Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerHvordan komme tilbake?

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Nellik
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 7
Startet: 05 Aug 2005 18:15
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Bergen

Hvordan komme tilbake?

Innlegg av Nellik »

Heisann!
Jeg har så meditert i snart 3 måneder.. Etter 1 måned merket jeg en stor forandring når jeg mediterte. øynene flakket og det var som om jeg befant meg i et stooort svart rom, etterhvert fikk jeg også se grønne "prikker" eller "klatter" (hehe) som svevde rundt foran meg. Jeg ble veldig glad da jeg merket fremgangen.
Men så vet jeg ikke hva som har skjedd, for nå i det siste kommer jeg ikke "dit" lenger. Jeg blir tung i kroppen og sånt, men skyllingene og flakkingen med øynene er borte! Har det noe med at jeg blir for opphengt i hva som skal skje eller noe?! eller at tvilen gjør det vankelig?
Jeg var jo så flink :wink: Vil tilbake dit!
Antall ord: 128

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Eireen
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 626
Startet: 27 Apr 2004 14:45
20
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Trondheim
Blitt takket: 2 ganger

Re: Hvordan komme tilbake?

Innlegg av Eireen »

Nelikk skrev:Heisann!
Jeg har så meditert i snart 3 måneder.. Etter 1 måned merket jeg en stor forandring når jeg mediterte. øynene flakket og det var som om jeg befant meg i et stooort svart rom, etterhvert fikk jeg også se grønne "prikker" eller "klatter" (hehe) som svevde rundt foran meg. Jeg ble veldig glad da jeg merket fremgangen.
Men så vet jeg ikke hva som har skjedd, for nå i det siste kommer jeg ikke "dit" lenger. Jeg blir tung i kroppen og sånt, men skyllingene og flakkingen med øynene er borte! Har det noe med at jeg blir for opphengt i hva som skal skje eller noe?! eller at tvilen gjør det vankelig?
Jeg var jo så flink :wink: Vil tilbake dit!
Hei Nellik!

Det kan nok være mange årsaker til at du opplever å ikke komme "dit" lengre. En av årsakene peker du på selv, nemlig at dine forventninger kommer i veien. En annen årsak kan være at du rett og slett er ferdig med det stadiet og bør tenke på å gå videre til et nytt nivå? Kanskje er det også meningen at du skal ta i bruk din evne til klarhørsel og/eller klarfølelse?

Her må du nok følge din egen intuisjon om hva som er rett og/eller galt. Når du mediterer, forsøk om du bare kan "være", om du forstår hva jeg mener. Når du klarer å la være å forvente, men bare lar deg flyt med, det er da alt det spennende skjer! Bruk alle sansene dine og vær oppmerksom på alt som skjer rundt deg. Skriv gjerne ned dine opplevelser og observasjoner i en dagbok, kanskje finner du ut at du ikke står på stedet hvil allikevel :wink:
Antall ord: 302
Jeg takker Deg for enda en dag. Jeg ber Deg gi meg styrke til å gå med verdighet denne dagen, slik at jeg kan legge meg uten skam i kveld.

*Bear Heart*

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Nellik
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 7
Startet: 05 Aug 2005 18:15
19
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Bergen

Innlegg av Nellik »

Tusen takk for svar, skal prøve på det!

thankyou smankyou :P
Antall ord: 11

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links