Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerJeg trenger hjelp!

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

RøRa (=
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 1
Startet: 24 Des 2005 21:46
18

Jeg trenger hjelp!

Innlegg av RøRa (= »

Jeg lurte på hvordan man kommer i kontakt me sin hjelper, å om hjelperen kan hjelpe meg i å¨komme i kontakt me døde mennesker som jeg har kjent. Min venninde døde i en bilulykke for litt over en månede siden. etter dette har jeg drømt om henne ganske ofte å jeg drømme nesten hver eneste natt at noen jeg er gla i dør.. jeg tror kanskje jeg trenger å komme i kontakt me min avdøde venninde... det er ganske tungt å gå å tenke på henne hele tiden. jeg blir så utroli trist av det. har noen noen råd eller tips å komme me??
Antall ord: 106

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Stavenes knekt
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 28
Startet: 23 Apr 2005 19:51
19

Innlegg av Stavenes knekt »

Du skal ikke kontakte din døde venninne. Hjelpere er ikke noen man skaql be dette om, de har en helt annen funksjon. Du bør kansje lese litt om innleggene her inne først?

Hadde jeg vært deg , hadde jeg prøvd å skaffe meg proff hjelp. Dette høres ut som traumer.
Antall ord: 54
Det hjelper ikke å forandre ditt ytre ,når innsiden vender ut!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Qwizleiz
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 543
Startet: 14 Nov 2005 09:09
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: (Hehe)
Blitt takket: 3 ganger

Innlegg av Qwizleiz »

Hallo der, RøRa (=

Å miste noen slik som det du har gjort, er leit. Døden er naturlig, men når det skjer slik virker det liksom urettferdig på så mange vis.
Nå sier du at det er gått en måned siden dette hendte, men i bearbeidelse av sorg er ikke dette så lang tid, min venn. Slike ting tar tid, og er ikke bra å søke og stoppe med for mye kunstige midler.

Slutter meg til det som Stavenes knekt skriver ovenfor. Allikevel må jeg få komme med et lite råd i tillegg:

Du sier at det å tenke på din veninne hele tiden gjør deg trist. Jeg vet at det er vanskelig å unngå tanken på selve den triste hendelsen med bilulykken. Det du kunne forsøke, er å heller konsentrere deg om de lyse minner om henne.
Gjennom tiden er det nok av gode lyse ting som har skjedd i vennskapet deres. Prøv å heller la flere av disse gode minnene overta istedet for de mørkere ting.

Når hun var en god veninne, har du også gode minner å tenke på, og skylder både deg selv og henne det.
Antall ord: 195
Nu går alt sikkert så mye bedre..

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Myntenes Dronning
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 233
Startet: 29 Jan 2005 22:57
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Ottestad

Re: Jeg trenger hjelp!

Innlegg av Myntenes Dronning »

RøRa (= skrev:Jeg lurte på hvordan man kommer i kontakt me sin hjelper, å om hjelperen kan hjelpe meg i å¨komme i kontakt me døde mennesker som jeg har kjent. Min venninde døde i en bilulykke for litt over en månede siden. etter dette har jeg drømt om henne ganske ofte å jeg drømme nesten hver eneste natt at noen jeg er gla i dør.. jeg tror kanskje jeg trenger å komme i kontakt me min avdøde venninde... det er ganske tungt å gå å tenke på henne hele tiden. jeg blir så utroli trist av det. har noen noen råd eller tips å komme me??
Jeg tror ikke jobben til dine hjelpere er å sette deg i kontakt med venninnen din. Etter et sånt tap er det naturlig å ville kontakte den man har mistet. Men husk at du er midt i en sorgprosess nå og du ser kanskje ikke klart på tingene uansett, så en slik kontakt vil nok ikke hjelpe deg akkurat nå. Det kan heller virke temmelig opprivende hvis du oppsøker et medium med denne intensjonen og jeg håper ingen medier vil hjelpe deg med det på lenge.. Føler du at du ikke klarer å komme deg ut av denne sorgen, råder jeg deg til å gå til en som jobber med sorg og pårørende, evt. krisepsykolog.
Antall ord: 227
Drep ikke fluen på din venns panne med en øks.

Kinesisk ordtak

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
>wiz

Innlegg av >wiz »

Stavenes knekt skrev:Du skal ikke kontakte din døde venninne. Hjelpere er ikke noen man skaql be dette om, de har en helt annen funksjon. Du bør kansje lese litt om innleggene her inne først?

Hadde jeg vært deg , hadde jeg prøvd å skaffe meg proff hjelp. Dette høres ut som traumer.
Mener du det er bedre at en ukjent klarsynt tar kontakt med venninnen enn henne selv?
Antall ord: 73

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
BA.
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 5175
Startet: 12 Jan 2005 09:49
19
Blitt takket: 6 ganger

Innlegg av BA. »

Å miste noen en er glad i er alltid trist. Å miste noen i slike ulykker er ekstra ille og det føles helt uvirkelig. Det tar lang tid før en ordentlig klarer å akseptere at det har skjedd.

Døden er ikke en overgang til en annen fase. Det er slutt, og man kan ikke komme i kontakt med de døde. Dette tror jeg kan være greit å vite, selv om det kan gjøre vondt for deg nå, men jeg tror smerten kan forlenges dersom du tror du kan få kontakt med venninnen din senere.

Prøv å kos deg med de gode minnene du har, og alt det fine dere har gjort sammen. De drømmene du har kommer av at du tenker mye på de som ble borte, og tyder på at du er et fint menneske som bryr seg om og savner menneskene som har blitt borte.
Antall ord: 150

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !