Hei;
Jeg har jo snakket om hvor fornøyd jeg etter at jeg fikk hjelp til å sende videre noen ånder som oppholdt seg i huset mitt. Kjempefornøyd har eg vært!
Men de to siste ukene, etter at min mormor døde, har eg hatt en opplevelse av en dame i gangen min. Hun står i yttergangen med ryggen mot ytterdøra og ser inn i innergangen. Den gangen må eg gjennom hver gang eg skal fra stua til kjøkkenet eller omvendt. Oh nesten hver gang har eg opplevelsen av å se noe i synsfeltet der ute i gangen.
I går hadde eg besøk av en kammerat som innrømmet at han hadde evnen til å sanse og se ånder han også. Eg nevnte aldri dama i gangen. Men da han skulle gå såg han henne. Ei dame i hvitt og blått, med hvitt/ lyst hår ned til skuldrene. Håret var utslått. Det rare er at det ikke ligner på mormoren min i det hele tatt. Trodde kanskje det var henne jeg...
Men spørsmålet er; Er det vanlig at det kommer ånder etter en renselse i huset? Det er denne uken eksakt ett år siden huset ble renset. Trodde kanskje eg slapp flere besøkende her....
Men får ikke følelsen av at det er ei dame som vil oss noe vondt...men datteren min ser henne tydeligvis. Hun oppfører seg rart enkelte ganger der i gangen...
Noen som har noen tanker om dette?
Noen innspill å komme med?
Lille Du
Hjemsøkt, Gjenferd & Ånder ⇒ Retur av ånder...?
Moderatorer: Asbjørn, mod hjem
Forum regler
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
FØLG NORSK LOV !
Innlegg som bryter med Norsk lov, kan bli satt i karantene,
og forfatter kan i ytterste konsekvens bli politianmeldt.
Merk : Vær forsiktig med å legge ut omtale og bilder av steder hvor man ikke har lovlig adgang !
Private eiendommer skal ikke omtales uten at man har tillatelse fra eier!
I slike tilfeller vil all info om bruker som legger inn slik info leveres politiet på forespørsel.
Husk ; All info om deg som bruker blir logget !
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
- Standard bruker
- Startet: 07 Jan 2003 20:48
- 21
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Sarpsborg
Personlig så tror jeg ikke man klarer å holde åndene borte selv om renselser har funnet sted. Jeg tror det handler litt om oss selv. Er man åpen og mottakelig for det spirituelle, tiltrekker vi oss åndene.
Hus-renselser går vel heller på de åndene som befinner seg der på det tidspunktet
Hus-renselser går vel heller på de åndene som befinner seg der på det tidspunktet
Antall ord: 52
Ikke gå foran meg
Kansje følger jeg deg ikke
Ikke gå bak meg.. Kansje jeg ikke viser vei
Gå ved siden av meg å bare vær min venn
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Takker for svar;
Eg var vel egentlig klar over det som du skrev...men er bare skuffet over at det kom noen flere på en måte. Nesten som ho vil noe der ho står og kikker inn...
Lille Du
Eg var vel egentlig klar over det som du skrev...men er bare skuffet over at det kom noen flere på en måte. Nesten som ho vil noe der ho står og kikker inn...
Lille Du
Antall ord: 41
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 07 Jan 2003 20:48
- 21
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Sarpsborg
Lille Du skrev:Takker for svar;
Lille Du
Som vi menesker, tror jeg også ånder kan være selskapssyke. Jeg tror også de fleste har en god hensikt med besøket sitt
Antall ord: 68
Ikke gå foran meg
Hide post links |
Hei;
Tenkte eg skulle si noe om hvordan det gikk med denne eldre damen i gangen min...
en eller to uker etter siste innlegg foravann dama. Eg satte meg ned i trappa i gangen og snakket emd min mormor. Det var henne eg trodde det var. Da vi har et spesielt familieforhold hos oss, var min mormor mer en mmor for meg enn bare en mormor. Vel...eg snakket til henne; sa hvordan eg hadde nå og hva eg følte om ting og tang.
Om det var min mormor eller ikke skal være usagt. Men damen i gangen forsvann hvertfall
Lille Du
Tenkte eg skulle si noe om hvordan det gikk med denne eldre damen i gangen min...
en eller to uker etter siste innlegg foravann dama. Eg satte meg ned i trappa i gangen og snakket emd min mormor. Det var henne eg trodde det var. Da vi har et spesielt familieforhold hos oss, var min mormor mer en mmor for meg enn bare en mormor. Vel...eg snakket til henne; sa hvordan eg hadde nå og hva eg følte om ting og tang.
Om det var min mormor eller ikke skal være usagt. Men damen i gangen forsvann hvertfall
Lille Du
Antall ord: 104
Hide post links |