Hei, det er nå sirka to år siden jeg tok med meg hjem et brev jeg har skrevet, fra graven til pappa, og helt siden da har det vært noe i huset mitt, som har flyttet og gjemt småting... kan dette være pappa? er det noen som kan fortelle meg hvordan jeg kan finne ut av dette?
Takk!
MVH : en kamerat av johan..
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Det spøker i huset mitt!
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Tror ikke at siden du tok med deg et brev fra graven til faren din, at det er derfor det spøker, tror nok det må være en annen person da som går igjen...dem gjemmer seg ikke i brev
Antall ord: 42
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
ok
Det var det jeg tenkte, men hvordan kan jeg finne ut hvem/hva det er? får ikke sove om natten...
Antall ord: 21
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 28 Nov 2005 08:29
- 19
- Blitt takket: 2 ganger
Det kan jo selvfølgelig være pappan din men jeg tror nok ikke det hadde noe med brevet og gjøre. Det kan hende pappan din har vært hoss deg hele tiden etter sin død, men bare ikke vist at han er der...
Det er mange klarsynte du kan spørre!
Det er mange klarsynte du kan spørre!
Antall ord: 54
Jeg elsker deg så utrolig høyt! ---/)-<3
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 31 Des 2005 00:47
- 18
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Nordland
hei
Ja du kan ta kontakt med et medium,det er di som kan komunisere eller se avdøde.
Antall ord: 18
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 12 Jan 2005 09:49
- 19
- Blitt takket: 6 ganger
Det spørs om ikke det er tanken på brevet som gjør at du tenker slik.
Du skriver at det begynte da du hentet brevet. Kan du huske første episoden, og hvilken dag dette var? Var dette den dagen du hentet brevet?
Sannsynligvis husker du ikke første gangen, men du har en fornemmelse av at dette startet omtrent samtidig. Derfor kobler du også dette sammen med brevet.
Det finnes sannsynligvis ikke noen sammenheng her. Det er mulig du har hatt litt mer å tenke på, eller andre ting som gjør at du har blitt mer distre i det siste, eller andre du bor sammen med. Det kan være at det er derfor du ikke husker at du har flyttet ting selv, eller at du har lagt ting andre steder enn du kan huske.
Prøv å være bevisst på at du legger ting på faste plasser, så slutter nok disse fenomenene også tenker jeg.
Du skriver at det begynte da du hentet brevet. Kan du huske første episoden, og hvilken dag dette var? Var dette den dagen du hentet brevet?
Sannsynligvis husker du ikke første gangen, men du har en fornemmelse av at dette startet omtrent samtidig. Derfor kobler du også dette sammen med brevet.
Det finnes sannsynligvis ikke noen sammenheng her. Det er mulig du har hatt litt mer å tenke på, eller andre ting som gjør at du har blitt mer distre i det siste, eller andre du bor sammen med. Det kan være at det er derfor du ikke husker at du har flyttet ting selv, eller at du har lagt ting andre steder enn du kan huske.
Prøv å være bevisst på at du legger ting på faste plasser, så slutter nok disse fenomenene også tenker jeg.
Antall ord: 158
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 22 Mai 2005 20:55
- 19
- Lokalisering: Trondheim
sett deg ned og tenk nøye og detaljert gjennom hele hendelsesforløpet av det du her vil beskrive... hva er det som gjør at du tenker at der er noen der som flytter på saker og ting... Jeg betviler ikke at det kan være tilfellet men istedenfor å gi deg svar på hva jeg tenker om saken syns jeg det er viktigere å gi deg en ide om å selv finne svaret... for du sitter inne med alle svarene om ting som skjer i ditt eget liv...
sett deg ned og spør deg selv hva det er som egentlig skjer i huset ditt... og stol på det svaret du får!!! og du... ikke glem å spørre hvorfor dette skjer og hva du kan gjøre med det! Hva er det du skal lære av disse hendelsene?
lykke til og ta gjerne kontakt om du lurer på noe :mozilla_wink:
sett deg ned og spør deg selv hva det er som egentlig skjer i huset ditt... og stol på det svaret du får!!! og du... ikke glem å spørre hvorfor dette skjer og hva du kan gjøre med det! Hva er det du skal lære av disse hendelsene?
lykke til og ta gjerne kontakt om du lurer på noe :mozilla_wink:
Antall ord: 152
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 14 Nov 2005 09:09
- 19
- Lokalisering: (Hehe)
- Blitt takket: 3 ganger
Re: Det spøker i huset mitt!
j_kristensson skrev:Hei, det er nå sirka to år siden jeg tok med meg hjem et brev jeg har skrevet, fra graven til pappa, og helt siden da har det vært noe i huset mitt, som har flyttet og gjemt småting... kan dette være pappa? er det noen som kan fortelle meg hvordan jeg kan finne ut av dette?
Takk!
MVH : en kamerat av johan..
Først: Du tok med deg et brev DU har skrevet, fra graven til pappa.. Finner ikke logikk i dette, da gravsteder ikke driver med posttjenester. Men, kanskje du satt ved graven og skrev dette brevet da, og så tok det med hjem?
Så: Smånisser som flytter på og gjemmer ting er det mange som opplever i perioder. Det har jeg personlig erfaring med. At dette skulle sammenfalle med brevsaken din vil jeg tro er noe du har fått deg selv til å tro, i etterkant. Spøkelser som bare gjemmer og flytter på ting, er typiske lavtlønns-spøkelser, og ikke så erfarne i gamet.
Har noen sett den andre strømpen min her, den mørke gråe?
Antall ord: 191
Nu går alt sikkert så mye bedre..
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 04 Jan 2005 13:56
- 19
- Kjønn (valgfri): Jente :)
- Lokalisering: Porsgrunn
- Blitt takket: 1 gang
Den ligger enten i bunnen av skittentøyskurven eller inni et dynetrekk.. Mulig under dynetrekket i kurven? Sjekk der, og gi meg tilbakemelding :mozilla_cool:Har noen sett den andre strømpen min her, den mørke gråe?
Venter i spenning
Antall ord: 42
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 11 Des 2005 09:44
- 18
- Lokalisering: rogaland
somregel et sted man finner savnede strømper :mozilla_smile:ToneG skrev:Den ligger enten i bunnen av skittentøyskurven eller inni et dynetrekk.. Mulig under dynetrekket i kurven? Sjekk der, og gi meg tilbakemelding :mozilla_cool:Har noen sett den andre strømpen min her, den mørke gråe?
Venter i spenning
har du sjekket rundt sofan enten mellom putene eller under sofan...... ??
p.s noe sier meg at du kansje skulle sjekket rundt vaskemaskinen,kansje kommet mellom noe...måtte bare legge til dette.
lykke til med strømpe jakten :mozilla_laughing:
Antall ord: 95
Fantasien ble gitt oss mennesker som erstatning for det vi ikke er - den humoristiske sansen fikk vi til trøst for det vi er...
Hide post links |