Hei!
Det har vært en ulykke i forrige(?) uke. Tror det var med bil... Det var ei jente som heter Tonje (17 år), og kjæresten hennes, Robert. Robert døde, og Tonje havnet på sykehus med brukket nakke.
Først sa legene at hun var lam fra nakken og ned, men så en dag rørte hun på vestrehånda Men de tror hun er lam fra brystet og ned nå da.
Jeg vil gjerne at dere sender lys, god energi og alt mulig positivt til henne, slik at hun ikke blir lam! Håer dere vil hjelpe! Har sendt lys til henne selv. Har aldri gjort det før, men prøvde så godt jeg kunne.
Magen behynte å krible da jeg tok inn den positive energien og slapp ut den negative. Er det vanlig?
På forhånd takk
Engler, Guider, Hjelpere, Skytsengler ⇒ Sende lys og god energi.. hjelp!
Moderatorer: Asbjørn, mod engler
-
- Nybegynner
- Startet: 24 Mai 2005 18:30
- 19
- Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
- Lokalisering: Utenfor Trondheim
Sende lys og god energi.. hjelp!
Antall ord: 141
Klem fra Andrea!
---------------------------
Jeg er imot dyretesting!
...det finnes mer mellom himmel og jord...
---------------------------
Jeg er imot dyretesting!
...det finnes mer mellom himmel og jord...
Link: | |
BBcode: | |
HTML: | |
Hide post links |
Sjamanistisk konfirmasjon 2025
- En meningsfull reise inn i voksenlivet.
I dagens samfunn søker mange ungdommer etter alternative måter å markere overgangen fra barn til voksen.
En av disse alternativene er sjamanistisk konfirmasjon, arrangert av Sjamanistisk Forbund.
Dette ritualet er en del av en stadig voksende bevegelse som søker å gjenopplive og modernisere gamle, naturbaserte tradisjoner.
Hva er Sjamanistisk Forbund?
Sjamanistisk Forbund er en organisasjon som arbeider for å fremme sjamanisme som en spirituell praksis og livsstil i Norge.
Forbundet ble stiftet i 2012 og har siden den gang vokst i antall medlemmer og aktivitetstilbud.
Sjamanisme, slik det praktiseres av forbundet, er en naturbasert åndelighet som legger vekt på kontakten med naturen, åndeverdenen og indre visdom.
Les mer her
-
Verifisert
- ADMIN
- Startet: 05 Apr 2005 01:39
- 19
- Kjønn (valgfri): *U*
- Lokalisering: Florø
- Har takket: 1435 ganger
- Blitt takket: 1726 ganger
- Kjønn:
Forsøker å sende lys til henne, jeg og.
Stort annet kan vi ikke gjøre.
Be våre Hjelpere om å hjelpe også, ikke bare pågrunn av nakkeskaden, men og pågrunn av det psykiske !
Om hun blir førlig igjen, se det vet jeg ikke, vi får bare håpe.
Men uansett så kan hun fremdeles få mye glede utav livet....
Ps; Det VAR ett godt tegn at hånda rørte seg...
Vi får bare krysse fingra...
Asbjørn
Stort annet kan vi ikke gjøre.
Be våre Hjelpere om å hjelpe også, ikke bare pågrunn av nakkeskaden, men og pågrunn av det psykiske !
Om hun blir førlig igjen, se det vet jeg ikke, vi får bare håpe.
Men uansett så kan hun fremdeles få mye glede utav livet....
Ps; Det VAR ett godt tegn at hånda rørte seg...
Vi får bare krysse fingra...
Asbjørn
Antall ord: 83
Hide post links |
-
- Standard bruker
- Startet: 03 Aug 2005 13:15
- 19
- Blitt takket: 1 gang
Hei Andrea!
Vondt å høre!Jeg ønsker henne alt godt.
Det var derfor du ville vite om å sende lys tidligere idag?Håper du fant henvisninger så du kan lese mer om dette emnet.
Ang.kribling i maven:Har ikke opplevd det,men så virker det nok forskjellig på oss for jeg pleier å sovne etterpå.
Klem og varme tanker
Vondt å høre!Jeg ønsker henne alt godt.
Det var derfor du ville vite om å sende lys tidligere idag?Håper du fant henvisninger så du kan lese mer om dette emnet.
Ang.kribling i maven:Har ikke opplevd det,men så virker det nok forskjellig på oss for jeg pleier å sovne etterpå.
Klem og varme tanker
Antall ord: 59
Hide post links |
Her sendes det... Vet hvordan det der er, min bror lå på sykehuset etter å ha blitt påkjørt av en bil sist sommer. Jeg spurte også paramedlemmene om hjelp til å sende, alle rundt meg, familie og venner. Skal si det hjalp, han kan gå i dag, men har desverre en arm mindre.
Men lys hjelper og lys skal hun få. Ønsker og håper det vil ordne seg!
Klemmer!
Men lys hjelper og lys skal hun få. Ønsker og håper det vil ordne seg!
Klemmer!
Antall ord: 70
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 17 Feb 2005 10:58
- 19
- Lokalisering: En liten bygd på Vestlandet
skal sende noe jeg og
Antall ord: 5
How lonely is the night without the howling of the wolf? Hear my song, know that you are not alone. Listen, you will hear me singing. Listen to my freedom, floating on the night air. Listen to what could be yours... oh my hunter, if only you would listen
Hide post links |
-
- Nybegynner
- Startet: 26 Sep 2005 19:16
- 19
- Kjønn (valgfri): Mainn
- Blitt takket: 7 ganger
Jeg skal gjøre det jeg kan for henne
Antall ord: 9
Alt er sant. Alt er usant. Alt har ingen mening.
Hide post links |