Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Drømmer, NDO & ut av kroppendrømmeløs?

Forum dedikert til drømmer, ut-av-kroppen opplevelser som Astral projeksjon, Lucide drømmer og nær-døden opplevelser. Herunder også drømmetydning

Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer

Tutta

drømmeløs?

Innlegg av Tutta »

Vi snakker jo så mye om sandrømmer,vanlige drømmer,mareritt.. da lurer jeg på,er det noen som påstår de ikke drømmer i det heletatt? Som ikke husker noenting når de våkner om morgenen? Eller ekstremt skjeldent?
Antall ord: 44

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gjesten

Re: drømmeløs?

Innlegg av Gjesten »

Tutta skrev:Vi snakker jo så mye om sandrømmer,vanlige drømmer,mareritt.. da lurer jeg på,er det noen som påstår de ikke drømmer i det heletatt? Som ikke husker noenting når de våkner om morgenen? Eller ekstremt skjeldent?
Alle drømmer sies det, men vi husker drømmene ulikt. Noen husker "alt" andre ingenting. Men om du spør et gammelt menneske så tror jeg nok de alle vil svare at de har drømt mangen ganger igjenom livet .Det er vel med dette som mye annet det er ingen fasit.
Sist redigert av Gjesten på 19 Jan 2006 22:32, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 99

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
BMFLEX
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 426
Startet: 23 Nov 2005 03:14
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo, Helsfyr

Re: drømmeløs?

Innlegg av BMFLEX »

Tutta skrev:Vi snakker jo så mye om sandrømmer,vanlige drømmer,mareritt.. da lurer jeg på,er det noen som påstår de ikke drømmer i det heletatt? Som ikke husker noenting når de våkner om morgenen? Eller ekstremt skjeldent?
Så en dokumentar på discovery for en stund siden.
Der sa de at ALLE drømmer, hver natt. Men det er de færreste av drømmene man husker.
Antall ord: 75
Life is cruel, why should the afterlife be any different?

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
trollemor78
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 41
Startet: 14 Nov 2005 00:51
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: drammen

Innlegg av trollemor78 »

JEG HUSKER BARE ENKELTE DRØMMER, OG FOR Å SI DET SÅNN SÅ ER DET DRØMMER SOM HAR EN SPESIELL BETYDNING FOR MEG I LIVE MITT. ELLERS SÅ HUSKER IKKE JEG EN DRØM JEG :mozilla_tongue:
Antall ord: 36

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Lone
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 580
Startet: 07 Jan 2003 20:48
21
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Sarpsborg

Re: drømmeløs?

Innlegg av Lone »

Tutta skrev:Vi snakker jo så mye om sandrømmer,vanlige drømmer,mareritt.. da lurer jeg på,er det noen som påstår de ikke drømmer i det heletatt? Som ikke husker noenting når de våkner om morgenen? Eller ekstremt skjeldent?
Disse tankene har jeg også tenkt.. jeg føler meg totalt drømmeløs jeg. Ja nesten ensom vettu.. uff :mozilla_undecided:

Det ER merkelig..før drømte jeg alltid! Men nå føles det som om jeg kun får tilgang til drømmeland kun hvis jeg skal ha en eller annen form for beskjed. Bare synd det er så skjelden altså.. :(

I natt VIL jeg ha en DRØM!!! :D
Sist redigert av Lone på 19 Jan 2006 22:35, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 116
Ikke gå foran meg
Kansje følger jeg deg ikke
Ikke gå bak meg.. Kansje jeg ikke viser vei
Gå ved siden av meg å bare vær min venn

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
abrj
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 163
Startet: 07 Sep 2004 12:25
19
Kjønn (valgfri): Hannkjønn
Lokalisering: Asker
Blitt takket: 1 gang
Kjønn:

Innlegg av abrj »

Jeg hadde en periode her i sommer hvor det for meg virket som om jeg ikke drømte. I alle fall husket jeg ingen ting. Nå husker jeg glimt av det jeg drømmer igjen.
Antall ord: 35

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gjesten

Innlegg av Gjesten »

Til dere som ikke drømmer, jeg har hørt om folk som tar multivitaminer og opplever at de begynner å drømme.
Jeg har ikke prøvd det men det er no verd¨å prøve det om dere vil..
Antall ord: 39

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Lone
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 580
Startet: 07 Jan 2003 20:48
21
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Sarpsborg

Innlegg av Lone »

Hm.. kansje jeg trenger vitaminer gitt :mozilla_cool:
Antall ord: 8
Ikke gå foran meg
Kansje følger jeg deg ikke
Ikke gå bak meg.. Kansje jeg ikke viser vei
Gå ved siden av meg å bare vær min venn

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
lille-my
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 115
Startet: 19 Nov 2005 20:44
18

Innlegg av lille-my »

jaktmann skrev:Til dere som ikke drømmer, jeg har hørt om folk som tar multivitaminer og opplever at de begynner å drømme.
Jeg har ikke prøvd det men det er no verd¨å prøve det om dere vil..
Nå kan jeg ikke snakke for andre men jeg drømmer ikke mer av å ta multivitaminer.
Men kan jo hende det virker for noen.

:mozilla_smile:

Mvh My
Antall ord: 69
Take care

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gjesten

Innlegg av Gjesten »

lille-my skrev:
jaktmann skrev:Til dere som ikke drømmer, jeg har hørt om folk som tar multivitaminer og opplever at de begynner å drømme.
Jeg har ikke prøvd det men det er no verd¨å prøve det om dere vil..
Nå kan jeg ikke snakke for andre men jeg drømmer ikke mer av å ta multivitaminer.
Men kan jo hende det virker for noen.

:mozilla_smile:

Mvh My
Hehe var bare tull dette, :mozilla_wink:
Antall ord: 79

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
lille-my
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 115
Startet: 19 Nov 2005 20:44
18

Innlegg av lille-my »

jaktmann skrev:
lille-my skrev:
jaktmann skrev:Til dere som ikke drømmer, jeg har hørt om folk som tar multivitaminer og opplever at de begynner å drømme.
Jeg har ikke prøvd det men det er no verd¨å prøve det om dere vil..
Nå kan jeg ikke snakke for andre men jeg drømmer ikke mer av å ta multivitaminer.
Men kan jo hende det virker for noen.

:mozilla_smile:

Mvh My
Hehe var bare tull dette, :mozilla_wink:
Regnet nesten med det :lol: . Takk for at du fikk meg til å smile litt på en dag som egentlig har vært meget miserabel

Mvh my
Antall ord: 106
Take care

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gjesten

Innlegg av Gjesten »

lille-my skrev:
jaktmann skrev:
lille-my skrev:
jaktmann skrev:Til dere som ikke drømmer, jeg har hørt om folk som tar multivitaminer og opplever at de begynner å drømme.
Jeg har ikke prøvd det men det er no verd¨å prøve det om dere vil..
Nå kan jeg ikke snakke for andre men jeg drømmer ikke mer av å ta multivitaminer.
Men kan jo hende det virker for noen.

:mozilla_smile:

Mvh My
Hehe var bare tull dette, :mozilla_wink:
Regnet nesten med det :lol: . Takk for at du fikk meg til å smile litt på en dag som egentlig har vært meget miserabel

Mvh my
Hey sender noen posetive taker til deg kl 2300 tar du imot?
Antall ord: 121

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
lille-my
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 115
Startet: 19 Nov 2005 20:44
18

Innlegg av lille-my »

Ja takk Jaktmann det tar jeg gjerne i mot.


Mvh my
Antall ord: 11
Take care

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
snuppedilla
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 1573
Startet: 08 Jun 2005 10:40
18
Lokalisering: Ved en matbutikk, en skole og bygdehus
Blitt takket: 4 ganger

Innlegg av snuppedilla »

Alle drømmer og en god del husker ikke eller lite, mens andre er overaktive i husken i perioder.. jeg husker nesten for mye i perioder he he... det som er merkelig er at mange som jeg kjenner for tia har begynt å huske drømmer der de før ikke husket noe særlig tidligere... litt sammenfallende på en måte :)
siste drømmen jeg husker nå var at jeg drømte om orkan og tornado og storm her jeg bor, så hører jeg noen timer senere på nyheten at det er skikkelig storm mot orkan styrke i Nord-Norge.. jeg flirte godt for jeg huska drømmen og var glad jeg ikke bodde i Nord-Norge
Antall ord: 118
Vær snille mot dyrene

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Tutta

Innlegg av Tutta »

Jeg husker stort sett drømmene mine hver morgen,i perioder hvor jeg sover lite eller stresser husker jeg stort sett ingenting.Er heldigvis skjeldent.
Jeg tror også at alle drømmer hver natt..i en eller annen form. Jeg klarer ikke helt se for meg hvordan det ville vært uten å drømme. Det kan jo hende det er meningen at folk som ikke husker noenting ikke skal det? eller så er det kanskje jeg som er så bevisst på drømmene at jeg husker de,og at de som (sier)de ikke drømmer egentlig ikke har tid eller interesse av å bry seg. He he,jeg kan ikke huske sist jeg spratt opp av sengen uten å ta 30 sek gjennomgang av nattens hendelser :mozilla_laughing:

Men det hadde vært interessant å finne ut om det var et menneske som påsto at de aldri husket drømmene sine.
Antall ord: 150

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links