Engler, Guider, Hjelpere, Skytsenglerlettere å få kontakt når man er midt i mellom drøm å våken?

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Bruker avatar
vevina
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 15
Startet: 01 Mai 2004 15:35
20
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Telemark

lettere å få kontakt når man er midt i mellom drøm å våken?

Innlegg av vevina »

jeg har bare et lite spørsmål. kan hende det står noe om det her på forumet et sted men må inrømme at jeg er litt lat akkurat nå, ja så var det spørsmålet mitt, er det lettere å få kontakt med eller for hjelpere/engler/guider osv å få kontakt når man er midt imellom drøm og våken tilstand?
jeg er ikke sikker og det er veldig mulig jeg drømte, men jeg mener at jeg så noen kanskje en hjelper eller noe som sto ved sengen min. spørsmålet koker egentlig ned til om det er mulig at det er lettere å få kontakt da eller om alt som skjer er drømmer og ikke noe annet.

hvis dette ikke ble for forvirrende skrevet så setter jeg pris på svar :D
Antall ord: 138
Å drømme om den du skulle ønske du var, er å ødsle bort den du er.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Eireen
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 626
Startet: 27 Apr 2004 14:45
20
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Trondheim
Blitt takket: 2 ganger

Re: lettere å få kontakt når man er midt i mellom drøm å våk

Innlegg av Eireen »

vevina skrev:jeg har bare et lite spørsmål. kan hende det står noe om det her på forumet et sted men må inrømme at jeg er litt lat akkurat nå, ja så var det spørsmålet mitt, er det lettere å få kontakt med eller for hjelpere/engler/guider osv å få kontakt når man er midt imellom drøm og våken tilstand?
jeg er ikke sikker og det er veldig mulig jeg drømte, men jeg mener at jeg så noen kanskje en hjelper eller noe som sto ved sengen min. spørsmålet koker egentlig ned til om det er mulig at det er lettere å få kontakt da eller om alt som skjer er drømmer og ikke noe annet.

hvis dette ikke ble for forvirrende skrevet så setter jeg pris på svar :D
Hei! Hvorvidt det er lettere å få kontakt når man er midt mellom våken og søvn vet jeg ikke, men vet av erfaring at det er lettere å oppnå kontakt når man slapper riktig godt av.

Vanskelig å si om du så hjelperen din, da dette kan være en hypnagog drøm: http://www.forskning.no/Artikler/2003/m ... 4891209.88 . Det beste svaret du kan få, er nok det svaret du selv bærer. Hva sier intuisjonen din?
Antall ord: 221
Jeg takker Deg for enda en dag. Jeg ber Deg gi meg styrke til å gå med verdighet denne dagen, slik at jeg kan legge meg uten skam i kveld.

*Bear Heart*

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links