Vil du ha en plass å diskutere uten at spøkelser, ufo og slikt flagrer rundt øra ?

Asbjørn har opprettet et nytt forum, som ikke har slike tema.
Også dette nye forumet er gratis å bruke.

Se:
https://www.paran.no/discuss

Oppe i høyre hjørnet i denne meldingen er et kryss som blir synlig når du flytter musepekeren nær det.
Der kan du lukke denne meldingen.

Engler, Guider, Hjelpere, SkytsenglerAstral projeksjon, healing og meditering!

Forum dedikert til åndevesener som mange hevder å kunne se og/eller kommunisere med.

Moderatorer: Asbjørn, mod engler

skugge
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 27
Startet: 20 Sep 2005 21:26
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Trondheim

Astral projeksjon, healing og meditering!

Innlegg av skugge »

Hei! Jeg er veldig interesert i alt som har med astral projeksjon, healing og meditering osv selv om jeg vet lite om det.
Har opplevd mye rart, sett hjelperne mine osv og føler da at det er en grunn for å fortsette med alle disse uforklarlige og interesante ting.
Noen som kan fortelle meg om astral projeksjon og alt det andre?
Er det mulig for meg å lære meg astral projeksjon eller er det noe som rett og slett må komme av seg selv?
Siden jeg er ganske uvitende om alt dette bortsett fra det lille jeg vet om healing, er det noen som kan hjelpe meg :?:
Takk :) [/b]
Antall ord: 109
"Til evig tid forblir jeg en flakkende skygge"

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links
Anny
UGYLDIG Epost
UGYLDIG Epost
Innlegg: 65
Startet: 13 Jul 2005 21:40
18
Kjønn (valgfri): vi'kke si så !
Lokalisering: Eidsvoll

Innlegg av Anny »

Jeg ved at det er muligt at lære mere om at bruge evner sine, der findes kurser i det, man kan også opsøge et medie og be om hjælp. Ved altså ikke hvor i norge og hvem ved kun man kan, der findes et blad husker ikke hva det hedder tror det hedder alternertiv elle ligende fåes på nærvesen der står der masse info i. Lykke til
Antall ord: 73
Et venligt ord et venligt ord
hvor gør det sjælen godt
som duggen på den tørre jord det lokker frem et blomster flor O tak for hvert et venlig ord
Ja for det mindste blot.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !
Bruker avatar
Orthrinos
Nybegynner
Nybegynner
Innlegg: 77
Startet: 26 Sep 2005 19:16
18
Kjønn (valgfri): Mainn
Blitt takket: 7 ganger

Innlegg av Orthrinos »

Det er stor forskjell på astral projeksjon og astrale reiser. I astral projeksjon er man bevisst på at man ligger/sitter i en kropp samtidig som man er "ute og flyr". Derfor ligner det mer på Mental projeksjon enn astrale reiser. Det er viktig å være bevisst på disse forskjellene, for du vil få veldig mange forskjellige svar på hva det egentlig er, og flesteparten av de som uttaler seg, aner ikke hvilken av disse det er snakk om. Grunnen til at jeg nevner dette, er at du ikke må miste motet hvis du ikke finner det du leter etter med en gang. I "Modern Magick" av Donald M. Kraig, står det utbroderte metoder for blant annet astralreiser og astral projeksjon. :shock:
Antall ord: 122
Alt er sant. Alt er usant. Alt har ingen mening.

Link:
BBcode:
HTML:
Hide post links
Show post links

NYTT Diskusjons forum for andre tema enn det paranormale.


Her kan du få være med å bygge opp det nye forumet,
du kan være med å velge hvilke tema grupper (mat, klær, hus, bil, osv).
Send PM til Master på https://www.paran.no/discuss/index.php !