne en stund virker det som om det ikke er en person her inne som har fått noe godt ut av å drive med dette brettet. Så hvorfor gjør dere det?
Antall ord: 109
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 04 Jan 2005 13:56
- 19
- Kjønn (valgfri): Jente :)
- Lokalisering: Porsgrunn
- Blitt takket: 1 gang
Dette er ikke et godt forum å diskutere slike plager! Om du føler at du har en klebånd/slepånd, så vil jeg heller anbefale deg å ta kontakt med en som har greie på slike ting.. Finnes det et annerkjent Medium i nærheten av der du bor f.eks?
Eller finnes det noen her som kan anbefale en som er dyktig og har noen års erfaring på slike ting?
Er det slik Gunnis, at du har en klebånd som tapper deg for energi og plager deg på andre måter, så trenger du hjelp fra noen med erfaring..
Først, du trenger absolutt ikke å føle frykt! Negative ånder livnærer seg på frykt og sinne.. Det er ingenting å være redd for!
Sendt ut godt føleser og kjærlighet! Da vil du sakte men sikkert kjenne at det negative slipper taket.. Vær tålmodig.. Prøv å behersk sinnet ditt..
Eller finnes det noen her som kan anbefale en som er dyktig og har noen års erfaring på slike ting?
Er det slik Gunnis, at du har en klebånd som tapper deg for energi og plager deg på andre måter, så trenger du hjelp fra noen med erfaring..
Først, du trenger absolutt ikke å føle frykt! Negative ånder livnærer seg på frykt og sinne.. Det er ingenting å være redd for!
Sendt ut godt føleser og kjærlighet! Da vil du sakte men sikkert kjenne at det negative slipper taket.. Vær tålmodig.. Prøv å behersk sinnet ditt..
Antall ord: 155
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
tja det var lenge siden, og vi var nysjerrig på om det fantes energier som ikke var synlige som attpåtil var inteligente.BMFLEX skrev:Etter å ha lest her inne en stund virker det som om det ikke er en person her inne som har fått noe godt ut av å drive med dette brettet. Så hvorfor gjør dere det?
Jodda vi fannt ut dette at det var det, en av oss ble avhengig av ametamin siden dette var det eneste middelet som han klarte å holde seg fokusert på, og den andre går inn og ut av psykiatrisk og gumler noen tabletter som heter Zyprexa, han heller har det ikke godt.
Sist jeg snakka med han så holdt han på med noen kanaliseringsaker fra Zeth eller noe.
men han har ikke blitt direkte friskere.
Så har vi meg som har faktisk klart meg litt bedre, jeg har klart å holde meg ut av psykiatrisk, men jeg kan ikke drikke alkohol mer, for da mister jeg totalt styringen og blr voldelig.
Antall ord: 171
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
desverre uansett måte man prøver å kanalisere på så har man ingen kontroll på det som kommer ned, husk det finnes høyt utviklede energier som også er av det negative.Horus^ skrev:Har stilt meg undrende til dette jeg også, og for meg virker det som folk tiltrekkes brettet pga det virker spennende. Brettet i seg selv er jo ikke vondt, men energiene man kommer i kontakt med er ikke positive. Jeg har funnet ut at det ikke hjelper å advare, for folk finner alltids en unnskyldning for å prøve det uansett. Man får vel finne det ut på den harde måten.BMFLEX skrev:Etter å ha lest her inne en stund virker det som om det ikke er en person her inne som har fått noe godt ut av å drive med dette brettet. Så hvorfor gjør dere det?
Det er noen som ikke forstår dette at høyt utviklede energier kan også være både manipulerenede og egoistiske, og noen av de gjør hva som helst får å få kontrol på deg.
Antall ord: 180
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 18
Det jeg ahr fått på nakken er ikke noen hvilken som helst klebeånd, men faktisk et vesen som har høy viten om både det ene og det andre innenfor okkulte kunster. Det er megetToneG skrev:Dette er ikke et godt forum å diskutere slike plager! Om du føler at du har en klebånd/slepånd, så vil jeg heller anbefale deg å ta kontakt med en som har greie på slike ting.. Finnes det et annerkjent Medium i nærheten av der du bor f.eks?
vanskelig å fokusere når vesenet er skikkelig aktivt, og jeg må si at det er faktisk en god del
sterkere enn meg til tider. Problemet er at jeg deler på en måte bevisthet med dette vesenet, både på godt og vondt. Og dette gjør at jeg kan få en meget god kreativitet
i perioder med problemløsning så lenge det går på det negative (altså stygge metoder)
men når jeg prøver å kvitte meg med det, ligger det å lusker til det finner en svakhet i meg på et bestemt tidspunkt, og pang så tar det skikkelig makt, dermed så er vi tilbake på starten igjen. Altså en skikkelig sleip jævel jeg har med å gjøre.
men jeg får aldri noe skikkelig svar på hva det er, et det er en typisk dauing klarer jeg liksom ikke å forstå eller, det virker alt for utviklet til det. Skal nesten tro det er en guru som har gått feil vei eller noe sånnt.
Antall ord: 364
Hide post links |
Nå har ikke jeg så veldig stor erfaring med Ouija, men det jeg har hørt er at man alltid må huske å "avslutte" når man er ferdig.
Sende den du har fått kontakt med "hjem" igjen.
Jeg kan jo nevne en liten opplevelse jeg hadde i sommer.
Vi var på leir, og fant ut at vi skulle prøve litt spiritisme (eller hva du enn velger å kalle det). Vi brukte en litt u-orginal måte, men vi fikk vel egentlig kontakt - mest fordi at hun som "styrte" mynten allerede var litt kyndig og hadde ganske god kontakt med den andre siden (jeg vil ikke gå nermere inn på dette..). Uansett - Vi påkalte flere forskjellige ånder, men glemte å "avslutte".
Senere da vi kom ned fra leirplassen, til hyttene, merket de aller fleste av oss en litt trykkende stemning og prikking - sånn som man gjerne føler når man tror noen stirrer på deg.
Dette var litt smånifst, men vi tenkte ikke over dette noe speiselt, men når kvelden kom skulle vi legge oss - jeg tror ingen klarte å sovne med det første. Alle lå liksom bare og stirret ut i rommet og ventet på at hvem det enn var skulle storme inn i hytten.
- Dette holdt på fram til at hun "kyndige" kom på at vi måtte "avslutte" de siste.
Dette høres kanskje rart ut, men vi sovnet like etter det.
Vi hadde jo glemt dem - kanskje var det underbevisstheten vår som spilte oss et puss, hvem vet.
Men det var skremmende!
Sende den du har fått kontakt med "hjem" igjen.
Jeg kan jo nevne en liten opplevelse jeg hadde i sommer.
Vi var på leir, og fant ut at vi skulle prøve litt spiritisme (eller hva du enn velger å kalle det). Vi brukte en litt u-orginal måte, men vi fikk vel egentlig kontakt - mest fordi at hun som "styrte" mynten allerede var litt kyndig og hadde ganske god kontakt med den andre siden (jeg vil ikke gå nermere inn på dette..). Uansett - Vi påkalte flere forskjellige ånder, men glemte å "avslutte".
Senere da vi kom ned fra leirplassen, til hyttene, merket de aller fleste av oss en litt trykkende stemning og prikking - sånn som man gjerne føler når man tror noen stirrer på deg.
Dette var litt smånifst, men vi tenkte ikke over dette noe speiselt, men når kvelden kom skulle vi legge oss - jeg tror ingen klarte å sovne med det første. Alle lå liksom bare og stirret ut i rommet og ventet på at hvem det enn var skulle storme inn i hytten.
- Dette holdt på fram til at hun "kyndige" kom på at vi måtte "avslutte" de siste.
Dette høres kanskje rart ut, men vi sovnet like etter det.
Vi hadde jo glemt dem - kanskje var det underbevisstheten vår som spilte oss et puss, hvem vet.
Men det var skremmende!
Antall ord: 262
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 16 Nov 2005 13:12
- 19
- Lokalisering: Ålesund
- Har takket: 13 ganger
- Blitt takket: 40 ganger
Det er jeg fullstendig klar over. Derfor jeg ikke er fan av noen form for kanaliseringgunnis skrev:desverre uansett måte man prøver å kanalisere på så har man ingen kontroll på det som kommer ned, husk det finnes høyt utviklede energier som også er av det negative.Horus^ skrev:Har stilt meg undrende til dette jeg også, og for meg virker det som folk tiltrekkes brettet pga det virker spennende. Brettet i seg selv er jo ikke vondt, men energiene man kommer i kontakt med er ikke positive. Jeg har funnet ut at det ikke hjelper å advare, for folk finner alltids en unnskyldning for å prøve det uansett. Man får vel finne det ut på den harde måten.BMFLEX skrev:Etter å ha lest her inne en stund virker det som om det ikke er en person her inne som har fått noe godt ut av å drive med dette brettet. Så hvorfor gjør dere det?
Det er noen som ikke forstår dette at høyt utviklede energier kan også være både manipulerenede og egoistiske, og noen av de gjør hva som helst får å få kontrol på deg.
Antall ord: 198
Hide post links |