Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderEr jeg beskyttet?

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Bruker avatar
Lee
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 11 Nov 2005 20:22
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Oslo
Blitt takket: 1 gang

Er jeg beskyttet?

Innlegg av Lee »

Hei,jeg er ny her :mozilla_smile: Vel,jeg bor i et sært kollektiv. Bygningen vi bor i er en gammel gjerdefabrikk som ble oppført i 1929. Vi er 2 jenter og et kjærestepar. anyway,tingen er: alle de andre har opplevd sære ting, mens jeg hverken har sett eller hørt noe som helst. For noen år tilbake renset jeg et gammelt hus jeg leide for et gjenferd. og alle fenomenene som pågikk i det huset,forsvant.
I forgårs oppsøkte jeg d plagegde rommet fordi jeg i starten merket en liten kulde bak døra. merket straks en sterk kulde,samt smerter i den venstre armen. Men det er alt jeg har opplevd, og da oppsøkte jeg "problemet" på egen hånd. Jeg skjønner ikke hvorfor jeg får være i fred, men da jeg renset det gamle huset, kastet jeg en slags beskyttelse på meg selv. Noen som skjønner seg på dette? hele historien er skrevet av en av mine samboere :

https://www.paran.no/forum/phpbb2/viewtopic.php?t=5380
Antall ord: 184

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Bruker avatar
paraunormal
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 03 Mai 2005 22:22
19
Blitt takket: 2 ganger

Innlegg av paraunormal »

kritisk tenkning kan iallefall være forebyggende :mozilla_laughing:
Antall ord: 9

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Lee
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 11 Nov 2005 20:22
19
Lokalisering: Oslo
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Lee »

Oki? Hva er d du egentlig legger i d,paraunormal?
Antall ord: 10

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
paraunormal
Standard bruker
Standard bruker
19

Innlegg av paraunormal »

At du kan tenke deg til sannsynlige årsaker for f.eks denne kulden bak døren. Jeg vil tro at en gjerdefabrikk fra 1920-tallet sannsynligvis har plasser der det kommer kulde inn utenifra, som små sprekker som skaper gjennomtrekk. Altså å finne ut som det er fysiske årsaker til kulden.
Antall ord: 50

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gjesten

Innlegg av Gjesten »

Tar du en god ull genser på deg er du nok litt mer beskyttet mot den kulden :mozilla_innocent:
Antall ord: 17

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
paraunormal
Standard bruker
Standard bruker
19

Innlegg av paraunormal »

jaktmann skrev:Tar du en god ull genser på deg er du nok litt mer beskyttet mot den kulden :mozilla_innocent:
Godt forslag! Men pass på at du er god og varm før du tar på deg ullgenseren. Meningen med en ullgenser er jo at den skal holde varmen inne, ikke kulden :)
Antall ord: 51

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gjesten

Innlegg av Gjesten »

paraunormal skrev:
jaktmann skrev:Tar du en god ull genser på deg er du nok litt mer beskyttet mot den kulden :mozilla_innocent:
Godt forslag! Men pass på at du er god og varm før du tar på deg ullgenseren. Meningen med en ullgenser er jo at den skal holde varmen inne, ikke kulden :)
:mozilla_innocent: :mozilla_cool:
Antall ord: 55

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
bursdagskalender
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 12 Nov 2005 00:08
19

hvor er bildene

Innlegg av bursdagskalender »

heh, hadde vært morsomt on noen hadde funne noen gode bilder...

men det var det ikke så mye av her....
Antall ord: 21
En bursdagskalender...
http://vestnes.net

- glem aldri en bursdag igjen...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
binders..
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 16 Okt 2005 18:41
19
Lokalisering: oslo

Innlegg av binders.. »

du skjønte ikke hvorfor du ikke for vere i fred.sånn jeg har oplevd det så er du open for sånne ting så tiltrekker du deg det og.du merker dem kanskje med att det blir kaldere.men dem merker att du merker og så det kan nok også vere grunnen.mulig dem har ett budskap dem vil ha ut.også lenge åndene(energiene)merker att dem kan opnå kontakt så vil dem også prøve og få fram budskape.jeg har vert med og oplevd att det har vert sterk åndelig aktivitet også har man kominisert med dem og de har fått gitt den beskjeden, budskape dem ville også har dem forsvunnet.og dem hvar veldig påtrengene men med en gang dem fikk sakt gjort det som plaget dem så hvar dem borte like fort som dem dukket opp.kanskje det er grunnen du føler du er en slags mangnet.skjenner flere som har det sånn.
Antall ord: 164
lev live nyt live og ver glad

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gjesten

Innlegg av Gjesten »

binders.. skrev:du skjønte ikke hvorfor du ikke for vere i fred.sånn jeg har oplevd det så er du open for sånne ting så tiltrekker du deg det og.du merker dem kanskje med att det blir kaldere.men dem merker att du merker og så det kan nok også vere grunnen.mulig dem har ett budskap dem vil ha ut.også lenge åndene(energiene)merker att dem kan opnå kontakt så vil dem også prøve og få fram budskape.jeg har vert med og oplevd att det har vert sterk åndelig aktivitet også har man kominisert med dem og de har fått gitt den beskjeden, budskape dem ville også har dem forsvunnet.og dem hvar veldig påtrengene men med en gang dem fikk sakt gjort det som plaget dem så hvar dem borte like fort som dem dukket opp.kanskje det er grunnen du føler du er en slags mangnet.skjenner flere som har det sånn.
:mozilla_cool:
Antall ord: 168

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links