Interessant..
jeg er fryktelig opptatt av disse fargene og lydene vi ikke kan se og høre
Slenger inn noe jeg postet på gaiaforum som har litt med dette å gjøre,
hovedspørsmålet kan jeg dog ikke svare på, men det var et godt et
"Alt i universet er i bevegelse,både det solide, det flytende og gasser. Alle ting beveger seg, vibrerer og beveger seg i sirkulære mønster. Hver eneste ting som eksisterer er identifisert av dets egne unike vibrasjonsfrekvens.
For å ta et eksempel:
Når som vibrerer veldig sakte, kan vi ikke høre det. Fysiske objekter vibrerer lavest, det er det som er grunnen til at vi ikke hører at de gir fra seg lyd. Når noe vibrerer høyere kan vi høre høyere toner, som når man slår på et piano. Vibrasjonen kan også øke høyere, slik at vi ikke kan oppfatte dem.. Sånn er det også med fargene vi ser. Vi er begrenset til å se kun spektrene i lys -regnbuen. Det første vi ser av fargene er mørk rød. Ettersom vibrasjonene øker blir det røde lysere, går over i oransje, så gult, grønt, blått, indigo og fiolett. Fiolett vibrerer høyere opp til ultrafiolet hvor vi ikke lenger har mulighet til å se fargen, på samme måte som vi ikke kan se infrarødt med det blotte øye.
Våre tanker, følelser og ønsker sender vibrasjon ut i universet. Hver tanke eller mental tilstand har sin egen vibrasjon. Det høyere vibrasjoner, jo lenger virker effekten av de. Jo lavere vibrasjonen er dess mer potensielt er det at effektene har en kortere effekt.
Optimisme vibrerer på en høyere frekvens, pessimisme på lavere frekvens....
-fritt oversatt fra "The light shall set you free"
Damn it, spørs om jeg ikke må prøve å få til noen ut av kroppen opplevelser nå da.
Og jeg som blir så redd at jeg holder på å pisse på meg hver gang jeg er på vei ut