Annonseblokkering ble oppdaget: Webstedet Paranormal er gratis, fordi kostnadene dekkes delvis via annonser. Vennligst støtt oss ved å oppheve blokkering av annonser på Paranormal.
Moderatorer:Asbjørn, matmod, mod klarsyn, mod univers, Mod Fakta og, mod drømmer, mod si hei, mod_spøkeguiden, Chatmoderatorer, Mod prat & gen, mod healing, mod ufo, mod hjem, mod engler
Eller Cyprianus om du vil...
Noen som har kjennskap til denne boken med magiske formler?
Fins det noen som har den?
Jeg er svært interesert i å skaffe meg den boka.....
Trenger svar
Fant litt mere stoff om denne sagnomsuste presten Svend Pillar.
And it goes like this:
I året 1731 kom det ein prest som heitte Svend Pillar til Berg og Torsken.
Han hadde svarteboka med seg.
Det hadde han til felles med fleire uvanlige prestar over heile landet, tilmed Petter Dass fekk jo det ordet på seg.
Svend fekk namnet Pellar på folkemunne.
Svend Pellar vart en populær prest, om vi skal tru det han blei huska for på yttersida. Men han drakk mykje og det blei klaga på han. Eit av dei verste klage-måla var at han på ei Bergens-ferd hadde satt seg opp i fiskevekta på Bryggen i fullt ornat - i fylla.
Etter dette vart han kalt inn til ein visitas på Trondenes i 1734 der både bisp og prost og prestar var til stades. Dei dømte han frå embedet. Men så lett var det ikkje å bli ferdig med svartebokpresten. Han mante fram fanden i Trondenes-kjerka og gjekk sjøl og satte seg i båten sin i Altevågen. Dei måtte be han på sine kne om å komme tilbake før han tykje (fanden) molliserte og knuste alt inventar i kjerka. Jo, han skulle nok komme, men embetet ville han ha tilbake. Og det lova dei.
Det blei til ei vise, visa om Svend Pellar. Og det er nok det bildet presten ville at folket skulle sitte igjen med, helten frå folket mot bisp og prost. Men i verkeligheita var det ein knust Pellar som forlot Trondenes-kjerka etter visitasen der. Då han døydde i fattigdom på yttersida av Senja i 1744, levde han vidare - som helt. Og heltesagn har levd etter han i over 250 år.
Antall ord: 288
Se, jeg står for døren og banker; om noen hører min røst og åpner døren, da vil jeg gå inn til ham og holde måltid med ham, og han med meg.