Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerSlik kan du påkalle hjelperne dine

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Bruker avatar
Orthrinos
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 26 Sep 2005 19:16
19
Kjønn (valgfri): Mainn
Blitt takket: 7 ganger

Slik kan du påkalle hjelperne dine

Innlegg av Orthrinos »

Siden så mange lurer på det, og jeg har hatt suksess med dette før, så føler jeg for å legge ut en metode som kan hjelpe dere til å se eller kontakte hjelperne deres. Denne metoden er helt trygg, og den vil vise dere hvem som er hjelpere og ikke. (de negative elementene blir forvist av dette. Dette er forresten en forenklet utgave av det som populært kalles "LBRP", Lesser Banishing Ritual of the Pentagram.) Jeg legger ikke ut denne for å diskutere, for det kan dere gjøre andre steder, men for å få tilbakemelding fra folk som har prøvd det, og for å svare på seriøse spørsmål.

Gjør som følger: (bruk kompass og merk øst, sør, vest, nord.)1.(valgfri)Kjøp havsalt, for det er billig og bra, og strø det i en sirkel rundt deg.Eller Visualiser en lysende sirkel rundt deg. 2.Sett opp stearinlys rundt omkring, pass på at det ikke er brannfarlig. Gjerne ett eller flere øst for der du skal stå, vest, sør og nord. 3. Still deg med ansiktet mot øst, og se for deg en lysende kule i blått lys vokse ut fra fingeren din. Kulen blir der den vokste frem. 4. Tegn med lys, en strek fra øst til sør, og stopp i sør. La en kule til med blått lys vokse frem fra fingeren din, og gjenta dette helt til du kommer til nord. 5. Still deg nå midt i sirkelen og visualiser de fire kulene med blått lys, og stripen som går helt rundt deg i en sirkel. 6. Visualiser at stripen blir til en stor hvit kule som omringer hele deg. Dette er ren beskyttelse mot forstyrrende åndelige elementer. Sett deg så ned, og spør etter hjelperne dine. formuler det som du føler for. prøv deg frem. Hva føles mest passende for deg? stå oppreist eller sitte, ligge? "Kom Hjelpere!" eller "Hjelpere, vis Dere!" det er ingen fasit bortsett fra at en sirkel av hvitt lys og blått lys i hver himmelretning er mest brukt, og har vist seg å fungere. Gjør du dette hver kveld, vil hjelperne dine komme til slutt. det kan ta lang tid, men du vil takle energier bedre, uten at kroppen din eller eterlegemet ditt kan bli påvirket av f.eks. chakrablokkeringer o.l. inne i denne sirkelen. det er hovedhensikten med den. du har et frirom der.
Sist redigert av Orthrinos på 12 Okt 2005 04:49, redigert 1 gang totalt. Antall ord: 415
Alt er sant. Alt er usant. Alt har ingen mening.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
sjanna
Standard bruker
Standard bruker
Startet: 10 Aug 2005 01:48
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: lørenskog

Innlegg av sjanna »

Er det den eneste måten man kan tilkalle hjelpere på?
Antall ord: 11

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Orthrinos
Nybegynner
Nybegynner
19

Innlegg av Orthrinos »

Selvfølgelig ikke. Det blir som å spørre: Er mat det eneste jeg kan svelge? Men jeg skjønner at du spør. Det er jo derfor jeg skrev det ned på denne måten. Det jeg vet, er at denne metoden utvilsomt vil fungere etter hvert. Men det kan kreve tålmodighet :)
Antall ord: 53

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
sjanna
Standard bruker
Standard bruker
19

Innlegg av sjanna »

finnes det ikke en lettere måte da? :D
Antall ord: 8

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
UriGneller
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 17 Aug 2005 01:25
19
Lokalisering: langevåg

Innlegg av UriGneller »

hvorfor skal det være så mye "styr" for å kalle på hjelperne da? Er det hjelperne selv som bestemmer hvor vanskelig det skal være å påkalle dem? eller? ikke mye hjelpsomme dah :?
Antall ord: 33

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
sjanna
Standard bruker
Standard bruker
19

Innlegg av sjanna »

skal vel ikke være sånn at du bare kan skrike...hey hjelper kom her a...så er den der...det er nok litt for lett....

som alt annet her i verden kommer sikkert ikke dem på sølvfat heller...må vel jobbe for dem å om alt annet. Ikke noe som er gratis her i verden. Da tenker jeg ikke på penger da :D
Antall ord: 64

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Orthrinos
Nybegynner
Nybegynner
19

Innlegg av Orthrinos »

Selv om jeg synes det er lett å gå nå, så tok det lang tid å lære. Samme med å knyte skolissene. Det å påkalle hjelperne sine er egentlig mer alvorlig enn jeg har inntrykk av at folk tror, så -ja, det skal litt til. Det finnes enklere måter. Men det blir som den negative siden av spiritisme. man vet aldri hva man får da. Jeg synes det er ekstremt viktig å ikke være lemfeldig med dette. Derfor anbefaler jeg å gå frem på denne måten, for å være sikker på hvem du får frem. (og jeg snakker ikke om djevelen eller noe sånt. Men det finnes forstyrrende elementer. Hjelperne har regler, og en av reglene er, tro det eller ei; ikke vise seg før personen er klar.)
Antall ord: 131

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
sjanna
Standard bruker
Standard bruker
19

Innlegg av sjanna »

ok......men er man forsiktig så kan det vel gå ann å få kontakt med hjelperne dine med ouija brett....
Antall ord: 19

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Orthrinos
Nybegynner
Nybegynner
19

Innlegg av Orthrinos »

UriGneller skrev:hvorfor skal det være så mye "styr" for å kalle på hjelperne da? Er det hjelperne selv som bestemmer hvor vanskelig det skal være å påkalle dem? eller? ikke mye hjelpsomme dah :?
Hjelperne er ikke der for å bli kontaktet. De er der for å passe på at forstyrrende elementer som ikke skal være der, skaper så mye bry at folk for eksempel tar livet av seg. Det sies at vi aldri får oppgaver å lære i denne jordiske tilstanden enn vi klarer å bære. Det er det hjelperne skal passe på. Det finnes faktisk negative krefter som prøver å stoppe menneskene fra å oppnå visdom. Og de ville ikke prøvd hvis de visste at de allerede hadde tapt.
Antall ord: 122

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Orthrinos
Nybegynner
Nybegynner
19

Innlegg av Orthrinos »

sjanna skrev:ok......men er man forsiktig så kan det vel gå ann å få kontakt med hjelperne dine med ouija brett....
Jeg ville absolutt ikke anbefale å bruke quijabrett for det formålet. Det kan til og med være vanskeligere å kontakte dem med det. Hjelperne er høyere astrale vesener. og disse vil ikke la seg påkalle gjennom fysike midler, men gjennom ånden til den det gjelder.
Antall ord: 68

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
sjanna
Standard bruker
Standard bruker
19

Innlegg av sjanna »

OK....godt å vite :D
Antall ord: 3

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Orthrinos
Nybegynner
Nybegynner
19

Innlegg av Orthrinos »

:D
Antall ord: 0

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Kent
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 28 Mar 2005 14:53
19
Lokalisering: Troms

Innlegg av Kent »

Hjelperne har regler, og en av reglene er, tro det eller ei; ikke vise seg før personen er klar.)
hvordan vet du dette?
høres litt ulogisk ut for meg.
Antall ord: 31
Face your fears,live your dreams. carpe diem!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
>wiz

Innlegg av >wiz »

ADVARSEL

Jeg sier ikke at det ritualet ikke funker, men jeg vil ikke anbefale det til nybegynnere. De fleste her inne er mennesker som er nysgjerrige på det åndelige, de er ikke drevne på magi. Spesielt ikke magi skrevet at Aleister Crowley. Jeg har litt erfaing med dette og har bare negative opplevelser. Ja nesten iallfall. Jeg har selv brukt noen av disse avanserte ritualene og fikk et helvete for det. Brukte langt tid på å rette opp i alt sammen igjen.

Jeg regner med at trådstarter er uenig med meg, men det som aleister skrev i den såkalte lovens bok er farlige saker å lefle med. Det er veldig interessant, men ikke for nybegynnere.
Antall ord: 115

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
heiwa
Nybegynner
Nybegynner
Startet: 22 Des 2004 17:08
19

Innlegg av heiwa »

jeg har ikke prøvd dette, og kan ikke utale meg om hvordan det funker.. men hvis jeg vil at mine hjelpere skal komme, så er det gjort på ca. et sekund.. en tanke er nok, også er de der.. er bare å tenke på dem.. så for meg blir dette litt mye styr... men jeg har som sagt ikke prøvd..

heiwa :P
Antall ord: 62
den som skryter av gårsdagens seiere, får ikke mye å skryte av i morra!

(kinesisk ordtak)

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links