Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderGjenferd - synlig eller ikke?

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Bruker avatar
Svennis
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 21 Nov 2005 23:54
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Lier

Gjenferd - synlig eller ikke?

Innlegg av Svennis »

Enkelte påstår å ha SETT gjenferd "live", andre at de har følt sjelen eller sett noe på et bilde. Det sies jo også at ånder kan gi utslag på elektriske apparater.

Er det noen som har en formening om hva som gjør at enkelte gjenferd viser seg "i levende live", mens andre føler de, eller har det med hva vi mennesker kan oppfatte? D.v.s. at noen er i stand til å se, andre i stand til å føle, mens mange verken ser eller føler?

\:D/
Antall ord: 90
Skal du være ærlig, så vær det!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gjest

Innlegg av Gjest »

Gjenferd, eller de som er døde, om du vil, lever og oppererer på en annen frekvens enn det vi gjør.
Mange av dem vil gjerne komme i kontakt med oss, men greier det ikke, på grunn av dette.
Her er det mediene kommer inn, de har lært seg å kommunisere på de avdødes frekvens, eller noe modt i mellom oss og dem.
I enlelte tilfeller når allikevel de døde igjennom, men ikke helt klart, og det kan da arte seg i lyder, blinkende lys, syner, eller på annen måte, men da kun i korte glimt.
Dette er min sannhet, men ikke nødvedigvis din.

Klem fra
Kirstin.
Antall ord: 113

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
misty-gutt
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 20 Aug 2005 21:40
19
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av misty-gutt »

Jeg er ikke et medium, men har sett et Gjenferd og det på høylys dag, like klart som om det skulle ha levd i beste velgående her på jorden. Men.., la meg si, mekanismen for hvordan dette er mulig eller grunnen til at sånt skjer, nei se det vet jeg ikke. Men tror i mitt tillfelle at hun ville meg noe, men hva..hm..lurer ennå på det....
Antall ord: 71
Se, jeg står for døren og banker; om noen hører min røst og åpner døren, da vil jeg gå inn til ham og holde måltid med ham, og han med meg.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
chrishnoa
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Startet: 15 Aug 2004 20:55
20
Lokalisering: hedmark

Innlegg av chrishnoa »

tror det kommer an på personen jeg. noen er kansje så pass åpene at de kan se det, mens noen bare føler eller hører...
jeg har aldri sett noe. men har hørt en del rare ting. og så gir pendel av og til utslag på ting.
Antall ord: 49
i dont suffer from insanity, i enjoy every minute of it!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Hild
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 27 Nov 2005 15:08
19
Lokalisering: akershus

Innlegg av Hild »

jeg tror at det kommer an på personen... noen ser andre føler....
jeg har både følt å sett gjenferd...
opplevd masse... vi bor i et rekke hus der det skjer masse rart
grøs
Antall ord: 36
Hild den mystiske.......

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links