Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerEr det normalt?

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

Bruker avatar
andreapijah
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 16
Startet: 24 Mai 2005 18:30
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Utenfor Trondheim

Er det normalt?

Innlegg av andreapijah »

Hei!

Jeg har lest artikkelen til larsrolle, og prøvd å trene opp sansene mine til å se auraen. Jeg begynner sånn smått å få det til :D

Er det normalt å bli sliten i øynene og få hodepine?
Antall ord: 36
Klem fra Andrea! :)
---------------------------
Jeg er imot dyretesting!

...det finnes mer mellom himmel og jord...

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Pusejenta
Standard bruker
Standard bruker
Innlegg: 520
Startet: 12 Jan 2005 17:56
19
Kjønn (valgfri): konemor
Lokalisering: In My Mind
Har takket: 5 ganger
Blitt takket: 4 ganger

Re: Er det normalt?

Innlegg av Pusejenta »

andreapijah skrev:Hei!

Jeg har lest artikkelen til larsrolle, og prøvd å trene opp sansene mine til å se auraen. Jeg begynner sånn smått å få det til :D

Er det normalt å bli sliten i øynene og få hodepine?
Helt normalt!
Forsøk å holde på litt kortere av gangen, så blir du ikke så sliten :wink:
Antall ord: 54
We make a living by what we get, we make a life by what we give.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Hecate
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 3053
Startet: 02 Sep 2004 20:50
19
Har takket: 7 ganger
Blitt takket: 56 ganger

Innlegg av Hecate »

Hehehe...hvis du sitter og nistirrer :shock: på de fargetestene som står der inne, så :lol:
Du skal ikke anstrenge blikket ditt. Hvis du stirrer så hardt at du begynner å se hvitt omriss, så har har øynene blitt for trette.
Det letteste, synes jeg, er å se på mennesker som beveger seg i forhold til en ensfarget bakgrunn, for da vil du se at auraen følger bevegelsene. Se på dem "vanlig" og beveg blikket. Det tar litt tid, men etter en stund oppdager du nok at det faller ganske så naturlig.
Lykke til! :wink:
Antall ord: 92
Be Content with what you have; rejoice in the way things are. When you realize there is nothing lacking, the whole world belongs to you.
~Lao Tzu





Our Anscestors be Praised!

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Orthrinos
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 77
Startet: 26 Sep 2005 19:16
18
Kjønn (valgfri): Mainn
Blitt takket: 7 ganger

Innlegg av Orthrinos »

Å bruke tarotkort og andre divinasjonsredskaper hjelper ofte til å se auraer og slikt bedre, men man må gå hardt inn for å klare det.
Det er helt normalt å bli litt sliten av å se auraer. Det ville vært lurt av deg å prøve å åpne opp chakraene dine mest mulig, for da vil det Tredje øyet ditt ha friere gjennomstrømning av energier, akkurat som hvis man har mye ørevoks, så hører man ikke fullt så bra.
Hvis du skal åpne chakraene, vil jeg anbefale å følge den Kabbalistiske metoden, med å åpne opp ovenfra og ned, ikke den indiske nedenfra og opp, for da vil man være avhengig av en guru/læremester. Det kan være at en av chakraene dine sperrer tilgangen for deg, og at det er derfor du får ubehag.
Antall ord: 134
Alt er sant. Alt er usant. Alt har ingen mening.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Bruker avatar
Orthrinos
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 77
Startet: 26 Sep 2005 19:16
18
Kjønn (valgfri): Mainn
Blitt takket: 7 ganger

Innlegg av Orthrinos »

(indisk: det er lurt å ha en guru, fordi man går oppover, og da begynner man med det desidert sterkeste energipunktet i kroppen, rot-chakraet. Går åpningen av disse for fort, kan det blokkere mer, og dette kan være direkte farlig. Det er FULLSTENDIG trygt under veiledning, eller hvis man begynner ovenfra.) :shock:
Antall ord: 54
Alt er sant. Alt er usant. Alt har ingen mening.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links