Hjemsøkt, Gjenferd & Åndermainn i kjellarn

Ånder og spøkelser, hjemsøkte steder, åndelig aktivitet generelt. Husk kun omtale av steder hvor det er tillatt for almennheten !

Moderatorer: Asbjørn, mod hjem

Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.

Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
ensomreke

mainn i kjellarn

Innlegg av ensomreke »

Heilt sia eg va lita ha eg drømmt om et rom nede i kjellarn dær dæ går igjænn en mainn,han e farn te han som vi lei huse hos og e vældi snill,men dæ romme e ondt. I drømmen e dæ en gang dær inne som går ned i jorda men den e heilt rætt så egentli sku eg jo ha kommen ut i hagen vårres. Men den hær gangen e då så skummel at eg våkna uta eg skreik når eg va lita,nu ha eg lært meg å ikkje gå inn dær.

E dæ nå ondt i kjellarn våres som han prøva å beskytt oss fra?
E dæ kansje nå han vil ha ut av huse?
Eller e dæ han som e ond? Føl meg jo så trygg mæ han i huse..
Antall ord: 152

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.

I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.

Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
Gjesten

Innlegg av Gjesten »

Det er sikkert en bra teori du har på dette, hadde jo gått an og få et medie til og finne ut av det ?
Men det er jo litt ok og ha slik i huset også, iallefall når du beskriver det som rolig.

Spørsmålet er heller om du vil at han gammle mannen skal få fred eller hjelp til og komme seg over der han skal være?
Ikke noe lett svar og gi. Vi har selv "noe" i våres hus men har funnet roen med det.
Antall ord: 92

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Thyrin
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 12 Mai 2005 07:40
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Steinkjer
Blitt takket: 1 gang

Innlegg av Thyrin »

Tror nok ikke det er han som er "ond" som du sier nei :mozilla_smile:
Personlig tror jeg ikke på at noe er rent "ondt", men at det finnes negativ energi man reagerer på - i dette tilfellet du.
Skal ikke uttale meg om akkurat hva det er, men sjansen er jo der for at det kun er negativt ladet energi som henger igjen, uten at det er noe som kan gjøre deg noe vondt!
Ubehagelig kan jeg forstå at det er da....

Desverre har vi mennesker den evnen til å oppfatte alt vi ikke forstår som skummelt og farlig, hvilket gjør at vi har en tendens til å skremme oss selv uten grunn.
Selv om det selvfølgelig føles reelt nok!

Håper ikke at du tar dette ille opp, jeg tror at noe er der, men kanskje det ikke er helt som du oppfatter det. :mozilla_smile:
Antall ord: 150
Think evil thoughts ;)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links