Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Drømmer, NDO & ut av kroppenNoen som har svar?? UKO-søvnparalyse-Skyggefolk

Forum dedikert til drømmer, ut-av-kroppen opplevelser som Astral projeksjon, Lucide drømmer og nær-døden opplevelser. Herunder også drømmetydning

Moderatorer: Asbjørn, mod drømmer

Indiana.
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 22
Startet: 11 Nov 2005 05:10
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Blitt takket: 1 gang

Noen som har svar?? UKO-søvnparalyse-Skyggefolk

Innlegg av Indiana. »

Har lenge gått å grublet på om jeg skal prøve noen "åpne- lukke" øvelser for å åpne "sansene" litt . Leste om noen sånne øvelser beskrevet av Marion D. Jeans...
Har også lyst å prøve meg på astralreiser. Føler mange ganger jeg er på nippet til å utføre en sånn reise når jeg holder på å sovne, men tror jeg blokkerer ubevisst.. Er det noen som har andre "åpne-lukke" øvelser som dere synes fungerer bra, og som har noen råd og teknikker ang UKO/astralreiser?

MEN.....Har som sagt hatt veldig lyst til å prøve dette, men har i det siste blitt litt usikker etter at jeg leste om disse "skyggefolkene" ....Virker som om det er en sammenheng mellom UKO og søvnparalyse, og søvnparalyse og disse skyggefolkene..Ser at mange har hatt opplevelser med å havne i søvnparalyse gjerne i forbindelse med UKO ,og at de da har hatt kontakt med en noe utrivelig skikkelse; enten høy eller liten, som ofte har stått ved siden av sengen og studert personen som ligger der, eller har kommet opp på personen og nærmest kvalt den...Ond virker den også, og suger energi ut av deg!!!!
(Er et eget tema om disse skikkelsene inne her også..)

Jeg er redd for at om jeg får åpnet sansene mine, eller når jeg prøver på en UKO så åpner man også opp for at disse skikkelsene trekkes til deg..? Eller at de er der hele tiden men at du ikke ser dem før du evt har åpnet noen sanser...?

HAR IKKE LYST TIL Å HA SÅNNE OPPLEVELSER, om dere forstår.... Samtidig har jeg veldig lyst til å utvikle meg..Noen råd eller synspunkter???

Håper noen kan hjelpe...
Antall ord: 296

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Purplehaze
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 127
Startet: 30 Mai 2005 14:27
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Care Avenue

Innlegg av Purplehaze »

Jeg har ingen peiling på sånt. Men du kan jo søke litt rundt på forumet her. Her finner du mange, gode svar. :)
Antall ord: 24
- People fake a lot of human interactions, but I feel like I fake them all, and I fake them very well. That’s my burden, I guess.

- Dexter Morgan

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Horus^
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 619
Startet: 16 Nov 2005 13:12
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Ålesund
Har takket: 13 ganger
Blitt takket: 40 ganger

Innlegg av Horus^ »

Er ikke alle opplevelser omkring UKO som er like "hyggelige" om du vil, men det er bare din egen frykt du trenger å være redd for. Det finnes mange rare og ekle skapninger rundt omkring, og du vil garantert støte på noen om du holder på med Ut av kroppen reiser. :)
Antall ord: 52

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Indiana.
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 22
Startet: 11 Nov 2005 05:10
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Indiana. »

Javel..... :mozilla_frown: Kanskje jeg skal revurdere UKO...

Ihvertfall, det jeg leste om dette Skyggefolket så opptrer disse ikke under en UKO men ofte ved søvnparalyse, noe en del har i forkant/etterkant av UKO, om jeg har forstått det riktig....
Antall ord: 43

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
>wiz

Innlegg av >wiz »

Det er ikke sikkert det finnes skyggefolk. Jeg har bare sett det 1 gang og hvis man møter på noe er det alltid en fordel å være på astralplanet. Da har man sjanse til å forsvare seg.
Antall ord: 37

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Indiana.
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 22
Startet: 11 Nov 2005 05:10
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Indiana. »

Hva var det du så da? Var det under en UKO?
Antall ord: 11

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
>wiz

Innlegg av >wiz »

Ja under UKO. En liten stygg sak som lignet på en svart "gollum" som satt oppå vinduet da jeg gikk ut av kroppen.
Antall ord: 23

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Indiana.
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 22
Startet: 11 Nov 2005 05:10
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Indiana. »

Hehe. Hørtes ikke så trivelig ut...Noen formening om hva de gjør? Var det liksom sånn at han betraktet deg, eller virket det som om han hadde andre formål med tilstedeværelsen? Liker ikke helt det der...
Antall ord: 41

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Horus^
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 619
Startet: 16 Nov 2005 13:12
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Ålesund
Har takket: 13 ganger
Blitt takket: 40 ganger

Innlegg av Horus^ »

Som sagt så kan man komme over mange forskjellige skapninger under en Ut av kroppen reise.. Ikke nødvendigvis bare i det astrale, men også på andre plan.. Men det er bare din egen frykt du har å frykte :)
Antall ord: 38

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Indiana.
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 22
Startet: 11 Nov 2005 05:10
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Indiana. »

Hmm. Må prøve å gjøre noe med frykten da...syntes det var litt urovekkende lesing det med disse skapningene...
Antall ord: 20

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
>wiz

Innlegg av >wiz »

Indiana. skrev:Hmm. Må prøve å gjøre noe med frykten da...syntes det var litt urovekkende lesing det med disse skapningene...
Ikke no stress. Bare å stikke hvis det er ubehagelig.
Antall ord: 31

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
aeemana
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 20
Startet: 11 Feb 2005 08:49
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: fin

skugge

Innlegg av aeemana »

når jeg ser sånne skygge folk eller hva jeg skal kalle dem så er jeg lys våken.men det er ikke personer jeg ser,jeg ser skygger som brer seg over mørke kroker å mørke plasser..(skyggene er mørkere en de mørke plassene på rommet,om du forstår) disse rører seg også.
å dette har jeg sett uansett hvor hen jeg har vært å sett fra jeg har vert liten..

kan jo være øya mine da i grunn..men jeg har ikke no forklaring på det
Antall ord: 94

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Indiana.
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 22
Startet: 11 Nov 2005 05:10
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Indiana. »

Hørt flere som ser sånne lys våken, i skyggene liksom...Aldri gjort det jeg, har ikkenoe spesielt lyst heller :mozilla_smile:

Regner med en blir mer mottakelig for d hvis man driver med åpne-lukke øvelser og...eller kanskje det vil hindre meg i åpne meg hvis jeg er redd for å se sånne skikkelser...?!
Antall ord: 58

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Britt84
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 25
Startet: 07 Apr 2004 22:52
20
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Hedmark

Innlegg av Britt84 »

Detta var skikkelig spennende. Jeg lærer veldig mye av å stikke innom her. Hehe... Tror jeg har sett skyggefolk jeg, etter det jeg har lest. Men må skyggefolk ha menneske form, eller kan dem være uklare å heller se ut som en svart "klump" på en måte? Kanskje jeg har noen på soverommet isåfall. Har begynt å høre lyder igjen også, som har vært borte i nærmest 8 år, slik som den tunge puste lyden som om noen sitter ved siden av meg, passer på meg, men har sovnet. hehe... I går hørte jeg som om noen gikk to skritt innpå der, har vegg til vegg teppe på rommet, så jeg hørte på en måte subbing mot det. Etterpå så jeg en svart klump som beveget seg ved sengekanten mot hodeenden. Både jeg og kjæresten har kjent en plutselig kald guffs mot oss. Det følte jeg ofte når jeg hadde et annet rom også, men jeg tok det bare som at det var en engel eller noe som bare strøk på meg for god natt. Uff... detter ut av temaet også jeg. Sorry :)
Antall ord: 196

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Indiana.
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 22
Startet: 11 Nov 2005 05:10
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Indiana. »

Har heldigvis ikke sett det jeg :mozilla_smile: Har sett at noen som skriver at de kan se ut som dyreskapninger også; flaggermus, "gollum-lignende" som wiz skrev, og andre ekle former...Og som du skriver Britt, så er det ofte de puster tungt ved siden av deg..
Er du helt våken når du hører det, eller er det like før du sovner?
Antall ord: 67

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links