Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderNoen som vet noe om museumsspøkelset fra Koppang?

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Tassadar

Noen som vet noe om museumsspøkelset fra Koppang?

Innlegg av Tassadar »

Noen som husker eller vet noe om dette? Dette skjedde tidlig på 1990-tallet. Jeg har hørt det av mitt søskenbarn som kjente noen som kjente personen som hadde opplevd dette. Det var visst både i Aftenposten, Norge Rundt, og flere andre steder.

Nuvel

Det handler om et museum på Koppang. I dette musèet foregikk det mye rart, det var akutte temperaturfall i musèet fra oppimot 20 grader ned til bare 8 grader, det blåste og blafret i gardiner inne der selv om dører og vinduer var igjen, og det kunne høres barneskrik der inne da et barn visstnok hadde forsvunnet der for lenge siden. Et medium ble kontaktet og hun kunne konstatere at stedet hadde stort paranormalt eksistensnivå. Museumsvakten ble så redd til slutt at han løp til bilen og stakk av, og da han kikket i ryggespeilet under flukten å han en gammel mann der bak. Jeg mener bevisst å huske at media skrev om dette. Har noen her hørt om det så er jeg bare glad for å høre at det er fler som støtter meg og ikke tror jeg er gal, for jeg har snakket med fyren som opplevde det :)

Lars
Antall ord: 204

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links