Hjemsøkt, Gjenferd & ÅnderMin første "rensing"

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Lille Du

Min første "rensing"

Innlegg av Lille Du »

Hei alle lesere;
Tenkte jeg ville dele noe med dere som eg er litt fornøyd med.

En dame jeg kjenner hadde problem med uro i huset. Bankelyder på loftet, datteren ble vekket om natten, vindu som åpnet seg av seg selv, og andre ting. Datteren i huset snakket en edl om dukken sin som nå kunne snakke. Den snakket så mye at hun ikke kunne få sove så lenge. Etterhvert kom datteren inn til foreldrene om natten fordi hun ikke ville være på rommet sitt mer da det var så mye bråk der inne.

Fra før hadde jeg hørt mye om uroen i huset fra tidligere eiere, men hadde aldri orket å gå opp på loftet der. (Det var i de dager da eg var mørkredd, men det er en annen historie) Eg har alltid følt at eg ikke skal opp på det loftet, at eg ikke har noe der å gjøre. eg har alltid merket at det har vært noe i det huset, men når eg har vært der har det merkelig nok alltid vært stilt.

Vel, damen ba meg om hjelp, så eg trødde til.

Gjorde som anbefalt, tente lys og formidlet det eg ønsket å formidle til vedkommende. At han skulle forlate huset. Mens dette pågikk, satt datteren i huset og lekte i naborommet. Da eg følte at eg endelig var i ferd med å nå frem til den som var der, valgte eg å ta med en runde på loftet. I naborommet, der det meste skjedde, satt jenta. Da eg kom inn og gikk forbi henne snnudde hun hodet lett til siden og sa; "der er hun som vil sende deg vekk." Da eg spurte henne hva hun sa, svarte hun ingenting. Da eg ikke gav meg svarte hun at hun sa noe om klistremerker... :-s

Vel, for å gjøre en histoie kort; det gikk bra, jenta var sint på meg etterpå. Men huset har vært stilt siden eg var der. Jenta sover hele natten gjennom og dukken har sluttet å snakke.

Vellykket rensing or what????

Lille Du :roll:
Antall ord: 351

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Gjesten

Innlegg av Gjesten »

Håper de virker og at de (jenta) får fred med seg selv no :mozilla_innocent:
Antall ord: 15