Jeg hadde besøk av en arbeidskollega og hans kompis og samboer på lørdag.
Tidligere har min kollega fortalt at han sover dårlig når han er alene hjemme, fordi han hører så mange rare lyder han ikke kan plassere, i leiligheten. han kommer på jobb som et vrak noen ganger.
Han får gåsehud og blir ganske redd. Før disse nattlige opplevelsene fortalte han oss på jobben at han hadde grøsset når et eldre par snakket til ham i heisen, og spurt om han var 23 år eller noe, og dette paret visste han skulle flytte inn.
Han har forhørt seg og vet ikke om et eldre par som bor i denne blokka, og fikk den ideen at de var spøkelser. (jeg husker ikke nøyaktig hele forklaringen) Han tør ikke si mer på jobben av frykt for å bli sett på som tullete.
På lørdag fortalte kompisen hans at han også hadde opplevd litt ubehagelige ting ved pc`n. Han fikk gåsehud av å sitte der noen ganger, og det var mye kaldere er enn ellers i rommet. I starten lo bare kompisen av min kollega og sa at det var fylleprat.
Jeg har sagt at jeg kan prøve å finne noen som kan reise hjem til disse guttene for å prate med dem...osv. De skal også ta det opp med husverten, men det beste hadde vært å få besøk av noen som har vært borte i dette før.
De bor på Grefsen.
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ SPØKELSER PÅ GREFSEN?
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
-
- Nybegynner
- Startet: 11 Mar 2005 20:40
- 19
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Oslo
-
- Standard bruker
- Startet: 11 Mar 2005 23:15
- 19
- Lokalisering: Jessheim
- Blitt takket: 11 ganger
kan være lurt å se det an litt. det er jo ikke farlig. men gir det seg ikke ville jeg tatt kontakt med et medium eller en utdriver av noe slag.
Antall ord: 31
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 19
Tror gutta i første omgang hadde nøyd seg med en som kan litt, som kan være der og høre på hva de har og si, og så får man ta det derfra. takk for svar:)
Antall ord: 40
Hide post links |
-
Verifisert
- ADMIN
- Startet: 05 Apr 2005 01:39
- 19
- Kjønn (valgfri): *U*
- Lokalisering: Florø
- Har takket: 1431 ganger
- Blitt takket: 1724 ganger
- Kjønn:
Jeg ville anbefale de å anskaffe seg litt ROSENKVARTS , se LarsRolle sine steinsider :
De fleste helsekostforretninger med respekt for seg selv, har slikt.... ;-)
Les mer på linken over...
Lykke til !
Asbjørn
Rosenkvarts er kjent for å redusere energiers utstråling, og kan være et godt alternativ som første forsøk.http://www.larsrolle.net/Steinbeskrivelser/rosenkvarts.htm skrev:Rosenkvartsen brukes også i forbindelse med beskyttelse mot uønskede energier.
Har du fått foretatt en fjerning av energier i huset ditt, så plasser en rosenkvarts i rommet hvor utdrivelsen er foretatt.
Skal du være helt sikker så plasser en rosenkvart i hvert hjørne av rommet.
Jeg har personlig sett hvordan denne steinen er med på å beskytte og å skape positive energifelter i hjemsøkte rom.
De fleste helsekostforretninger med respekt for seg selv, har slikt.... ;-)
Les mer på linken over...
Lykke til !
Asbjørn
Antall ord: 127
Hide post links |
-
- Nybegynner
- 19
-
- Nybegynner
- Startet: 24 Okt 2005 15:01
- 19
- Blitt takket: 1 gang
Send meg en pm så skal jeg få en til å se på problemet
Antall ord: 13
Alt som er ukjent kan forbindes med frykt!!
Hide post links |